⭐️IKM uke 52 ⭐️

Sterkere eltest enn idag tidlig, men har markante el-smerter nå, sånn at det er ubehagelig å sitte. Da tenker jeg at EL er idag faktisk, selv om jeg ikke har klart å fange det på en test. Kommer uansett til å legge aksjer ut denne uken :) Krysser fingrene for oss alle! :joyful:
 
Apropos el-tester. Her er dagens resultat fra henholdsvis babyplan og RFSU, tatt i samme urinprøve.
Babyplan er positiv, RFSU negativ.
Veldig spent på hvordan de ser ut i morgen! :woot:
 

Vedlegg

  • 20191211_185736.jpg
    20191211_185736.jpg
    8,1 KB · Visninger: 63
Apropos el-tester. Her er dagens resultat fra henholdsvis babyplan og RFSU, tatt i samme urinprøve.
Babyplan er positiv, RFSU negativ.
Veldig spent på hvordan de ser ut i morgen! :woot:
Sniker fra annen gruppe // spesielt med så forskjellige tester :wideyed:
 
Apropos el-tester. Her er dagens resultat fra henholdsvis babyplan og RFSU, tatt i samme urinprøve.
Babyplan er positiv, RFSU negativ.
Veldig spent på hvordan de ser ut i morgen! :woot:
I alle dager, spesielt! Oppdater i morgen! :wideyed:
 
Apropos el-tester. Her er dagens resultat fra henholdsvis babyplan og RFSU, tatt i samme urinprøve.
Babyplan er positiv, RFSU negativ.
Veldig spent på hvordan de ser ut i morgen! :woot:
Det er jo ingen enkel sak å kunne forstå.. har ikke hørt mye bra om RFSU sine til nå, dette viser igjen at det kanskje ikke er de mest pålitelige testene:( kjempe spent på å se hva du får i morgen :) har du symptomer på EL? Hvilken tror du stemmer selv?
 
Dere som legger merke til utflod gjennom syklusen, når merker dere den er slimete og når har dere selve EL i forhold til dette? Flere dager i forveien eller samme dag?
 
Dere som legger merke til utflod gjennom syklusen, når merker dere den er slimete og når har dere selve EL i forhold til dette? Flere dager i forveien eller samme dag?
Kan få det opptil 4-5 dager før EL, og kan ha EL fra siste dag med EL slim til et par dager etter at det er borte.
 
Apropos el-tester. Her er dagens resultat fra henholdsvis babyplan og RFSU, tatt i samme urinprøve.
Babyplan er positiv, RFSU negativ.
Veldig spent på hvordan de ser ut i morgen! :woot:

Jeg stoler faktisk ikke på RFSU. Her sitter jeg med sinnsyke el-smerter, jeg er ikke i tvil engang på at EL er på gang, og bare negative tester. Den jeg tok igår er ganske lik din RFSU, og siden dess er de blitt svakere. Jeg tenker derfor at den igår egentlig var positiv (selv om den per definisjon ikke var det) og at EL pågår nå:p Jeg kjenner kroppen etterhvert, og får heller stole på den fremfor noen dårlige tester:p
 
Dere som legger merke til utflod gjennom syklusen, når merker dere den er slimete og når har dere selve EL i forhold til dette? Flere dager i forveien eller samme dag?
Startet da jeg fikk første positive test, så dagen før EL ca. Men etter MA'en i september har jeg hatt veldig lite el slim.. men det lille som var var heldigvis strekkbart. Og det kom mer når jeg var opphisset/etter sex. Sikkert vanlig det altså men før var det jo hele tiden, rant liksom over :hilarious:
Har ikke sjekket i dag så vet ikke om det fortsatt er el slim.
 
Dere som legger merke til utflod gjennom syklusen, når merker dere den er slimete og når har dere selve EL i forhold til dette? Flere dager i forveien eller samme dag?

Jeg fikk det en uke før eggløsning denne syklusen, og forrige gang ca. 3 dager før, så varierer veldig hos meg ☺️ Noen sykluser så jeg ikke så mye til det heller (men tror ikke jeg helt visste hvordan det så ut i starten).
 
Det er jo ingen enkel sak å kunne forstå.. har ikke hørt mye bra om RFSU sine til nå, dette viser igjen at det kanskje ikke er de mest pålitelige testene:( kjempe spent på å se hva du får i morgen :) har du symptomer på EL? Hvilken tror du stemmer selv?

Vanskelig å si. Har gått på hormonprevensjon i årevis, så kjenner ikke kroppen så godt som jeg burde der. Tok siste p-sprøyte for 20 mnd siden, og har hatt merkelige og uregelmessige sykluser etter dette (kom tilbake 9 mnd etter siste sprøyte). Så vet stengt tatt ikke om jeg har el engang :bored:
Hadde litt ok utflod for to dager siden, men det gikk over. Ellers ingen tegn.

Men jeg fortsetter å sjekke med begge testene, og temper i tillegg. Så dette skal vi komme til bunns i!:happy:
 
Vanskelig å si. Har gått på hormonprevensjon i årevis, så kjenner ikke kroppen så godt som jeg burde der. Tok siste p-sprøyte for 20 mnd siden, og har hatt merkelige og uregelmessige sykluser etter dette (kom tilbake 9 mnd etter siste sprøyte). Så vet stengt tatt ikke om jeg har el engang :bored:
Hadde litt ok utflod for to dager siden, men det gikk over. Ellers ingen tegn.

