⭐️IKM uke 21⭐️

14 dager siden jeg hompa. Og med mindre sæden og jeg hadde el fra mandag-onsdag så er håpet ute her. Jeg har slått meg til ro med at jeg bare må vente på mensen og prøve neste mnd. Testen var blenda idag også. :p
 
IKM dagen er her. Jeg har fått mensenpupper (hahaha) og har hatt mensenkramper siden i går, men ikke så mye som en liten spott blod å se. Tror egentlig løpet er kjørt pga mensenkrampene, men holder sinnet åpent til i morgen. Tester kun om mensen uteblir, blir for dyrt å drive med testing hele tiden....
 
Jeg vil sette meg på neste IKM gruppe (på onsdag), men hvordan skal jeg gjøre det når jeg ikke vet når jeg får det igjen? :smiley-ashamed008:laughing002
 

Vedlegg

  • EF9B31EA-D48A-4210-B547-51B3FDAD7E99.jpeg
    EF9B31EA-D48A-4210-B547-51B3FDAD7E99.jpeg
    34 KB · Visninger: 39
Eg skulle hatt mensen på tirsdag (pp16) , den er alltid presis, og alle tester eg har tatt er negative .. første mnd vi faktisk ikkje har stresset med å prøve og treffe el, men mensen er ALDRI sein .. vi er i pp 16, så vi håper jo det klaffer snart siden eg bare er 23 og han 21 ..!

En veninne av med syns hun ser noe på ene testen, men eg ser ingenting :banghead:

Der det er to er det fra igårkveld og idag tidlig, har og fått to negative digitale, og en boots en som jaffal ikke eg ser noe på..
den som er enkel er fra idag tidlig


Eg skjønner INGENTING, for fredags morgen var eg så dårlig at eg trodde eg skulle krepere, var dårlig i magen og følte eg måtte spy i mangen timer, og har generelt vært småuggen.. hadde piiittelitt blod 5-6 dager etter el (har testet etter den i mangen mnd og kjenner når den er her)

Hjeeeelp ....
 

Vedlegg

  • 82A0F433-FE1E-493A-AD38-339F66DDDEA1.jpeg
    82A0F433-FE1E-493A-AD38-339F66DDDEA1.jpeg
    43,2 KB · Visninger: 63
  • 2E471453-95B7-4F0C-9BA2-3CCDB45D3736.jpeg
    2E471453-95B7-4F0C-9BA2-3CCDB45D3736.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 78
Tok en ny test i dag (dere har den "verste" innvirkningen på folk :laughing002) clearblue tidligtest: absolutt nada! Altså har vi nok bommet på eggløsning denne gang. Jaja, 1 mnd ekstra lønn og 1 mnd mer for hundevalp :p Always something positive! Over på PP2! Jeg vandrer videre til IKM uke 26....
 
IKM dagen er her. Jeg har fått mensenpupper (hahaha) og har hatt mensenkramper siden i går, men ikke så mye som en liten spott blod å se. Tror egentlig løpet er kjørt pga mensenkrampene, men holder sinnet åpent til i morgen. Tester kun om mensen uteblir, blir for dyrt å drive med testing hele tiden....
Spennende da!! :) Da tester du idag? :D
 
Tok en ny test i dag (dere har den "verste" innvirkningen på folk :laughing002) clearblue tidligtest: absolutt nada! Altså har vi nok bommet på eggløsning denne gang. Jaja, 1 mnd ekstra lønn og 1 mnd mer for hundevalp :p Always something positive! Over på PP2! Jeg vandrer videre til IKM uke 26....
Las dette like etter. Har du fått tr da? Håper er ikke ute før hun banker på døra :Heartred
 
Eg skulle hatt mensen på tirsdag (pp16) , den er alltid presis, og alle tester eg har tatt er negative .. første mnd vi faktisk ikkje har stresset med å prøve og treffe el, men mensen er ALDRI sein .. vi er i pp 16, så vi håper jo det klaffer snart siden eg bare er 23 og han 21 ..!

En veninne av med syns hun ser noe på ene testen, men eg ser ingenting :banghead:

Der det er to er det fra igårkveld og idag tidlig, har og fått to negative digitale, og en boots en som jaffal ikke eg ser noe på..
den som er enkel er fra idag tidlig


Eg skjønner INGENTING, for fredags morgen var eg så dårlig at eg trodde eg skulle krepere, var dårlig i magen og følte eg måtte spy i mangen timer, og har generelt vært småuggen.. hadde piiittelitt blod 5-6 dager etter el (har testet etter den i mangen mnd og kjenner når den er her)

Hjeeeelp ....
Jeg ser dessverre ikke noe på min skjerm :oops: Håper det klaffer for dere snart!
 
Den øverste er ny? Syns jeg kan se noe der ja!! Så spennende, håper streken blir sterkere!! :happy:
Ja, den er ferskest! Tar en ny imorgen tidlig, så om den er litt sterkere da må eg bare ned til legen å ta en test der og få det enten bekreftet eller ikke, etter å ha prøvd i 1 år og 3-4 mnd så vil eg vite så fort som mulig! :arghh::arghh:
 
Ja, den er ferskest! Tar en ny imorgen tidlig, så om den er litt sterkere da må eg bare ned til legen å ta en test der og få det enten bekreftet eller ikke, etter å ha prøvd i 1 år og 3-4 mnd så vil eg vite så fort som mulig! :arghh::arghh:
Ja det har jeg stor forståelse for! Har straks prøvd i ett år selv, tiden går bare senere og senere føles det ut som.
Håper på mer synligere strek imorgen, ønsker deg lykke til :happy::Heartred
 
Las dette like etter. Har du fått tr da? Håper er ikke ute før hun banker på døra :Heartred

Tja, elsker positiviteten din, men to tester på en syklus som har vært regelmessig hele livet mitt (og de siste ganger på 31 dager) hvor i dag er dag 31 og i går testet jeg 100% fullstendig ikke så mye som en skyggestrek negativt på graviditetstest - så tror jeg nok at TR kommer i dag :p Hvis ikke er jeg syk :p
 
Tok ikke test idag eller igår kveld, men jeg føler ikke mensen er på vei heller. Så da har jeg bare en ekstra lang syklus regner jeg med.
 
Tja, elsker positiviteten din, men to tester på en syklus som har vært regelmessig hele livet mitt (og de siste ganger på 31 dager) hvor i dag er dag 31 og i går testet jeg 100% fullstendig ikke så mye som en skyggestrek negativt på graviditetstest - så tror jeg nok at TR kommer i dag :p Hvis ikke er jeg syk :p

....ooooog som bestilt kom gammeltanta nå :p "heldigvis" :p Haha!
 
Mensen her er enda ikke komt, svak strek på test idag tidlig men de såg ingenting på test oss legen .. viste hun bilde av testene mine og hun og såg en strek, kanskje det var litt tidlig at derfor det ikke viste oss de ..

Men skal til legen imorgen, men med tanke på at vi har prøvd i 1 år og 3 mnd, kan eg spørre om innvendig ultralyd siden eg imorgen er en uke over ikm og har bare blank/hvit kremet ish utflod.. føler meg oppblåst i livmor område, og det har eg aldri kjent på før ..

Hjeelp, eg vet ikke ka eg skal tenke no eg .. skikkelig fælt å ikke vite når eg er 6 dager over!
 
Back
Topp