⭐️IKM uke 21⭐️

IKM dagen er her. Jeg har fått mensenpupper (hahaha) og har hatt mensenkramper siden i går, men ikke så mye som en liten spott blod å se. Tror egentlig løpet er kjørt pga mensenkrampene, men holder sinnet åpent til i morgen. Tester kun om mensen uteblir, blir for dyrt å drive med testing hele tiden....

Ja, syns jeg også. Jeg forstår faktisk ingenting i det hele tatt. Men jeg må jo bare vente, får jo ikke gjort noe annet :p

Hvordan går det med dere to? :)
 
Ja, den viser ikke noe .. det som er så rart.. kan jo ha fått et dårlig parti, men på 1 år og 3 mnd har eg aldri fått strek, dette er mine første streker..
Hvis det er rfsu strimmel test du har testet med så gir fler av disse skyggestreker dessverre. Jeg har fått MANGE. Ta alltid å test med en annen type test i tilegg til rfsu sine. Har aldri vært gravid på mine svake streker med rfsu strimmel. De må være tydelig bred strek, ikke tynn strek og mer farge i for å kunne anses som positiv
 
Hvordan går det med deg toffifee?xsmile9
Det går veldig fint! Fikk 2-3 på digitaltest på mandag, så virker som om det går rette veien! I tillegg tok jeg en test igår hvor teststreken var omtrent like sterk som kontrollstreken, det var godt å se :Heartred Hvordan ligger du an i løypa? :D
 
Det går veldig fint! Fikk 2-3 på digitaltest på mandag, så virker som om det går rette veien! I tillegg tok jeg en test igår hvor teststreken var omtrent like sterk som kontrollstreken, det var godt å se :Heartred Hvordan ligger du an i løypa? :D

Åå så deilig følelse, må si at jeg er veldig misunnelig på deg om dagen :rolleyes: hvordan er formen ellers? Merker du noe til graviditeten?o_O

El skulle egentlig vært for en uke siden i følge appen, men eg tror den var for 1.5 uke siden i følge kropp og smerter. Men har lovet samboer at eg ikke skal teste før etter ikm denne ppen :arghh::arghh: angrer!!! Men skal vise at eg har vilje
 
Åå så deilig følelse, må si at jeg er veldig misunnelig på deg om dagen :rolleyes: hvordan er formen ellers? Merker du noe til graviditeten?o_O

El skulle egentlig vært for en uke siden i følge appen, men eg tror den var for 1.5 uke siden i følge kropp og smerter. Men har lovet samboer at eg ikke skal teste før etter ikm denne ppen :arghh::arghh: angrer!!! Men skal vise at eg har vilje
Merker at jeg er litt trøttere enn vanlig og det murrer en del nederst i magen :) Ellers er det ikke så mye jeg merker :)

Så spennende! Når er IKM?
 
Åå så spennende!! Kjekt med litt symptomer :woot:

Ikm er 6.04, tenkte og teste 09.04 visst mensen ikke er kommet:nailbiting:
Da er du sykt god hvis du klarer å holde deg SÅ lenge! Det er imponerende!! :woot:
 
Jaa jeg skal prøve såå hardt så samboer blir stolt av meg :laughing001 men kjenner jeg er redd for skyggestreker denne mnd også :schocked028
Ja, det skjønner jeg! Det er ikke noe gøy :( Men er du sikker på at det var skyggestrek og ikke kjemisk feks?
Hvis du venter til IKM er du jo sikret at hvis det er strek så vil den være sterk nok da til at du ikke trenger å være i tvil om den er positiv :D
 
Ja, det skjønner jeg! Det er ikke noe gøy :( Men er du sikker på at det var skyggestrek og ikke kjemisk feks?
Hvis du venter til IKM er du jo sikret at hvis det er strek så vil den være sterk nok da til at du ikke trenger å være i tvil om den er positiv :D

Var til legen og tok hcg den dagen eg begynte og blø, så tror den ville slått ut visst det var kjemisk:(
 
Var til legen og tok hcg den dagen eg begynte og blø, så tror den ville slått ut visst det var kjemisk:(
Åja, det kan være ja.. Hmm.. Da er det sikkert skyggestrek :( Kjedelig alså.. Dritt-tester :p
 
Jaa så derfor vil jeg helst bare ta digital denne gangen, men tar sikkert en strek test først, er den helt negativ er det ikke vitsi og brenne av en digital :rolleyes:
Det høres jo lurt ut :) Du får holde oss oppdatert på testingen :D
 
Back
Topp