⭐ IKM UKE 43 ⭐

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Luna94, 24 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Tiol Glad i forumet Juli13-jentene Vi som prøver :)

Hehe da jeg ble gravid i august testet jeg hver dag fra 8 dpo, fikk ikke positiv før 12 dpo haha! 4 dager med pine :hilarious:
    håper testene blir positive igjen, tok en nå og den var endelig helt negativ! :smiley-angelic001

2. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Høres ut som slik jeg har vært det. Har 4 barn og hatt 2 SA/MA+ en kjemisk, så det vil si en deel testing. Tok 9 mnd før nr 2 satt også. Er jo så ufattelig spennende å skimte det første lille tegnet på at noe skjer... Har fått strek tidligst 7 dpo, 8 dpo svaakt nesten hver gang, og alltid 9-10 dpo. Denne gangen håper jo jeg motsatt av dere andre, at det er negativt, men det er uansett like spennende/nervepirrende med den testingen.. Og dessuten, hvis jeg nå mot all formodentlighet skulle være gravid, så skylder jeg den lille spiren å bli litt engasjert brennkvikt.. Klarer ikke tenke på annet om dagen, for livet vil forandres mye hvis det er en spire liksom.

3. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Ooh da skjønner jeg ja, hvis du ikke fikk positiv før det.. Har du hatt SA nå?

4. Tiol Glad i forumet Juli13-jentene Vi som prøver :)

Hadde MA 19/9 og tok cytotec kur 21/9. Var 9+2 uker. Så dette er første EL. Har ikke så høye forventninger og burde vel egentlig gå gjennom en syklus først men. Må jo prøve :rolleyes:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Min skjønne nr 3 er resultat av første pp etter SA.. De sier vel nå at man ikke trenger vente vel?

6. Tiol Glad i forumet Juli13-jentene Vi som prøver :)

Ja de lærde sier så mye rart! Gynekolog på sykehuset sa kjør på mens jordmor sa vent. Men jeg tenker at dersom kroppen vil og alt klaffer så blir jeg gravid :happy:

Godt å høre solskinnshistorier! Takk for at du deler :Heartred

• Liker Liker x 1
  7. seilefru Glad i forumet Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

3 DPO :happy:
    Følesen sier at det ikke klaffet denne runden heller. Men håpet er sterkt tilstede. Håper følelsen tar feil!

8. lilla2103 Forelsket i forumet Himmelbarn

Så vidt jeg har forstått er det ingen medisinske grunner til å utsette prøvingen - jeg fikk bare beskjed om at det ble lettere å regne termin hvis vi ventet en syklus. Nei takk sa jeg da :hilarious: Det ble riktignok ikke klaff (og har ikke blitt det enda), men har forstått det sånn at det å vente 1-3 sykluser er et utdatert råd (men kommer sikkert an på hvem du spør :rolleyes:).

9. lilla2103 Forelsket i forumet Himmelbarn

4 DPO her :) Har heller ikke en god følelse, men det er nok litt for å dempe fallet når TR evt. kommer. Har hatt så mange "symptomer" de siste to rundene, loggført i FLO og holdt på :hilarious: Har da følt skikkelig at det har klaffet, men så har det altså ikke det. Orker ikke det denne gangen kjenner jeg, og skal prøve å la være med å teste frem til TR evt. ikke kommer :smiley-angelic001 Kanskje det å ha en dårlig følelse er en god ting :bored: Holde på håpet så lenge man kan, si!

10. Luna94 Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

4 dpo, og idag kjenner jeg det murrer litt i livmor! Kom også et lite stikk:scratch
    Pulsen er også høy, men deg er jo altfor tidlig for noe som helst på dette tidspunktet

• Optimistisk Optimistisk x 3
  11. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

I flere av mine graviditeter har jeg kjent ett eller flere stikk sånn 3-6 dpo en gang.. ;-)

• Liker Liker x 2
  12. trallemamma Gift med forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

4 dpo og begynner å tro at det ikke er noen graviditet på gang her. Kan slappe bittelitt mer av...

13. Luna94 Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Åjj! Spennende:D

• Liker Liker x 2
  14. seilefru Glad i forumet Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Skjønner meg ikke på pulsen min. :shy: 3dpo og begynte å synke i dag. Når tenker du det er vits å følge med på pulsen?

15. Luna94 Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Jeg følger med på pulsen hele tiden, dessverre :shy:
    Men det er ikke unormalt at den går litt opp og ned!

Forresten ser at du trykte "liker ikke" på mitt forrige innlegg?:)

• Liker Liker x 1
  16. Spøkelse Gift med forumet Vi som prøver :)

Der minte du meg på å sjekke min fitbitpuls! :happy:

jeg har ømme pupper da. Men det har jeg av og til å dpo-land da, så det trenger ikke bety noe som helst :rolleyes:

17. Luna94 Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Jeg sjekker den gjerne flere ganger i løpet av dagen... spesiely i dpo land!:wacky: blir helt tullete!
    Måtte gi meg fitbit forbud når jeg var gravid sist :hilarious:

Håper det er positivt tegn denne gangen!!

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  18. Bringebærpai Glad i forumet

Melder meg inn her :)

Bringebærpai - PP1 - EL 6-7/10 - IKM 20-21/10

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  19. seilefru Glad i forumet Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Det var ikke meningen, bare stor fingre :hilarious: sorry

20. seilefru Glad i forumet Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Velkommen :happy:

Del denne siden