Men jeg fortsetter å sjekke med begge testene, og temper i tillegg. Så dette skal vi komme til bunns i!:happy:
Har de ulik følsomhet kanskje? Meget mulig du får positiv med babyplan i 2 dager, men bare positiv med RFSU en gang. Bare spekulerer altså :p
Kan du teste både morgen og kveld fremover? Så finner du nok svaret :)

Jeg hadde da jeg brukte babyplan sine tester med førstemann positiv med babyplan i opptil 3 dager. Hadde veldig mye sterkere teststreker med de når som helst i syklusen sammenlignet med andre tester. Babyplan er fortsatt favoritten da :)
 
Fortsatt negativ eltest idag. De smertene jeg hadde igår var el-smerter. Vet ikke akkurat når jeg kjenner det, om det er like før, under eller etter egget slipper, men jeg får alltid mensen 14-16 dager etter. Kommer til å legge inn aksjer de neste dagene også, men føler meg relativt trygg på at jeg er 1 DPO idag, basert på hvordan jeg kjenner kropp og syklus. Har testet siden Cd11, og det nærmeste jeg er kommet positiv test var tirsdag, CD13. Da var den sterk på formiddag, jeg var på jobb hele kvelden, og fikk ikke testet før sent den samme kvelden. Da var den supernegativ igjen. Kanskje jeg misset toppen? Ikke vet jeg:p Regner jeg feil nå, er det verste som kan skje at jeg tester for tidlig, og det gjør ikke stort, da jeg uansett kommer til å teste frem til mensen evt dukker opp:p:angelic:
 
Tar tilbake det meste jeg skrev tidligere. Usikker igjen! Hadde voldsomme elsmerter i går kveld, men fortsatt tørt der nede. Mye murringer. Sex i dag just in case. Dette blir spennende. Aner ikke når jeg kan forvente mensen, om eggløsning faktisk har skjedd eller om det bare er kroppen som prøver. Ammer faktisk mer igjen denne måneden enn jeg gjorde forrige. Det har nok også mye å si. Koser meg hvertfall masse med mannen på ferie og vi er begge rimelig spente. Spiser også så mye «fy-fy» mat for gravide som jeg kan. Pluss mye vin :p Snart nok er jeg preggo og må passe på :)
 
Fikk positiv eltest i går å negativ i dag. Er jeg i dpo land? Fikk kun lagt inn aksjer i går, og skulle gjerne hatt en ekstra gang, tror dere det fortsatt er sjans å legge inn akser i dag?o_O
 
Fikk positiv eltest i går å negativ i dag. Er jeg i dpo land? Fikk kun lagt inn aksjer i går, og skulle gjerne hatt en ekstra gang, tror dere det fortsatt er sjans å legge inn akser i dag?o_O
Da er du i dpo land, men det sies vel at man skal regne 0dpo fra dagen man får negativ igjen. Jeg fikk jo positiv og negativ igjen samme dagen så regnet meg som 0dpo den dagen :hilarious:
Men ville lagt inn aksjer i dag også, just in case :happy:
 
Fikk positiv eltest i går å negativ i dag. Er jeg i dpo land? Fikk kun lagt inn aksjer i går, og skulle gjerne hatt en ekstra gang, tror dere det fortsatt er sjans å legge inn akser i dag?o_O

Da har du mest sannsynlig eggløsning i dag, og er 1 DPO i morgen. Ville absolutt lagt inn aksjer i dag også. Eventuelt i morgen også hvis dere orker, siden egget lever i ca. ett døgn.

happy humping ❤️
 
Da har du mest sannsynlig eggløsning i dag, og er 1 DPO i morgen. Ville absolutt lagt inn aksjer i dag også. Eventuelt i morgen også hvis dere orker, siden egget lever i ca. ett døgn.

happy humping ❤️
Da er du i dpo land, men det sies vel at man skal regne 0dpo fra dagen man får negativ igjen. Jeg fikk jo positiv og negativ igjen samme dagen så regnet meg som 0dpo den dagen :hilarious:
Men ville lagt inn aksjer i dag også, just in case :happy:
Takk for svar dere:Heartred:Heartred blir liksom aldri helt klok på dette:notworthy men da kjører vi på en runde til i dag:love7
 
Intet mindre enn 17 strimmeltester fra Babyplan dukket opp i postkassen idag, så denne gangen skal det testes!

Er det for tidlig å teste 1 DPO? :dance018:dance011:laughing002


Fra spøk til alvor, kjempesvake eltester idag og, og det bekrefter at jeg sannsynligvis hadde EL igår, iom at jeg hadde EL smerter og fikk nestenpositiv test dagen før dette :happy: Disse smertene er ikke til å ta feil av, så jeg tenker jeg må ha misset toppen, evt at det var lite fargestoff i testene, eller at RFSU sine eltester er like dårlige som graviditetstest ene, eller at kroppen ikke klarte eggløsning denne gangen. Sistenevnte tviler jeg litt på siden jeg hadde de velkjente smertene:angelic:
 
Last edited:
Back
Topp