⭐️IKM uke 52 ⭐️

Blir spennende å se om det blir mange medlemmer på semptember 2020 herfra. Vi satser selvsagt på det :) September er vel en fin måned til å få et nyfødt lite nurk :dummy1::dummy:
Jeg veksler sånn mellom å bare slappe av og ta det som det kommer, og å gå all in med testing og ananas og grapefruktjuice:p Juicen smaker jo fææælt, men ananas er godt :p

September virker som en veldig bra måned! Jeg begynner PP1 nå, og har allerede blitt småsprø, og bruker alt for mye tid på å lese meg opp på prøving :p

Vi skulle egentlig begynne å prøve i august, men oppdaget grove celleforandringer før sommeren og måtte konisere. Så da måtte vi legge prøveplanene på is, og bestilte bla konsertbilletter i juli 2020, med plan om å begynne prøvingen til våren. Men så ble "alle" rundt meg gravid, og jeg oppdaget denne september- luken, der jeg både kan være med på konserten i sommer og samtidig ikke får barn helt på slutten av året. For jeg SKAL på den konserten, haha!:hilarious:

Så krysser fingrene for at spira sitter på denne runden eller neste, ellers får vi gå tilbake på den originale planen om å prøve i mai :happy:
 
Takk♡
Rundt 16.-18. Blir vel onsdag 18. nå da, når jeg ikke kan regne dagen i dag som CD 1. Og sambo reiser mandagsmorgen den uka :#
Har 'kort' lutealfase på 11-12 dager.
Da tror jeg vi har det ganske likt. Har korte sykluser (25/26 dager) med «kort» lutealfase. Fra 11-12 dager, normalen på 12 dager. Forventer EL rundt 16 denne mnd. CD2 for meg i dag.
 
Da tror jeg vi har det ganske likt. Har korte sykluser (25/26 dager) med «kort» lutealfase. Fra 11-12 dager, normalen på 12 dager. Forventer EL rundt 16 denne mnd. CD2 for meg i dag.

Da står vi ganske likt ja! :) CD 1 her nå! Hvis jeg merker EL når sambo er borte, så skal jeg jaggu ordne barnevakt og kjøre til han (9 mil en vei;p), få noen svømmere i meg og kjøre hjem igjen :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Vannscaning av livmor idag! Spent på om det er "noe" eller om alt er fint!
Spurte om mannen ville bli med eller ikke (vet ikke om det er normalt at de blir med heller?), oh det ville han!
Litt godt, for når jeg var på ul. Kontroll etter letrozol sist satt jeg alene i venterommet med alle disse parene, var litt rart det og for å være ærlig :shy:
 
Vannscaning av livmor idag! Spent på om det er "noe" eller om alt er fint!
Spurte om mannen ville bli med eller ikke (vet ikke om det er normalt at de blir med heller?), oh det ville han!
Litt godt, for når jeg var på ul. Kontroll etter letrozol sist satt jeg alene i venterommet med alle disse parene, var litt rart det og for å være ærlig :shy:
Lykke til ❤️☺️
 
Vannscaning av livmor idag! Spent på om det er "noe" eller om alt er fint!
Spurte om mannen ville bli med eller ikke (vet ikke om det er normalt at de blir med heller?), oh det ville han!
Litt godt, for når jeg var på ul. Kontroll etter letrozol sist satt jeg alene i venterommet med alle disse parene, var litt rart det og for å være ærlig :shy:
Lykke til :)
 
Tester du etter EL? Eller er kjenner du kun på kroppen?

Har testet i noen sykluser litt av og på, og har kjent tydelige, gjenkjennelige murringer i EL-tida. Vi har stort sett sex hver til annenhver dag når sambo er hjemme, så å teste etter EL har egentlig ikke vært nødvendig i den forstand. Har gjort det mest for å sjekke at jeg faktisk FÅR eggløsning og litt for å vite hvordan jeg ligger an med syklus. Vurderer å teste i denne syklusen :) Enn du?
 
Tiol, kan du endre litt på min? Til dette:

Lillebompi - 25 - PP12 (PP2 etter kjemisk) - B3 - EL 18.12 - IKM 30.12
 
Tusen takk!
Litt ubehag, men gikk fint :happy:
Men de fant "noe" på 1 cm! Så kanskje dette forklarer hvorfor vi mister :( håper det!
Så leit, og samtidig fint at de fant noe. Da er dere kanskje ett skritt nærmere hjelp <3
Hva skjer videre nå da?
 
