⭐️Graviditetstestene våre Juni 2017⭐️

Takk, men vi får nå se. Jeg er veldig usikker fortsatt.
HCG fordobles hver andre eller tredje dag, så selv om den ikke var sterkere enn i går før tiden så betyr det ikke at det ikke er en spire der :) Håper streken blir sterkere etter hvert som dagene går :)
 
HCG fordobles hver andre eller tredje dag, så selv om den ikke var sterkere enn i går før tiden så betyr det ikke at det ikke er en spire der :) Håper streken blir sterkere etter hvert som dagene går :)

Det var godt å høre. Jeg tror at det er en spire der, men er så redd for kjemisk. Synes jeg ser så mye av det her inne. Men jeg tar ingen sorger på forskudd og krysser fingrene for sterkere strek i mrg. Takk for svar!
 
Er bare 7 dpo.... og hadde ikke forventet noe denne perioden, men er testgal;) I virkeligheten kan jeg se "noe" på testen. Kom innen tidsfristen.
Ser dere noe her?
14638632-5D15-47E9-998E-C12BC3213D4F.jpg
 
Gjøre du?:smiley-angelic001 Noen ganger tenker jeg at det bare er min strekøyne:happy090
Nå klarer jeg jo ikke tenke på annet.. Sååå spent på ny test i morgen tidlig:happy:
Vet at det kan være skygge/kjemisk osv, men dette gir håp!
Alltid håp når man ser strek :) Håper den bare blir sterkere og sterkere :)
 
Flere som ser strek her??
Er på mitt første ferskforsøk ivf. Hadde egguttak 17.juni og innsett 19.juni. Siste (nederste) test tatt i morges, altså rugedag 11. De andre er tatt kveld rugedag 9 og morgen rugedag 10.
5ca72afb4d617e89273520e6dbc87ab8.jpg
Ser strekene veldig godt :) Gratulerer :)
 
Åå - tusen takk!! [emoji7] Jeg har vært så sikker på at det ikke har gått siden mandag. :eek: For har hatt skikkelige menssmerter... men så har jeg også vært konstant urven og småkvalm, så det fikk jeg ikke til å stemme med at mensen var på tur. Håper spiren holder seg godt fast. [emoji178]
 
Åå - tusen takk!! [emoji7] Jeg har vært så sikker på at det ikke har gått siden mandag. :eek: For har hatt skikkelige menssmerter... men så har jeg også vært konstant urven og småkvalm, så det fikk jeg ikke til å stemme med at mensen var på tur. Håper spiren holder seg godt fast. [emoji178]
Ja nå må spiren bare holde seg der de neste månedene :) :Heartred
 
Back
Topp