⭐ IKM UKE 43 ⭐

Fikk max på monitoren på onsdag og tydelige EL-smerter på onsdags kvelden. Betyr det at igår var 1 DPO? Blir ikke heelt klok bestandig. Hadde forøvrig MAX på monitoren igår også.

Hvis jeg hadde el-slim denne gangen så var det isåfall igår kveld. Ikke veldig tydelig men en økning "greier" nedentil iallefall.

Vi hadde ikke sex tirsdag, men både onsdag og torsdag ble det lagt inn aksjer. Så nå er det bare å krysse fingene.
Monitor viser alltid max på dag to, derfor bruker jeg aldri en ny test dagen etter max eller videre den syklusen. Samme med første testdag, der får man lav som standard. Monitor vil alltid ha deg til å teste 10 dager.
 
Vis vedlegget 309862

Den nederste ble tatt i går, den øverste ble tatt i dag... Ville nesten sagt at den nederste er noe sterkere?! Kanskje jeg allerede har hatt eggløsning...

Du kan jo ha hatt det akkurat nå da? Tar jo gjerne 12-36 timer (eller noe sånt) fra positiv El-test til egget slipper :)

Jeg fikk knallpositiv test i dag, så jeg regner med at egget slipper i morgen en gang. Regner meg som 1DPO søndag :)
 
Åh, stresser bare pittelitt da :nailbiting: Vi skal i en bursdag i kveld og har familiebesøk hjemme. Fikk seff knallpositiv EL test i dag, så ville så gjerne fått lagt inn aksjer i løpet av dagen. Femåringen er jo hjemme nå, så ikke bare-bare å ta seg en hyrdestund :p

Her må man visst bli kreative! :hilarious:
 
Monitor viser alltid max på dag to, derfor bruker jeg aldri en ny test dagen etter max eller videre den syklusen. Samme med første testdag, der får man lav som standard. Monitor vil alltid ha deg til å teste 10 dager.
Joda tenkte mer nøyaktig man regner seg som DPO. Monitoren har jeg god forståelse på.
Siden EL-smertene var tydelig onsdag så regner jeg torsdag som 1 DPO.
 
Åh, stresser bare pittelitt da :nailbiting: Vi skal i en bursdag i kveld og har familiebesøk hjemme. Fikk seff knallpositiv EL test i dag, så ville så gjerne fått lagt inn aksjer i løpet av dagen. Femåringen er jo hjemme nå, så ikke bare-bare å ta seg en hyrdestund :p

Her må man visst bli kreative! :hilarious:
Vi pleier å sette på en film og si vi skal "brette klær" hahahaha!!!
 
Åh, stresser bare pittelitt da :nailbiting: Vi skal i en bursdag i kveld og har familiebesøk hjemme. Fikk seff knallpositiv EL test i dag, så ville så gjerne fått lagt inn aksjer i løpet av dagen. Femåringen er jo hjemme nå, så ikke bare-bare å ta seg en hyrdestund :p

Her må man visst bli kreative! :hilarious:
Lykke til med aksjeleggingen!! :signs003
 
4dpo og testefingrene klør :hilarious:
Har ikke kjøpt inn tester, har kun en strimmeltest, en cb digital og to tester til monitoren.
Håper det holder, hvis ikke må jeg krype til korset og kjøpe :rolleyes:
 
4dpo og testefingrene klør :hilarious:
Har ikke kjøpt inn tester, har kun en strimmeltest, en cb digital og to tester til monitoren.
Håper det holder, hvis ikke må jeg krype til korset og kjøpe :rolleyes:
4dpo selv :D Sist pp bestilte jeg ny batch med tidligtester, så har skuffen full på badet :rolleyes: Men jeg har tenkt å prøve å holde meg til ikm denne gangen :nailbiting: Eller 14dpo ihvertfall (2 dager før ikm). Spørs om jeg klarer det da!!
 
4dpo og testefingrene klør :hilarious:
Har ikke kjøpt inn tester, har kun en strimmeltest, en cb digital og to tester til monitoren.
Håper det holder, hvis ikke må jeg krype til korset og kjøpe :rolleyes:
4dpo selv :D Sist pp bestilte jeg ny batch med tidligtester, så har skuffen full på badet :rolleyes: Men jeg har tenkt å prøve å holde meg til ikm denne gangen :nailbiting: Eller 14dpo ihvertfall (2 dager før ikm). Spørs om jeg klarer det da!!
jeg tester allerede, siden jeg følger med på hCG nivået etter MA.... Håper lissom at den magisk skal bli sterkere enn svakere nå disse dagene... 6 dpo så blir dyrt det her :hilarious:
 
jeg tester allerede, siden jeg følger med på hCG nivået etter MA.... Håper lissom at den magisk skal bli sterkere enn svakere nå disse dagene... 6 dpo så blir dyrt det her :hilarious:
Ja det blir fort dyrt i lengden :hilarious: Jeg orker ikke skuffelsen av negativ test, er derfor jeg vil vente :rolleyes:
 
Ja det blir fort dyrt i lengden :hilarious: Jeg orker ikke skuffelsen av negativ test, er derfor jeg vil vente :rolleyes:
Du er ei klok dame :love7
Krysser fingrene for mange terminspirer her inne:love7
 
Kjenner det er deilig å ikke telle hvor mange dpo jeg er :happy: vet at denne pp blir det ikke noe graviditet likevel, siden slimhinnen i livmoren er forstyrret etter kateteret som ble lagt inn under skylling av egglederne :sorry: litt trist, men kanskje viktig å ha en liten pause innimellom?
 
Kun CD 11 her, men ELslim i går og litt i dag, pleier ikke ha EL før CD 14/15 :bored: Håper på tidlig EL og dermed lengre lutealfase :joyful:
 
Back
Topp