⭐️IKM uke 52 ⭐️

Skal på to julebord før el:bored: innafor å drikke en flaske vin på begge? Det ene julebordet er vel og merke ca rundt el. Litt redd det vil minske sjansen for å bli gravid, men likevel har jeg litt lyst å dra
 
Skal på to julebord før el:bored: innafor å drikke en flaske vin på begge? Det ene julebordet er vel og merke ca rundt el. Litt redd det vil minske sjansen for å bli gravid, men likevel har jeg litt lyst å dra

Dra og kos deg! :happy:
 
Skal på to julebord før el:bored: innafor å drikke en flaske vin på begge? Det ene julebordet er vel og merke ca rundt el. Litt redd det vil minske sjansen for å bli gravid, men likevel har jeg litt lyst å dra

Kos deg med god samvittighet! :)
 
Har en god følelse denne mnd! Hadde det forrige også, vel og merke etter EL, men det hjalp ikke:wacky: Nå tenker jeg liksom at dette blir vår måned, tro kan jo flytte fjell :p Så spennede altså!
 
Har en god følelse denne mnd! Hadde det forrige også, vel og merke etter EL, men det hjalp ikke:wacky: Nå tenker jeg liksom at dette blir vår måned, tro kan jo flytte fjell :p Så spennede altså!
Ja jeg har også skikkelig trua! :hilarious: det hadde jeg forrige PP også. :banghead: jaja som du sier.. man må jo håpe :angelic:
 
Sliter med motivasjon her. Litt sånn generelt og på mange områder. Men akkurat nå kjennes det som et voldsomt tiltak å skulle ha sex annenhver dag neste uke. Men håper det er fredags kveld blues, og at en god natt søvn hjelper på tiltakslysten. Julestria krever sitt så hadde vært greit å få gjort litt i helga men uten å bli utslitt til neste uke og El.
 
Bamsemums2019&2020? - 30 - PP1 - B2 - EL? - IKM?

Hopper inn her og. Venter på første mulighet etter fødsel. Har hatt en mens. Tester etter EL hver dag så får vi se når den dukker opp. På CD12 i dag, men ser ikke ut til at den kommer som «normalt» på CD14. Så da ender jeg i denne IKM gruppa kanskje? :) Krysser hvertfall fingrene for det :)
 
Blir med både her og uke 1. Fikk mensen for første gang etter sist fødsel nå i desember. Så usikker på hvor lang syklusen er. Før fødsel var den på 24 dager.. er den det nå også er IKM i uke 52!

Sørlending_jenta - 30 - PP1 - B3 - EL? - IKM?
 
Da tror jeg vi ikke går inn for å prøve denne pp'n likevel, etter at de fant noe i livmoren! Er livredd for å bli gravid føre operasjon, og miste for fjerde gang... :(

Sykt vemodig også, og ikke skulle gå all inn, men er nok det beste ....
Tror likevel ikke vi kommer til å unngå å ha sex neste uke, så henger her likevel og heier på dere:)
 
Da tror jeg vi ikke går inn for å prøve denne pp'n likevel, etter at de fant noe i livmoren! Er livredd for å bli gravid føre operasjon, og miste for fjerde gang... :(

Sykt vemodig også, og ikke skulle gå all inn, men er nok det beste ....
Tror likevel ikke vi kommer til å unngå å ha sex neste uke, så henger her likevel og heier på dere:)
Det skjønner jeg veldig godt!! Jeg ville også venta... Kjipt om det klaffer også blir det en ny MA som kanskje kunne vært unngått!? :eek: en liten pause kan jo gjøre godt også ❤️
 
Det skjønner jeg veldig godt!! Jeg ville også venta... Kjipt om det klaffer også blir det en ny MA som kanskje kunne vært unngått!? :eek: en liten pause kan jo gjøre godt også ❤️

Ja, er det jeg er redd for, og orker ikke MA nr.4 altsåå.... :(
Ja, gjør nok godt det og❤
 
Venter på eggløsning, godt i gang med aksjer og el-tester er kjøpt inn. Kjenner egentlig ekstremt godt på kroppen når jeg har EL, men kjøpte testene på impuls. Det er jo så gøy å teste :p Jeg går å dagdrømmer om semptemberbaby, høsten er så fin og det hadde passet bra med barnehage og alt mulig! Har også tenkt at jeg kan legge en positiv digital i julestrømpen til mannen:p:angelic: Planene er klare altså, men alt avhenger jo av en ganske viktig faktor:p Flere som går inn i denne pp-en med en god følelse? :)
 
