⭐️Graviditetstestene våre April 2018⭐️

Ja, det er fullt forståelig.
Jeg fikk ett skikkelig angstanfall i går, dro til legen helt desperat for var så sikker på svangerskap utenfor livmoren, men han roet meg en del ned. Utrolig hva hodet kan gjøre med en :/ men også en del med hva man leser på Google :p Hadde en blødning den 13 mars som varte i 2 dager, resten spotting, testet negativt dagen jeg begynte å blø, testet positivt 4 dager etter blødningen. Å når man da leser på Google, så er det utrolig hva man får for seg, men mest sannsynlig var det en festeblødning, selv om jeg aldri har hatt det med noen av de andre svangerskapene [emoji28]
Fort gjort å bli hysterisk.. herlighet det er en dem av gamet. Spesielt med hormoner og noe i ryggsekken ifra før. Men du ? Det er og (liker jeg å tro) en del av det å være mamma. :happy:
 
Image1524665818.685397.jpg
Image1524665828.805417.jpg


Tok disse på 10 dpo :) Tørr ikke å håpe enda, da jeg ikke syns strimmeltestene blir så mye sterkere. Skal ta blodprøve neste fredag, så lenge å vente [emoji54] 12 dpo idag ;)
 
Gratulerer !:)
 
Jeg måtte rett og slett ta en test idag, men kontrollstreken kom ikke frem?? Er ifra en 2pk jeg kjøpte for et par mnd siden... den andre var helt fin/virket som den skulle..
 
Jeg måtte rett og slett ta en test idag, men kontrollstreken kom ikke frem?? Er ifra en 2pk jeg kjøpte for et par mnd siden... den andre var helt fin/virket som den skulle..
Da er den defekt. Drit når man får defekt test!
 
Hei! Noen som vet når ca ukesindikatoren bikker 2-3? Fikk positiv test 10 dpo med 1-2. Fikk fortsatt 1-2 nå idag på 14 dpo[emoji31]
Skal sies at dagens urin var tatt np i kveld med ganske uttynnet urin[emoji85] Er så nervøs for at ikke hcg skal stige, har test neste fredag
 
Back
Topp