⭐️Graviditetstestene våre April 2018⭐️

Fikk litt sjokk av nederste test (hatt kjeeeempe svake streker en stund, så bedre igår).
Tenkte da jeg måtte ta en annen type mwd lik styrke, mørkere enn første.
Og jammen fikk jeg ikke min første digitale positive noensinne.

Kort sagt, jeg griner...
Gratulerer :)
 
IMG_6364.jpg

I like IT [emoji173]️ fin test på ettermiddag. [emoji106]
 
Fikk litt sjokk av nederste test (hatt kjeeeempe svake streker en stund, så bedre igår).
Tenkte da jeg måtte ta en annen type mwd lik styrke, mørkere enn første.
Og jammen fikk jeg ikke min første digitale positive noensinne.

Kort sagt, jeg griner...
Gratulerer!
 
Ja! Jeg er helt nervevrak, men samtidig en annen følelse denne gangen enn sist [emoji173]️[emoji1]
Skjønner deg godt. Hadde samme greia her. Og det gikk bra til slutt! Frøkna er nå 4 mnd og sover i midten av oss nå :Heartred
 
Ble du Gravid uten mensen etter evt MA? [emoji4]
Nei, det tok flere år og til slutt IVF for å bli gravid på nytt. Hadde nok noen streifere et par ganger, men testet ikke var bare enormt kvalm osv. Men vet jo flere blir gravid uten å ha menstruasjon mellom.:happy: her ligger endel av problemet hos mannen og da.
 
Ja. Men jeg var redd helt til hun var i armene mine. Fryktet noe skulle skje slik som ved MA"en.

Ja, det er fullt forståelig.
Jeg fikk ett skikkelig angstanfall i går, dro til legen helt desperat for var så sikker på svangerskap utenfor livmoren, men han roet meg en del ned. Utrolig hva hodet kan gjøre med en :/ men også en del med hva man leser på Google :p Hadde en blødning den 13 mars som varte i 2 dager, resten spotting, testet negativt dagen jeg begynte å blø, testet positivt 4 dager etter blødningen. Å når man da leser på Google, så er det utrolig hva man får for seg, men mest sannsynlig var det en festeblødning, selv om jeg aldri har hatt det med noen av de andre svangerskapene [emoji28]
 
Back
Topp