⭐ IKM UKE 43 ⭐

Idag kom graviditetstestene i posten, og jeg kløøør i fingrene etter å få svar på mysteriet om det skjer noe der nede eller ikke!! :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: Men bare 5 dpo skjønner selv en testetøse som meg at det ville være å brenne tester til ingen nytte :hilarious: Og er utrolig av og på med hva jeg selv tror.. Heeelt sikker på det ikke er noe i det ene øyeblikket, til å tvile i det neste.. Heller mest mot ikke, men får se de neste dagene. Hvis jeg blir mer oppblåst og/eller får nattsvette, tror jeg mer på at det kanskje er en spire der... :wideyed:
 
Blir litt spam, men tiol er utålmodig og spent.
Er den nederste ørlite grann sterkere enn den øverste? I går vs. I dag (9dpo i dag)...
Iiiik :nailbiting:

Stigning i hCG? Eller bare mer konsentrert urin... Tatt akkurat samme tidspunkt, kl 16 og like lenge mellom dobesøk.
Tydelig strek!!! Weee
 
7 dpo nå... Og vi hadde en liten uenighet dagen el var, men vi la inn aksjer dagen før og dagen etter (og sexlivet vårt er generellt deilig så kryper jo til køys mange andre dager også)
Men føler at siden vi hadde den dumme lille krangelen akkurat på den dagen, at det ikke er håp for denne pp... :banghead:
Skal være mer enn nok med annenhver dag! :happy:
 
Jeg er så teit, er 4 dpo og syntes liksom jeg kjenner noe er jo ikke mulig engang flere enn bare meg som håper så mye st di tror??

di 2 andre gangene hadde jeg noen symptomer før IKM men det var jo rett før!
Jeg har 6 graviditeter bak meg (4 barn), og jo, noen kjenner noe mye før. Barn nr 1 var jeg sikker på at jeg var gravid 2-3 dpo, fikk fysisk utrolig vondt i magen på en helt ny måte. Legen mente at min kropp kanskje hadde en slags "allergisk reaksjon" på det nye der nede.. Og noen av de andre gangene har jeg kjent stikking i livmor-området mellom 2-6 dpo. Og blitt oppblåst ganske tidlig. Har også kjent til bekkenplagene, og carpal tunnel syndrom før IKM. Men altså ja, det hører med til sjeldenhetene, og jeg har også et svangerskap der jeg ikke kjente noe før positiv test 3-4 dager før IKM.
 
Må nesten være raske en lynet på do i morgentidlig for å ikke teste.... får så lyst å teste når jeg ser testene her!! :hilarious:
Hjelper ikke at jeg har klart å regne meg frem til at jeg kanskje er 6 DPO i morgen og ikke 5 som sikkert er mer riktig! :banghead: Heia testetrangen
 
Tydelig strek!!! Weee
Jaaaa. Men jeg har akkurat fått negativ test etter MA for 3 uker siden, så sjansen er der for at det bare er rester. Og at kroppen tøyser litt med meg :hilarious::hungover:
 
Jeg har hatt litt murringer nederst i magen de siste to dagene, håper jo såklart det kan være et godt tegn siden tr ikke er før om 9 dager :rolleyes:
 
Jeg har som vanlig ingen symptomer, virker som jeg er den eneste som ikke kjenner/legger merke til noe hver pp :p
Har to barn, og begge gangene har jeg ikke fått noen symptomer før uke 5-6 :rolleyes:
Jeg vil også kjenne symptomer! :hilarious:

(7 dpo forresten)
 
Jeg har som vanlig ingen symptomer, virker som jeg er den eneste som ikke kjenner/legger merke til noe hver pp :p
Har to barn, og begge gangene har jeg ikke fått noen symptomer før uke 5-6 :rolleyes:
Jeg vil også kjenne symptomer! :hilarious:

(7 dpo forresten)
Symptomene mine varierer fra gang til gang! Er nå 8dpo og har murringer på 3. dagen (kommer og går litt) samt ømme bryst. Sistnevnte har jeg avogtil i lutealfasen, avogtil ikke! Så det er aldri likt :) El-smerter derimot, det har jeg likt for hver gang. Og har veldig skjelden menssmerter, men noen ganger litt. Så symptomer er virkelig ingen fasit :p
 
