⭐ IKM UKE 43 ⭐

8 dpo i dag :rolleyes:
Fikk blendahvit test i går og i dag kom denne. (Har jeg streksyn eller er det strek?)
Hold your horses tho, for jeg har sett flere her inne få positiv test plutselig etter negative tester uten å være gravid (rett etter MA). Tankene mine går over til at testen i går mest sannsynlig var utvannet urin, drakk sinnsyke mengder vann i går pga en liten dagen-derpå hodepine :rolleyes:
Så jeg tenker at denne er ugyldig jeg.... Teller dager til IKM. :wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_20191014_183641.jpg
    IMG_20191014_183641.jpg
    16,1 KB · Visninger: 78
8 dpo i dag :rolleyes:
Fikk blendahvit test i går og i dag kom denne. (Har jeg streksyn eller er det strek?)
Hold your horses tho, for jeg har sett flere her inne få positiv test plutselig etter negative tester uten å være gravid (rett etter MA). Tankene mine går over til at testen i går mest sannsynlig var utvannet urin, drakk sinnsyke mengder vann i går pga en liten dagen-derpå hodepine :rolleyes:
Så jeg tenker at denne er ugyldig jeg.... Teller dager til IKM. :wtf:

Jeg var en av de som plutselig fikk opp svak positiv etter negativ 8-9 dager føre! :rolleyes:
Kroppen er veldig merkelig noen ganger:hilarious:

Håper den bare blir sterkere!!
 
I dag bestemte jeg meg for å legge bort snusen helt. Tenkte at jeg skulle prøve litt «The Secret»-teknikk her, selv om jeg ikke har lest den (bare hørt fra ei venninne).

Har snust mocca frem til nå. Fy fader, det er hardt.
 
I dag bestemte jeg meg for å legge bort snusen helt. Tenkte at jeg skulle prøve litt «The Secret»-teknikk her, selv om jeg ikke har lest den (bare hørt fra ei venninne).

Har snust mocca frem til nå. Fy fader, det er hardt.
Kan du fortelle hva den går ut på? Nettopp sluttet selv..:D lykke til!:)
 
Arg...denne pp har jeg ikke håp en gang... Pga mannens reise så fikk vi bare til en runde 5-6 dager før eggløsning og 2 dager etter eggløsning...

Skulle ikke vært lov å være bortreist ved eggløsning! :confused::yuck: vil at tiden skal gå superraskt frem til neste forsøk! :excited001
 
I dag bestemte jeg meg for å legge bort snusen helt. Tenkte at jeg skulle prøve litt «The Secret»-teknikk her, selv om jeg ikke har lest den (bare hørt fra ei venninne).

Har snust mocca frem til nå. Fy fader, det er hardt.
Stå på! Det er hardt, men blir bedre. Etter to uker er det verste over!! Lykke til :happy:
 
Kan du fortelle hva den går ut på? Nettopp sluttet selv..:D lykke til!:)
Har boka men bare skumlest den. Det går ut på at du kan tenke deg til alt her i verden :hilarious: altså - tenker du hardt nok på at "det klarer jeg", "det får jeg til", "det ordner seg" så gjør det det. Positiv tenking mao :rolleyes:
Boka sier det jo så ekstremt at du kan tenke deg til å vinne i lotto .... Men velger å tolke det til positiv tenking er bra for helsa haha.
 
Har boka men bare skumlest den. Det går ut på at du kan tenke deg til alt her i verden :hilarious: altså - tenker du hardt nok på at "det klarer jeg", "det får jeg til", "det ordner seg" så gjør det det. Positiv tenking mao :rolleyes:
Boka sier det jo så ekstremt at du kan tenke deg til å vinne i lotto .... Men velger å tolke det til positiv tenking er bra for helsa haha.
Takk for svar!
Tankens kraft er nok viktig og avgjørende i situasjoner vi kan ha kontroll over. Jeg er veldig god på å tenke at ting går åt skogen, kanskje jeg skulle lest boka jeg og :banghead::joyful:
 
Jeg sjekker den gjerne flere ganger i løpet av dagen... spesiely i dpo land!:wacky: blir helt tullete!
Måtte gi meg fitbit forbud når jeg var gravid sist :hilarious:

Håper det er positivt tegn denne gangen!!
Fitbitforbud :hilarious: Elsker det! Min hadde ikke steget særlig, fra 62 på el-dagen til 63 de neste dagene. Og idag er den 62 igjen :p
 
Fitbitforbud :hilarious: Elsker det! Min hadde ikke steget særlig, fra 62 på el-dagen til 63 de neste dagene. Og idag er den 62 igjen :p

Ja!! Ble helt gal... kikka flere ganger i timen på pulsen! Så rar man blir :hilarious::shy:
Nei, menndet holder seg ofte stabilt tidlig i dpo land da!
Her har det steget fra 65 til 69! Men går vel nedover igjen :wacky:
 
For dere som følger med på hvilepuls: når øker hvilepulsen?? tenkte og følge med på det denne gangen
 
For dere som følger med på hvilepuls: når øker hvilepulsen?? tenkte og følge med på det denne gangen

Sist gang begynte den å øke 6 dpo, og nå har den økt daglilg fra el!

Legger v/bilde, der de markerte er el dagene.
Screenshot_20191014-213920_Fitbit.jpg
Screenshot_20191014-213929_Fitbit.jpg


Toppen føre el var nok pga. Sykdom, og i går var pga. Alkohol! Men fortsatt høy idag :)
 
Noen som bruker babyklister her inne?:D

Har kun tatt 1 dose idag, da jeg glemte å ta føre jobb! Dropper dere da den glente dosen, eller tar dere dobbelt da på siste?
 
8 dpo i dag :rolleyes:
Fikk blendahvit test i går og i dag kom denne. (Har jeg streksyn eller er det strek?)
Hold your horses tho, for jeg har sett flere her inne få positiv test plutselig etter negative tester uten å være gravid (rett etter MA). Tankene mine går over til at testen i går mest sannsynlig var utvannet urin, drakk sinnsyke mengder vann i går pga en liten dagen-derpå hodepine :rolleyes:
Så jeg tenker at denne er ugyldig jeg.... Teller dager til IKM. :wtf:
Ser strek da...:)
 
Sist gang begynte den å øke 6 dpo, og nå har den økt daglilg fra el!

Legger v/bilde, der de markerte er el dagene.
Vis vedlegget 310066 Vis vedlegget 310067

Toppen føre el var nok pga. Sykdom, og i går var pga. Alkohol! Men fortsatt høy idag :)


Pleier den vanligvis og gå ned igjen etter EL?? Jeg og ha ca 63 og har 3 siste dagene hatt 69-73, men er jo for tidlig for meg er jo bare 3 dpo så er jo ikke festet enda om egget skulle vært befrukta men får ikke sett på det på statistikken på kl for har jo gått på plaster så regner ikle med at pulsen stemmer i forhold til EL og mensen
 
Kan du fortelle hva den går ut på? Nettopp sluttet selv..:D lykke til!:)


Jeg vet faktisk ikke mer enn hun fortalte meg. Hun brukte eksempelet om at hvis man virkelig ønsker seg en kjæreste så skal man f.eks kjøpe seg dobbeltseng, gjøre plass til i klesskapet, ta på seg sexy undertøy etc. Bare for at da tar man visstnok ubevisste valg senere som fører til at sjansene for å lykkes blir større (eller noe sånt).

Så da lever jeg som om jeg er gravid! Kanskje det hjelper? ;):D
 
Back
Topp