Så leit, og samtidig fint at de fant noe. Da er dere kanskje ett skritt nærmere hjelp <3
Hva skjer videre nå da?

Ja, det var egentlig mer godt enn vondt! At det kanskje er en grunn for at det har skjedd, og ikke bare fostrene som ikke klarer å utvikle seg! For alt av prøver er eller fine:)

Skal fjerne dette (hysteroskopi?), så venter på time til det! Men blir nok neste syklus, da jeg bruker hormoner og er ferdig med det, så fortsetter som vanlig denne syklusen, også blir det hormonpause frem til dette er fjernet:happy:
 
Tiol, kan du endre litt på min? Til dette:

Lillebompi - 25 - PP12 (PP2 etter kjemisk) - B3 - EL 18.12 - IKM 30.12
Da er du egentlig over på ny uke da, men håper du vil være her med oss :happy::Heartred endret nå men la deg bare inn på 29/12 hvis d er ok?
 
Tusen takk!
Litt ubehag, men gikk fint :happy:
Men de fant "noe" på 1 cm! Så kanskje dette forklarer hvorfor vi mister :( håper det!
Oi! Så spennende men samtidig skummelt :nailbiting: håper det er dette dere trenger for at terminspiren sitter !! :smiley-angelic001
 
Oi! Så spennende men samtidig skummelt :nailbiting: håper det er dette dere trenger for at terminspiren sitter !! :smiley-angelic001

Ja! Hun var veldig rolig, og forklsrte at dette er svært normalt, og ofte gjør de ikke noe med det heller. Mange blir også gravide og beholder uten problem, men pga vår bakrunn skal det fjernes så fort son mulig da, for å ikle være et evt. Hinder! Så egentlig veldig godt, og forhåpentligvis det som skal til❤
 
Ja! Hun var veldig rolig, og forklsrte at dette er svært normalt, og ofte gjør de ikke noe med det heller. Mange blir også gravide og beholder uten problem, men pga vår bakrunn skal det fjernes så fort son mulig da, for å ikle være et evt. Hinder! Så egentlig veldig godt, og forhåpentligvis det som skal til❤
Da krysser vi fingrene, både enten for at spira sitter nå eller at det løser seg med å fjerne det ❤️❤️
 
Har testet i noen sykluser litt av og på, og har kjent tydelige, gjenkjennelige murringer i EL-tida. Vi har stort sett sex hver til annenhver dag når sambo er hjemme, så å teste etter EL har egentlig ikke vært nødvendig i den forstand. Har gjort det mest for å sjekke at jeg faktisk FÅR eggløsning og litt for å vite hvordan jeg ligger an med syklus. Vurderer å teste i denne syklusen :) Enn du?
Jeg har i utganspunktet aldri testen før nå etter oktober da vi hadde MA i uke 11. Vi har vært heldig å blitt gravid før prøving startet begge gangene, så aldri satt meg inn i det å prøve å lage barn før nå. jeg må si jeg syns prosessen er svært fascinerende og hvordan du kan fylle med på testere og de symptomene kroppen gir deg, som EL slim og diverse. Har lært utrolig mye om kroppen. Jeg kommer til å teste også denne prøveperioden. Tydelighvis elsker jeg å teste.. også noe nytt jeg har lært :D
 
September virker som en veldig bra måned! Jeg begynner PP1 nå, og har allerede blitt småsprø, og bruker alt for mye tid på å lese meg opp på prøving :p

Vi skulle egentlig begynne å prøve i august, men oppdaget grove celleforandringer før sommeren og måtte konisere. Så da måtte vi legge prøveplanene på is, og bestilte bla konsertbilletter i juli 2020, med plan om å begynne prøvingen til våren. Men så ble "alle" rundt meg gravid, og jeg oppdaget denne september- luken, der jeg både kan være med på konserten i sommer og samtidig ikke får barn helt på slutten av året. For jeg SKAL på den konserten, haha!:hilarious:

Så krysser fingrene for at spira sitter på denne runden eller neste, ellers får vi gå tilbake på den originale planen om å prøve i mai :happy:

Krysser fingrene for at det blir både konsert og baby!
 
Back
Topp