⭐ IKM UKE 43 ⭐

Ja, er kanskje det :rolleyes:

Åhh! Snart testing!! Blir spennede dager i denne gruppa fremmover :shy:
Er selv bare 5 spo:wacky: men pulsen holder seg høy idag og!
Min er gått ned igjen fra 65 til 62 :p Men legger ikke så mye i det. Krysser fingrene for oss alle! :D
 
Ser dere noe på denne? Tror jeg har heftig streksyn, så jeg får ikke lov å være dommer :p
8-9 dpo bare så uansett egentlig for tidlig å teste.
 

Vedlegg

  • 388DF03B-9DC3-43A3-9245-B6B16F7763EF.jpeg
    388DF03B-9DC3-43A3-9245-B6B16F7763EF.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 78
7 dpo nå... Og vi hadde en liten uenighet dagen el var, men vi la inn aksjer dagen før og dagen etter (og sexlivet vårt er generellt deilig så kryper jo til køys mange andre dager også)
Men føler at siden vi hadde den dumme lille krangelen akkurat på den dagen, at det ikke er håp for denne pp... :banghead:
 
Blir litt spam, men tiol er utålmodig og spent.
Er den nederste ørlite grann sterkere enn den øverste? I går vs. I dag (9dpo i dag)...
Iiiik :nailbiting:

Stigning i hCG? Eller bare mer konsentrert urin... Tatt akkurat samme tidspunkt, kl 16 og like lenge mellom dobesøk.

Den nederste ser sterkere ut! Håper!! :love7
 
Blir litt spam, men tiol er utålmodig og spent.
Er den nederste ørlite grann sterkere enn den øverste? I går vs. I dag (9dpo i dag)...
Iiiik :nailbiting:

Stigning i hCG? Eller bare mer konsentrert urin... Tatt akkurat samme tidspunkt, kl 16 og like lenge mellom dobesøk.


Den er sterkere! Hurra! Veldig spennende!
 
Ser dere noe på denne? Tror jeg har heftig streksyn, så jeg får ikke lov å være dommer :p
8-9 dpo bare så uansett egentlig for tidlig å teste.
Synes jeg ser noe her ja :pompus::Heartred
 
7 dpo nå... Og vi hadde en liten uenighet dagen el var, men vi la inn aksjer dagen før og dagen etter (og sexlivet vårt er generellt deilig så kryper jo til køys mange andre dager også)
Men føler at siden vi hadde den dumme lille krangelen akkurat på den dagen, at det ikke er håp for denne pp... :banghead:

Hvis det er noen trøst fikk ikke vi lagt aksjer på EL-dagen vi heller. Men før og etter. Det sies jo at man ikke behøver å gjøre det hver dag, men at det skal være mer enn nok å gjøre det annenhver dag i den fruktbare perioden.
 
Hvis det er noen trøst fikk ikke vi lagt aksjer på EL-dagen vi heller. Men før og etter. Det sies jo at man ikke behøver å gjøre det hver dag, men at det skal være mer enn nok å gjøre det annenhver dag i den fruktbare perioden.

Ja, de sier så, men jeg har ikke trua denne pp, så går bare å vente på tr, sånn at man kan prøve på nytt :rolleyes:
 
7 dpo nå... Og vi hadde en liten uenighet dagen el var, men vi la inn aksjer dagen før og dagen etter (og sexlivet vårt er generellt deilig så kryper jo til køys mange andre dager også)
Men føler at siden vi hadde den dumme lille krangelen akkurat på den dagen, at det ikke er håp for denne pp... :banghead:
Spermcellene kan ligge i noen dager å vente på egget da :rolleyes::happy:
 
Haha gruppepress? :hilarious: Jeg skjønner veldig godt hva du mener, og har alltid testet fra 9-10dpo før. Men jeg blir så innmari skuffa selv om den blir negativ 10dpo, så jeg vil holde spenningen og optimismen litt til :happy:

Men! Plutselig så faller jeg for fristelsen :hilarious:
Gruppepress ja!! :hilarious: Neida, forstår hvis du vil vente også.. Vi får se da :)
 
Oi, oi, oi :) Håper virkelig! Men er så sinnsykt redd for å bli skuffet (håpe for mye)
Får ta en ny test i morgen
Tusen takk alle som har svart❤️
Skjønner godt det!! Men jeg har aldri fått så sterk "skygge", slik som din har alltid vært graviditet. Men klart,- er andre som har andre erfaringer da. Blir spennende i morgen!
 
Back
Topp