Fikk positiv EL-test i dag, og IKM flyttes til julaften :wideyed:

Bilde 08.12.2019, 10 05 07.jpg
 
Venter på eggløsning, godt i gang med aksjer og el-tester er kjøpt inn. Kjenner egentlig ekstremt godt på kroppen når jeg har EL, men kjøpte testene på impuls. Det er jo så gøy å teste :p Jeg går å dagdrømmer om semptemberbaby, høsten er så fin og det hadde passet bra med barnehage og alt mulig! Har også tenkt at jeg kan legge en positiv digital i julestrømpen til mannen:p:angelic: Planene er klare altså, men alt avhenger jo av en ganske viktig faktor:p Flere som går inn i denne pp-en med en god følelse? :)

Jeg har en god følelse og håper sååå sterkt, men tør samtidig ikke. Er så alt for redd for å bli skuffa (og oddsene er jo ikke på vår side til å begynne med, siden man har større sjanse for å ikke bli gravid enn å bli det).

Så på tross av å være over gjennomsnittet glad i vitenskap og forskning, så kjører jeg på med en haug med kjerringråd - grapefrukt juice, hostesaft, og ligger med beina i været. Skal i hvert fall ikke ha på meg at jeg ikke har gjort alt! :hilarious:

Samtidig har jeg begynt å tempe, sjekker utfloden, og tar el-tester. Det skal jo egentlig ikke hjelpe på sjansene så lenge man legger inn aksjer annenhver dag. Men fordi syklusene ikke er helt stabile gir det meg i hvertfall oversikt over når det er greit å teste, så jeg ikke stresser sånn i jula :happy:
 
EL testene (strimler), blir de PLUTSELIG positive eller blir de gradvis sterkere?? ☺️
 
EL testene (strimler), blir de PLUTSELIG positive eller blir de gradvis sterkere?? ☺️

Det tror jeg varierer fra person til person og syklus til syklus. Jeg har opplevd tidligere at de blir gradvis sterkere, men denne syklusen gikk de fra å være kjempenegativ til veldig positiv. Legger ved bilde av mine tester denne syklusen. Den nederste er fra i dag og syklusdag 16. De to ovenfor er fra henholdsvis syklusdag 14 og 15.

1454ADC4-15F8-4066-BC0C-4AF56B67A011.jpeg
 
EL testene (strimler), blir de PLUTSELIG positive eller blir de gradvis sterkere?? ☺️
Sikkert noen som kan svare bedre enn meg, men jeg tror det er vanlig at de blir gradvis sterkere. Den er ikke positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken (i motsetning til på graviditetsrester).
Men ikke få panikk om den ikke viser svak strek heller. Jeg har el-tester fra babyplan og RFSU. Babyplan viser svak strek som blir sterkere hver dag, RFSU viser ingen ting (på samme urin). Mulig de har ulik følsomhet.
 
Det tror jeg varierer fra person til person og syklus til syklus. Jeg har opplevd tidligere at de blir gradvis sterkere, men denne syklusen gikk de fra å være kjempenegativ til veldig positiv. Legger ved bilde av mine tester denne syklusen. Den nederste er fra i dag og syklusdag 16. De to ovenfor er fra henholdsvis syklusdag 14 og 15.

Vis vedlegget 313902
Sikkert noen som kan svare bedre enn meg, men jeg tror det er vanlig at de blir gradvis sterkere. Den er ikke positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken (i motsetning til på graviditetsrester).
Men ikke få panikk om den ikke viser svak strek heller. Jeg har el-tester fra babyplan og RFSU. Babyplan viser svak strek som blir sterkere hver dag, RFSU viser ingen ting (på samme urin). Mulig de har ulik følsomhet.

Takk for svar ! Jeg har fra babyplan.. er denne positiv eller nesten positiv? Aldri tatt el tester før :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20191208_115343.jpg
    IMG_20191208_115343.jpg
    11,2 KB · Visninger: 63
Back
Topp