⭐️IKM uke 52 ⭐️

Takk for svar ! Jeg har fra babyplan.. er denne positiv eller nesten positiv? Aldri tatt el tester før :hilarious:
Nesten positiv. Hadde kanskje tatt en senere i dag også.
 
Nesten positiv. Hadde kanskje tatt en senere i dag også.
Ser litt bedre med Blitz kanskje.. tar en til i kveld og i morgen tidlig. Men man kan vel kanskje ihvertfall konkludere med at EL er rundt hjørnet? Hvor lenge etter positiv test er EL? 24t?
Ifølge mens er EL til onsdag.. men syklusen kan jo variere ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_20191208_115421.jpg
    IMG_20191208_115421.jpg
    9,7 KB · Visninger: 64
Ser litt bedre med Blitz kanskje.. tar en til i kveld og i morgen tidlig. Men man kan vel kanskje ihvertfall konkludere med at EL er rundt hjørnet? Hvor lenge etter positiv test er EL? 24t?
Ifølge mens er EL til onsdag.. men syklusen kan jo variere ☺️
Bedre med blitz ja, var litt mørkt på det andre bilde. Ved positiv test så er EL mellom 12-36/48 timer etter det.
 
Takk for svar ! Jeg har fra babyplan.. er denne positiv eller nesten positiv? Aldri tatt el tester før :hilarious:

Den ville vært negativ for meg, men tror kanskje det også kan være individuelt. Jeg har postet et bilde av en positiv babyplan el-test lenger opp slik den ser ut for meg dagen før eggløsning :D
 
Den ville vært negativ for meg, men tror kanskje det også kan være individuelt. Jeg har postet et bilde av en positiv babyplan el-test lenger opp slik den ser ut for meg dagen før eggløsning :D
Ser vel fort om den var positiv dersom testene er negative i morgen? :happy: vi har lagt inn aksjer både i går og i dag så tenker at vi har safet ☺️
 
Ser vel fort om den var positiv dersom testene er negative i morgen? :happy: vi har lagt inn aksjer både i går og i dag så tenker at vi har safet ☺️

Ja det har du helt rett i, fin måte å sjekke det på :happy:
 
Fikk positiv eggløsningstest i dag, så havner enten i denne IKM-gruppen eller uke 51. Blir med i begge hvis det går greit:

Babydrøm2020 - 28 år - PP7 - B1 - EL 9.12 - IKM 23.12

Hadde kjemisk forrige syklus og håper sterkt at det klaffer igjen denne måneden.

Håper alle får verdens fineste julegave i år ( | | ) ❤️
 
Last edited:
Regner du deg som 1dpo i morgen? ☺️

Siden jeg fikk positiv i dag, så regner jeg morgendagen som eggløsningsdag - altså 0 dpo - og 1 dpo på tirsdag :) Men jeg er ikke helt rutinert på denne regninga selv må jeg innrømme :p
 
Siden jeg fikk positiv i dag, så regner jeg morgendagen som eggløsningsdag - altså 0 dpo - og 1 dpo på tirsdag :) Men jeg er ikke helt rutinert på denne regninga selv må jeg innrømme :p
Aah ja såklart! ☺️ Spent på testen i morgen, kanskje jeg er 0 dpo i morgen jeg også :rolleyes:
 
Tror nok jeg fikk positiv i dag ja :rolleyes:
IMG_20191209_065630.jpg


IMG_20191209_065803.jpg


Edit: jeg tok to i dag bare for å være sikker hehe
 
Fikk disse i posten i dag, som mannen skal begynne å ta ;) Skal visstnok være bra mtp sædkvalitet. Han har ikke fått påvist noe dårlig sædkvalitet, men jeg tenker det ikke kan skade å ta de :p Krysser fingrene for at PP7 er vår periode! Tenker som dere andre her at et septemberbarn hadde vært veldig fint:dummy:
 

Vedlegg

  • 64191A9C-C015-4978-841C-AB361709650F.jpeg
    64191A9C-C015-4978-841C-AB361709650F.jpeg
    34,9 KB · Visninger: 61
Wæææ! EL smerter og El-slim. Endelig!! Stikker på høyre side og murrer godt. CD15. Testene er dog helt håpløse. Tror jeg ser en liten økning i kveld, men de er langt fra positive. Tar siste test i morgen, men så er jeg tom. Da må vi bare satse på annenhver dag frem til mensen kommer for å være sikker.
 
Fikk disse i posten i dag, som mannen skal begynne å ta ;) Skal visstnok være bra mtp sædkvalitet. Han har ikke fått påvist noe dårlig sædkvalitet, men jeg tenker det ikke kan skade å ta de :p Krysser fingrene for at PP7 er vår periode! Tenker som dere andre her at et septemberbarn hadde vært veldig fint:dummy:

Denne fikk jeg sambo til å begynne med! Klaffet den mnd han startet på disse, men det endte dessverre i ma uke 9..men vi tester de pånytt nå pluss litt ekstra ;)
 
Wæææ! EL smerter og El-slim. Endelig!! Stikker på høyre side og murrer godt. CD15. Testene er dog helt håpløse. Tror jeg ser en liten økning i kveld, men de er langt fra positive. Tar siste test i morgen, men så er jeg tom. Da må vi bare satse på annenhver dag frem til mensen kommer for å være sikker.

CD 13 her. Første dag med EL-slim, men ikke positiv el-test enda. Premom-appen sier 0.44, uten at jeg stoler på nøyaktigheten der :dead:
Her er det bare å hive inn aksjer! :woot:
 
Spennende! Jeg er helt ny på forumet og i prøveperioden. Vi ble enige om å starte prosessen, og jeg tok ut kobberspiralen 6/12.

G-F - 29 - PP1 - B? - EL 11/12 - IKM 25.12.

hvor tidlig kan jeg egentlig ta graviditetstester?
 
Spennende! Jeg er helt ny på forumet og i prøveperioden. Vi ble enige om å starte prosessen, og jeg tok ut kobberspiralen 6/12.

G-F - 29 - PP1 - B? - EL 11/12 - IKM 25.12.

hvor tidlig kan jeg egentlig ta graviditetstester?
Jeg begynner å teste 10 dpo :hilarious::headphone:
 
Dersom testen er negativ i morgen, og jeg da er 0 dpo i morgen. Blir IKM flyttet på da? Har egentlig gått ut ifra at EL er på onsdag og IKM onsdag 25. Men blir den egentlige IKM tirsdag 24.? Haha mye rart man lurer på da :hilarious:
 
Back
Topp