⭐️IKM uke 45⭐️

Jeg anser min mens som ferdig for denne gang jeg også. CD5 i dag.

Håper EL kommer tidligere enn de to forrige mnd, typ på dag 16. Det har den pleid før. :) Pliiis!
 
Kan jeg joine dere her?

Cleopatra PP (gud vet hvor mange) -B2- eggløsning ca 28/10 IKM ca 11/11

Starter med letrozol denne mnd, håper håper så inderlig at det klaffer :)
 
Last edited:
CD 10 her, nå er det en drøy uke til prøveuka starter :sex
 
Fått time hos gu.. For å se at alt er som det skal være etter kjemisk!
Har hatt veldig merkelig blødning i tillegg.

Er det noe jeg burde huske å spørre om?
Jeg har tenkt å høre med han om han har noen tips eller har noe som kan få fortgang i prosessen og så skal jeg høre med han hvor jeg er i syklusen!

Det er neste mandag så er en uke til idag :) og da er det mest sannsynlig et par dager til eggløsning!
 
Fått time hos gu.. For å se at alt er som det skal være etter kjemisk!
Har hatt veldig merkelig blødning i tillegg.

Er det noe jeg burde huske å spørre om?
Jeg har tenkt å høre med han om han har noen tips eller har noe som kan få fortgang i prosessen og så skal jeg høre med han hvor jeg er i syklusen!

Det er neste mandag så er en uke til idag :) og da er det mest sannsynlig et par dager til eggløsning!

Da bør de kunne se om du har modne egg som ligger klare :D
Det er neppe så mye råd å få for å få ting til å klaffe fortere altså. De er ganske tradisjonelle der - sex er det som gjelder. Men hvis de kan se egg kan de også se når EL er og at du bør ha sex en bestemt dag for å treffe på EL!
 
Cd5 idag :) Klar for at tanta skal forsvinne ila dagen eller morgendagen :p
Alt er veldig tåkete for tiden.
Skal samlest etterpå og tenne lys for barna vi har mistet (er den internasjonale minnedagen for barn som døde i svangerskapet og livets begynnelse idag).
Håper tåka letter snart
 
Screenshot_20181015-213100_Gallery.jpg


Blitt noen tårer felt idag :Heartbigred
Håper denne pp blir vår mnd nå, hadde vært så kjekt med en positiv overraskelse:Heartblue
 
Vis vedlegget 278101

Blitt noen tårer felt idag :Heartbigred
Håper denne pp blir vår mnd nå, hadde vært så kjekt med en positiv overraskelse:Heartblue

Måtte inn og lese hele dagboken din, og jeg er så inderlig lei meg på dine vegne, for det barnet du har mistet og for MA’en... Jeg unner deg alt godt, og er glad for at akkurat du er med i denne IKM-gruppa, for du er inspirerende og motiverende. Sender en varm klem til deg og håper at det endelig er din tur igjen. Og en ekstra klem fordi dette må ha vært en tung dag ❤️

Du er tøff, så stå på og ikke gi deg! Du og mannen skal klare dette, nemlig :happy:
 
Måtte inn og lese hele dagboken din, og jeg er så inderlig lei meg på dine vegne, for det barnet du har mistet og for MA’en... Jeg unner deg alt godt, og er glad for at akkurat du er med i denne IKM-gruppa, for du er inspirerende og motiverende. Sender en varm klem til deg og håper at det endelig er din tur igjen. Og en ekstra klem fordi dette må ha vært en tung dag ❤️

Du er tøff, så stå på og ikke gi deg! Du og mannen skal klare dette, nemlig :happy:

:crybaby2
Må ikke skrive sånne rørende ord når jeg allerede er i grinehumør jo :Heartblue
Blir litt tom for ord når folk sier sånt jeg...

Håper ihvertfall at vi begge kan flytte inn i Juli gruppa:Heartpink
Klem:Heartred
 
CD6 allerede. Skulle tro man kunne si «tida flyr», men det synes jeg for pokker ikke den gjør :p
Du vet du prøver når du blir stressa over at en venninne som har ett barn fra før og ikke går på prevensjon (da veit man hva som skjer) sier hun er oppblåst, sikkert på grunn av eggløsning. To uker før meg a gitt!!! :nailbiting:
 
CD6 allerede. Skulle tro man kunne si «tida flyr», men det synes jeg for pokker ikke den gjør :p
Du vet du prøver når du blir stressa over at en venninne som har ett barn fra før og ikke går på prevensjon (da veit man hva som skjer) sier hun er oppblåst, sikkert på grunn av eggløsning. To uker før meg a gitt!!! :nailbiting:
Bare CD4 her. Ble ganske stresset selv da en god venninne sa hun var redd hun var gravid nå. Skulle bare slutte på p-pillene i god tid før prøving, men whops bommet og hadde sex midt i fertil periode likevel. Verste er at nå vil hun ikke bli gravid likevel pga bryllup :banghead: Håper for både min og hennes skyld at hun ikke er det:rolleyes: Selv om det hadde vært superkoselig å gå gravide sammen da. Blir helt psycho redd for at alle skal «rekke» å bli gravide før vi får det tilo_O
 
Bare CD4 her. Ble ganske stresset selv da en god venninne sa hun var redd hun var gravid nå. Skulle bare slutte på p-pillene i god tid før prøving, men whops bommet og hadde sex midt i fertil periode likevel. Verste er at nå vil hun ikke bli gravid likevel pga bryllup :banghead: Håper for både min og hennes skyld at hun ikke er det:rolleyes: Selv om det hadde vært superkoselig å gå gravide sammen da. Blir helt psycho redd for at alle skal «rekke» å bli gravide før vi får det tilo_O

Ja, det er det der - «rekke» å bli gravide, det er det jeg stresser med merker jeg. Ganske koko... jeg har liksom en «frist» innen nyttår, for klaffer det ikke innen nyttår får vi sendt av gårde henvisning til IVF. Den ligger klar og venter på oss. Jeg ønsker jo virkelig ikke å komme dit at vi «må» gå den veien, men hvis vi har prøvd i 13 mnd uten hell vet jeg ikke om jeg klarer å vente lengre...
 
Ja, det er det der - «rekke» å bli gravide, det er det jeg stresser med merker jeg. Ganske koko... jeg har liksom en «frist» innen nyttår, for klaffer det ikke innen nyttår får vi sendt av gårde henvisning til IVF. Den ligger klar og venter på oss. Jeg ønsker jo virkelig ikke å komme dit at vi «må» gå den veien, men hvis vi har prøvd i 13 mnd uten hell vet jeg ikke om jeg klarer å vente lengre...
Jeg har jo virkelig ingenting å klage over, dette er jo bare pp3. Er bare kontrollfriken i meg som takler usikkerheten rundt prøving så innmari dårlig. Hvis noen kunne sagt «i pp7 går det» hadde det vært helt i orden :hilarious: Håååper dette er deres pp, og at IVF ikke blir nødvendig :Heartred
 
CD6 :) Ser ut som jeg skal bli helt ferdig å blø idag :D
Første gang jeg bruker menskopp.. Ble mye tull med den :hilarious:
Noen andre som bruker menskopp som har noen gode tips? Er det sånt som blir bedre når man blir vandt med det?
 
Syntes det var el slim på dopapir i dag og barre CD 5. Alt for tidlig. Spørs om stress, dødsfall, begravelse har laga kluss på syklusen min. CD 5 og el slim no lukter tull på syklus. :smiley-angry017.
Har det starta slik ender det dårligt og:(
 
Back
Topp