⭐️IKM uke 45⭐️

Syntes det var el slim på dopapir i dag og barre CD 5. Alt for tidlig. Spørs om stress, dødsfall, begravelse har laga kluss på syklusen min. CD 5 og el slim no lukter tull på syklus. :smiley-angry017.
Har det starta slik ender det dårligt og:(

Tester du etter EL nå?
Sikker på at det er EL-slim og ikke vare «vanlig» utflod?
 
I april reiste eg til Bergen for utredning slik at eg slipper og vente i fleire mnd i kø. Har jeg rett på å få dekka reise utgifter ? (det vil jo dekkes til nærmaste plass)
 
Fant akkurat ut at mannen reiser vekk 2 dager før el. Sannsynlig el neste tirsdag, så blir søndag siste mulighet. Da blir det vel ikke denne pp heller
 
Sååeeeeh. Bare å innrømme at plan «gjør ingenting» går fryktelig dårlig. Har akkurat vært og kjøpt inn lakrisrot-te i håp om at EL skal komme før mannen må bort. Ooog det ligger en flaske grapefruktjuice i kjøleskapet. Skammer meg :hilarious:
 
Jeg drakk lakrisrotte forrige PP, og EL var forsinka :banghead: Crap altså!
 
Jeg drakk lakrisrotte forrige PP, og EL var forsinka :banghead: Crap altså!
Hmmm, leser litt delte erfaringer ja. Men siden denne pp mest sannsynlig går dukken hvis jeg ikke gjør noe, tenker jeg det er verdt forsøket. Og om EL blir minst 4 dager forsinket er egentlig det greit, for da er mannen hjemme igjen.
 
Hmmm, leser litt delte erfaringer ja. Men siden denne pp mest sannsynlig går dukken hvis jeg ikke gjør noe, tenker jeg det er verdt forsøket. Og om EL blir minst 4 dager forsinket er egentlig det greit, for da er mannen hjemme igjen.

Kan vel ikke skade å prøve da, nei!

Og sånn apropos det å ikke gjøre noe spesielt denne PP... hehehe. Jeg ryker sikkert på en tempesmell når EL nærmer seg, for jeg merker jeg ønsker å vite sikkert om EL nok en gang er seinere enn den trolig var før kjemisk.
 
Kan vel ikke skade å prøve da, nei!

Og sånn apropos det å ikke gjøre noe spesielt denne PP... hehehe. Jeg ryker sikkert på en tempesmell når EL nærmer seg, for jeg merker jeg ønsker å vite sikkert om EL nok en gang er seinere enn den trolig var før kjemisk.
Hehe, godt vi er flere :p Temping gidder jeg ikke prøve uten engang :hilarious: Men skal fortsatt prøve å holde meg unna EL-tester:angelic:
 
I april reiste eg til Bergen for utredning slik at eg slipper og vente i fleire mnd i kø. Har jeg rett på å få dekka reise utgifter ? (det vil jo dekkes til nærmaste plass)

Usikker. Det beste er nok å sjekke med Pasientreiser tenker jeg :)
 
CD 3 og har allerede lyst til å begynne å teste etter EL :hilarious:
Må for øvrig kjøpe nytt batteri til temp-måleren min på fredag, etter at vesla tydeligvis har brukt den som leke/lommelykt :facepalm:
Så spørs det bare hvor jeg skal få tak i slikt batteri, for de hadde det i allefall ikke på dagligvarebutikken :meh:
Må vel begynne å trave igjennom forretninger som selger elektronikk...
 
CD 3 og har allerede lyst til å begynne å teste etter EL :hilarious:
Må for øvrig kjøpe nytt batteri til temp-måleren min på fredag, etter at vesla tydeligvis har brukt den som leke/lommelykt :facepalm:
Så spørs det bare hvor jeg skal få tak i slikt batteri, for de hadde det i allefall ikke på dagligvarebutikken :meh:
Må vel begynne å trave igjennom forretninger som selger elektronikk...
Jeg har fått tak i på clas ohlson før :happy:
 
Fått svar på prøver for både meg og mannen, og alt ser bra ut!! :happy093
:D Så hvorfor vi ikke er blitt gravide ennå aner jeg ikke... Legen tror det kan være kluss med hormoner og sånt i kroppen min etter ma og utskrapning i vinter. Andre runde med letrozol denne pp, og skal gå på det til januar. Om vi ikke er gravide til nyttår så blir vi henvist til ass. befruktning.. :nailbiting: Spennende!
Vi har egentlig prøvepause denne mnd pga en operasjon jeg må gjennom (med narkose). MEN, sykehuset vet ikke når jeg får operasjonen. Det kan ta 6 mnder.. Hun skulle prøve å få fremskyndet det fordi vi prøver på baby, men kunne ikke love noe.
Spørsmålet nå er; skal vi ha pause eller bare kjøre på likevel? :p
 
Back
Topp