6 dpo, og idag gikk pulsen ned et par hakk! Begynner å lure på om det er otrivelle som påvirker pulsen litt, det finner jeg isåfall ut av når ny dose er idag:rolleyes:
 
Symptomene mine varierer fra gang til gang! Er nå 8dpo og har murringer på 3. dagen (kommer og går litt) samt ømme bryst. Sistnevnte har jeg avogtil i lutealfasen, avogtil ikke! Så det er aldri likt :) El-smerter derimot, det har jeg likt for hver gang. Og har veldig skjelden menssmerter, men noen ganger litt. Så symptomer er virkelig ingen fasit :p
Virker mer spennende å ha symptomer :p
"Er dette et tegn på graviditet? Er det innbilning? Kanskje det bestandig har vært sånn, men at jeg ikke har tenkt over det? Er det tegn på at noe skjer?" osv osv :hilarious:
Hos meg er det jo som sagt ingenting. Har ikke kjent/lagt merke til noe som helst, og er i pp 4 nå :)
 
Blir helt tussete jeg! Øverste testen fra i går. De andre fra i dag. Ser ikke ut som dette går veien..?!
Bare skygger :/ Rart det er skygger på samtlige da, men kanskje det bare er mine øyne som ser?
Innspill?? :)
 

Vedlegg

  • D986A5D8-20BA-4482-8C3F-8772430A4556.jpeg
    D986A5D8-20BA-4482-8C3F-8772430A4556.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 83
  • 478D82A5-F4C8-4A04-BD1C-08F2395EF7B9.jpeg
    478D82A5-F4C8-4A04-BD1C-08F2395EF7B9.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 83
  • 64F8EE4F-27AB-4987-BDB8-CCF9F22B02B9.jpeg
    64F8EE4F-27AB-4987-BDB8-CCF9F22B02B9.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 87
  • C78B239E-B357-407C-9728-566D859527D2.jpeg
    C78B239E-B357-407C-9728-566D859527D2.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 83
Last edited:
Blir helt tussete jeg! Øverste testen fra i går. De andre fra i dag. Ser ikke ut som dette går veien..?!
Bare skygger :/ Rart det er skygger på samtlige da, men kanskje det bare er mine øyne som ser?
Innspill?? :)
Ser jo helt klart strek på bilde 2&4!? Forrige svangerskap måtte jeg teste annahver dag for å se stigning :happy::pompus:
 
Har dere sex nå i venteperioden? Jeg har sagt at vi skal vente, frem til testing neste uke. Men det er sikkert bare dumt, det er vel ingen evt risiko forbundet med sex og tidlig graviditet?
 
Virker mer spennende å ha symptomer :p
"Er dette et tegn på graviditet? Er det innbilning? Kanskje det bestandig har vært sånn, men at jeg ikke har tenkt over det? Er det tegn på at noe skjer?" osv osv :hilarious:
Hos meg er det jo som sagt ingenting. Har ikke kjent/lagt merke til noe som helst, og er i pp 4 nå :)
PP15 her, så jeg tar symptomene med en klype salt :hilarious:
 
6 dpo, og idag gikk pulsen ned et par hakk! Begynner å lure på om det er otrivelle som påvirker pulsen litt, det finner jeg isåfall ut av når ny dose er idag:rolleyes:
Min går også opp og ned :p Var oppe på 65 igår, tilbake på 62 idag. Hvor llenge skulle du stå på ovitrelle? :)
 
Blir helt tussete jeg! Øverste testen fra i går. De andre fra i dag. Ser ikke ut som dette går veien..?!
Bare skygger :/ Rart det er skygger på samtlige da, men kanskje det bare er mine øyne som ser?
Innspill?? :)
De ser like ut i mine øyne, men hcg dobler seg annenhver dag, så det trenger ikke være så stor økning fra dag til dag :)
 
Har dere sex nå i venteperioden? Jeg har sagt at vi skal vente, frem til testing neste uke. Men det er sikkert bare dumt, det er vel ingen evt risiko forbundet med sex og tidlig graviditet?
Du kan ha sex selv om du skulle være gravid.
 
Back
Topp