⭐️IKM uke 52 ⭐️

Intet mindre enn 17 strimmeltester fra Babyplan dukket opp i postkassen idag, så denne gangen skal det testes!

Er det for tidlig å teste 1 DPO? :dance018:dance011:laughing002


Fra spøk til alvor, kjempesvake eltester idag og, og det bekrefter at jeg sannsynligvis hadde EL igår, iom at jeg hadde EL smerter og fikk nestenpositiv test dagen før dette :happy: Disse smertene er ikke til å ta feil av, så jeg tenker jeg må ha misset toppen, evt at det var lite fargestoff i testene, eller at RFSU sine eltester er like dårlige som graviditetstest ene, eller at kroppen ikke klarte eggløsning denne gangen. Sistenevnte tviler jeg litt på siden jeg hadde de velkjente smertene:angelic:


Jeg tipper du har hatt el, du hadde vel en test som var ganske mørk, og RFSU sine har dårlige fargestoff. I dagboken min ser du hvordan min så ut forrige fang da clearblue var tydelig positiv. Ble gravid, så vet at jeg hadde eggløsning ☺️
 
Her er dagens el-tester fra RFSU og babyplan. Legger med gårsdagens også. Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette, sånn som kroppen min holder på. Og det vet ikke fertility friend heller :dead:
I følge appen indikerer el-slim el mellom CD 13 og 15, temperaturen hadde en dipp CD 14 med forhøyet temp etter dette. Hadde også det jeg kanskje tror er el-smerter CD 14. Mens appen utifra el-testene sier CD 15-18...

Alt for tidlig å si noe ut i fra noen av tingene, kanskje spesielt temperaturen. Jeg sov dårlig i natt og våkna midt på natta, som kan forklare høyere temp i morges.
 

Vedlegg

  • 20191212_175950.jpg
    20191212_175950.jpg
    12,4 KB · Visninger: 48
  • 20191212_180106.jpg
    20191212_180106.jpg
    13 KB · Visninger: 45
  • 20191212_181037.jpg
    20191212_181037.jpg
    11,7 KB · Visninger: 44
Jeg tipper du har hatt el, du hadde vel en test som var ganske mørk, og RFSU sine har dårlige fargestoff. I dagboken min ser du hvordan min så ut forrige fang da clearblue var tydelig positiv. Ble gravid, så vet at jeg hadde eggløsning ☺️

Se der ja, mistenkte det kanskje var noe rart med RFSU. Da tenker jeg 1 DPO idag. Jippi, endelig dpo land! Takk for svar:) Håper neste spiren din sitter hele veien.
 
Her er dagens el-tester fra RFSU og babyplan. Legger med gårsdagens også. Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette, sånn som kroppen min holder på. Og det vet ikke fertility friend heller :dead:
I følge appen indikerer el-slim el mellom CD 13 og 15, temperaturen hadde en dipp CD 14 med forhøyet temp etter dette. Hadde også det jeg kanskje tror er el-smerter CD 14. Mens appen utifra el-testene sier CD 15-18...

Alt for tidlig å si noe ut i fra noen av tingene, kanskje spesielt temperaturen. Jeg sov dårlig i natt og våkna midt på natta, som kan forklare høyere temp i morges.

Jeg ville bare sett bort ifra RFSU sine tester. Åpenbart helt håpløse :facepalm: Ville regnet meg selv som 1 dpo den dagen du har negativ babyplan fra morgen av. Forhåpentligvis er den neg igjen nå på morgenen og temp bare øker herfra. Kan tillates en festedipp :D
 
Får ikke helt trua når jeg ikke vet helt sikkert når El var så bestilte dette nå:

53D9F564-7389-4496-9BC4-E49EE588C547.jpeg


Så nå er jeg klar for 3 prøveperioder på nyåret. Håper bamsemumsen sitter lenge før det er gått 3 pp da.
 
Håper på en ekstra fin julepresang dette året! Startet også med babyklister denne pp, så håper den virkelig klisterer seg fast!

Huldra26 - 26 - PP18 -B2 - ikm 24/12
 
Hei alle, jeg er litt frem og tilbake i IKM uke 1 og 52, nå havner jeg plutselig tilbake i Uke 52 trolig.

trenger litt hjelp til tolking og tyding :eek:

har testet 3 dager med clearblue advanced. Dag 1 og 2 var blank runding, dag 3 er i dag og jeg får fast smilefjes. Ikke hatt noe blinkende smil. Forventer ut fra kalkulering ikke EL før på mandag. Er i dag CD11. har også noen billigtester jeg ikke kjenner til som også ble veldig mye sterkere en i går, men er den positiv?

Hva skal jeg tenke nå i forhold til EL når jeg forventer EL?

Legger med bilde av gårsdagens ettermiddag strimletest og dagens CB og Strimletest.

hva tror dere?
 

Vedlegg

  • 2592E4FC-64DC-4F3F-8D26-DCE1A1749330.jpeg
    2592E4FC-64DC-4F3F-8D26-DCE1A1749330.jpeg
    21 KB · Visninger: 49
  • 84A3BC03-B99A-4345-80B8-DF96CC174FE3.jpeg
    84A3BC03-B99A-4345-80B8-DF96CC174FE3.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 47
Hei alle, jeg er litt frem og tilbake i IKM uke 1 og 52, nå havner jeg plutselig tilbake i Uke 52 trolig.

trenger litt hjelp til tolking og tyding :eek:

har testet 3 dager med clearblue advanced. Dag 1 og 2 var blank runding, dag 3 er i dag og jeg får fast smilefjes. Ikke hatt noe blinkende smil. Forventer ut fra kalkulering ikke EL før på mandag. Er i dag CD11. har også noen billigtester jeg ikke kjenner til som også ble veldig mye sterkere en i går, men er den positiv?

Hva skal jeg tenke nå i forhold til EL når jeg forventer EL?

Legger med bilde av gårsdagens ettermiddag strimletest og dagens CB og Strimletest.

hva tror dere?

Jeg ville stolt på CB og tenkt at du har eggløsning om 12-36 timer. Den har vært riktig for meg hver gang, selv om RFSU ikke viste tydelig positiv. Ville i hvert fall lagt inn aksjer de tre neste dagene ☺️
 
Mye el-slim i går også. I dag er det lite eller ingenting. Hadde merkelige smerter i går som jeg ikke syntes passa helt med el, men mer menssmerter. Sjansen for positiv g-test er nok liten nå, om el var i går. Jaja, har en test liggende som nok ryker julaften :p
 
I følge Flo skal jeg ha EL i dag. Disse to testene er fra samme urinprøve, blir jo ikke klok.. Får bare hoppe i høyet for å være sikker! :p
 

Vedlegg

  • D460D744-5E38-46EB-A9CC-107AA5ED6DFF.jpeg
    D460D744-5E38-46EB-A9CC-107AA5ED6DFF.jpeg
    23,6 KB · Visninger: 45
LHC85 - 34 - B1 - PP4 - 4 inseminasjonsforsøk AIH med femar/ovitrelle - MA uke 20 PP2 - EL 11.12 IKM 27.12

Håper på flott julegave og at babyklister fønker ❤️
 
Jeg kommer sannsynligvis hit fra IKM uke 1. Mye el-slim idag med spor av blod og smerter, så el er mulig idag eller rett rundt hjørnet:hilarious: Jeg temper, så får det nok bekreftet om noen dager:happy:

Malle94 - 25 år - PP3 (PP1 etter SA) - B1 - EL 13/12? - IKM 28/12
 
Last edited:
Back
Topp