⭐ IKM UKE 43 ⭐

Hei!

Jeg er helt ny her inne :greet025

Vi sluttet med p-piller denne mnd, så regner egentlig med å bli gravid på første forsøk - men moro å være med her likevel! :) Har lagt inn info på appen "flo" og får datoene derfra. Men det blir vel kanskje noen endringer underveis derom syklusen er litt ustabil nå i starten:)

Roamentos - PP1 - B1 - EL ca 11.10 - IKM 26.10
 
Hei!

Jeg er helt ny her inne :greet025

Vi sluttet med p-piller denne mnd, så regner egentlig med å bli gravid på første forsøk - men moro å være med her likevel! :) Har lagt inn info på appen "flo" og får datoene derfra. Men det blir vel kanskje noen endringer underveis derom syklusen er litt ustabil nå i starten:)

Roamentos - PP1 - B1 - EL ca 11.10 - IKM 26.10
Velkommen hit til både forumet og IKM-gruppa! :happy: Spennende å ta steget om prøvingen :)
 
Ser nå at jeg skrev ”regner med å bli gravid”, men jeg mente ”regner IKKE med”:p
 
Hei!

Jeg er helt ny her inne :greet025

Vi sluttet med p-piller denne mnd, så regner egentlig med å bli gravid på første forsøk - men moro å være med her likevel! :) Har lagt inn info på appen "flo" og får datoene derfra. Men det blir vel kanskje noen endringer underveis derom syklusen er litt ustabil nå i starten:)

Roamentos - PP1 - B1 - EL ca 11.10 - IKM 26.10
Spennende med start på prøving! Masse lykke til:happy: og velkommen hit!:D
 
tulips - PP2(PP1 etter kjemisk/tidlig SA) - B3 - EL 10-13/10 - IKM 25-27/10
 
Venter og venter.... Letrozolkuren er over, nå starter prøvingen om en ukes tid :D Syns dere denne tiden går fortere enn dpo-dagene?
 
Venter og venter.... Letrozolkuren er over, nå starter prøvingen om en ukes tid :D Syns dere denne tiden går fortere enn dpo-dagene?
Nei, synes de går like treigt :hilarious:
 
Venter og venter.... Letrozolkuren er over, nå starter prøvingen om en ukes tid :D Syns dere denne tiden går fortere enn dpo-dagene?

Jeg synes faktisk det, ja. Ikke MYE fortere, men dagene snegler seg liksom ikke avsted sånn som i dpo-land.
 
Venter og venter.... Letrozolkuren er over, nå starter prøvingen om en ukes tid :D Syns dere denne tiden går fortere enn dpo-dagene?
ja mye fortere. kanskje litt fordi jeg klarer å tenke på andre ting.
 
skal/skal ikke bruke penger på å kjøpe el tester.
Er bare pp2 men har egentlig ikke peiling på når el er utenom hva appene sier og hva jeg ser på el slim. Så litt usikker. Hva gjør dere?
 
Venter og venter.... Letrozolkuren er over, nå starter prøvingen om en ukes tid :D Syns dere denne tiden går fortere enn dpo-dagene?

Krysser fingrene for at det går:joyful:

Jeg er mest opptatt av å kjenne etter om jeg i det hele tatt får eggløsning når den tid kommer :D haha..

Måtte konisere for en liten stund tilbake også.. og kjenner at jeg tenker en del på det. Er litt redd for at det kan ha hatt en negativ innvirkning(merker at jeg ikke blør like mye ved mensen(da har jeg riktig nok gått på pilla, er redd det kan ha blitt litt trangere). Men jeg leser overalt at det ikke skal ha noe å si, så jeg prøver å stole på det!
 
hva tenker du å gjøre? :happy:

I og med at jeg nettopp slutta på p-piller så tenker jeg vel i utgangspunktet å bare kjenne etter kroppen/holde et øye med utfloden osv denne mnd. Har lasta ned Flo appen og bruker den :)

Men om jeg ikke blir gravid så kommer nok nysgjerrigheten til å ta overhånd, og bruker nok el-tester for å få bedre oversikt:p:D


Har du noen tanker?
 
I og med at jeg nettopp slutta på p-piller så tenker jeg vel i utgangspunktet å bare kjenne etter kroppen/holde et øye med utfloden osv denne mnd. Har lasta ned Flo appen og bruker den :)

Men om jeg ikke blir gravid så kommer nok nysgjerrigheten til å ta overhånd, og bruker nok el-tester for å få bedre oversikt:p:D


Har du noen tanker?
Med første barn brukte jeg kun app. Og det klaffet. :) Men kjenner litt nå at siden jeg ikke aner hvordan syklusen er etter jeg fikk tilbake mens at jeg føler for å sjekke. Har variert fra 29-38 dager. hehe.

Jeg har også lastet ned flo appen. Har brukt clue også. De er litt uenige så greit å følge med på begge kjenner jeg. '

Ellers skal jeg og følge med på hvilepulsen på fitbiten, nå har jeg gått med den konstant i 3 sykluser, så føler jeg kan se ett mønster.

Bestilte akkurat masse eggløsningstester og tidlig tester på komplett apotek nå. var 20% pluss jeg registrerte eposten min så fikk 10% til. DIGG!!!
 
Back
Topp