⭐️Eggløsningstestene våre desember 2017⭐️

Kan ikke el komme snart Da.....
5535276599bd7e62319151ccbbc2f6fd.jpg
 
Hva tenker dere?

Har hatt en veldig rar syklus, EL lar vante på seg. Har alltid hatt stabile sykluser, men etter avbrutt IVF i november har den vært rar!

Har alltid hatt knallpositive el tester 2-3 dager på rad før!
Har hatt litt EL -slim siden søndag.

Test1: kl. 15(nesten positiv)
Test 2: kl. 19(veldig negativ)

Har jeg misset en topp på den lille stunden?

Blir ikke klok på dette, er ikke vant til det!

Hva tror dere?
Image1514398709.730997.jpg
 
Så koselig å se mange positive tester :love017 Her ble det ingen testing denne måneden da vi fikk besøk av svigers någ EL skulle være :(.
 
Hva tenker dere?

Har hatt en veldig rar syklus, EL lar vante på seg. Har alltid hatt stabile sykluser, men etter avbrutt IVF i november har den vært rar!

Har alltid hatt knallpositive el tester 2-3 dager på rad før!
Har hatt litt EL -slim siden søndag.

Test1: kl. 15(nesten positiv)
Test 2: kl. 19(veldig negativ)

Har jeg misset en topp på den lille stunden?

Blir ikke klok på dette, er ikke vant til det!

Hva tror dere?
Vis vedlegget 239546
Det kan hende at du har så kort LH topp at du mistet selve toppen.
 
Hva tenker dere?

Har hatt en veldig rar syklus, EL lar vante på seg. Har alltid hatt stabile sykluser, men etter avbrutt IVF i november har den vært rar!

Har alltid hatt knallpositive el tester 2-3 dager på rad før!
Har hatt litt EL -slim siden søndag.

Test1: kl. 15(nesten positiv)
Test 2: kl. 19(veldig negativ)

Har jeg misset en topp på den lille stunden?

Blir ikke klok på dette, er ikke vant til det!

Hva tror dere?
Vis vedlegget 239546
Kan ha noe med urinkonsentrasjonen å gjøre?
 
Men, hva tenker der om den første er positiv eller ikke da?

Ofte blir mine positive med en gang da de er positive, denne ko liksom etter 5 min ca.

lurer veldig på om jeg skal satse på å vente til i morgen eller ei[emoji85][emoji28]
Synes ikke den ser helt positiv ut nei. Men er det ikke bare å kjøre på uansett da? Jo mer, jo bedre :D
 
dbf72c30c710c7f26caec890fae57495.heic


Tok denne på kvelden 25.01. Hadde negativ test både tidlig den 25.01 og tidlig 26.01. Lest mye rundt eggløsning de siste dagene å forstår ikke helt om det er dagen testen er positiv , 25 eller 48 timer etter den har blitt negativ igjen eggløsningen skjer. Uansett så forventer jeg ikke store resultatet av denne pp da alle juleselskapene og min jobbturnus har vært imot oss [emoji85]
 
dbf72c30c710c7f26caec890fae57495.heic


Tok denne på kvelden 25.01. Hadde negativ test både tidlig den 25.01 og tidlig 26.01. Lest mye rundt eggløsning de siste dagene å forstår ikke helt om det er dagen testen er positiv , 25 eller 48 timer etter den har blitt negativ igjen eggløsningen skjer. Uansett så forventer jeg ikke store resultatet av denne pp da alle juleselskapene og min jobbturnus har vært imot oss [emoji85]
EL er rundt 12-36 timer etter positive test. Men det sies også når den er negativ igjen så har man EL.
 
Er så rart, har vanligvis knallpositive eltester 2-3 dager på rad!

Men, kanskje det har endret seg da! I allefall veldig rart med så negativ plutselig igjen...[emoji848]
Kan jo hende at det ble skikkelig kluss med tanke på avbrutt ivf. Ville ha testet igjen i morgen for å se hvordan den er.
 
Takk for svar :) da er det lov til å håpe at selvom det ble dårlig med prøving denne perioden så traff vi på det ene forsøket vi hadde
Det er lov å håpe det :) Kanskje dere traff helt perfekt. Lykke til med ventetiden til testing :)
 
Har kjøpt digital el test, den med dobbel hormonindikator. Fikk 2 dager med blinkende smil (det betyr høy sjanse) og i går fikk jeg fast smil (det betyr maksimal). Tok en el-test i dag tidlig (strimmel), den er vel nesten positiv, men ikke heelt tror jeg. Tok en strimmel test til nå i kveld, den var svakere igjen, men mulig tisset var litt utvannet. Har også den andre digitale testen, som enten viser en runding eller et smil. Fikk runding på den i dag tidlig, når strimmelen var veldig sterk. Mulig det er for tidlig for denne digitale el-testen enda? Skal ta en strimmel test til i morgen for å se om den blir sterkere eller svakere. Blir den svakere har vel el vært. Mulig den var i går kanskje? Jeg tok ikke strimmel test i går, bare den ene digitale. Vært en del våt i trusa i 2 dager (hahah unnskyld detaljer), virker som det er el-slim. Men jeg fkk jo det faste smilet i går, så vil det bety at jeg haddde el i går da?? Eller er el idag da? Tenkte bare de to strimmel testene som ikke var positive
default_scratch1.gif
Blir IKKE klok på dette.
 
Har kjøpt digital el test, den med dobbel hormonindikator. Fikk 2 dager med blinkende smil (det betyr høy sjanse) og i går fikk jeg fast smil (det betyr maksimal). Tok en el-test i dag tidlig (strimmel), den er vel nesten positiv, men ikke heelt tror jeg. Tok en strimmel test til nå i kveld, den var svakere igjen, men mulig tisset var litt utvannet. Har også den andre digitale testen, som enten viser en runding eller et smil. Fikk runding på den i dag tidlig, når strimmelen var veldig sterk. Mulig det er for tidlig for denne digitale el-testen enda? Skal ta en strimmel test til i morgen for å se om den blir sterkere eller svakere. Blir den svakere har vel el vært. Mulig den var i går kanskje? Jeg tok ikke strimmel test i går, bare den ene digitale. Vært en del våt i trusa i 2 dager (hahah unnskyld detaljer), virker som det er el-slim. Men jeg fkk jo det faste smilet i går, så vil det bety at jeg haddde el i går da?? Eller er el idag da? Tenkte bare de to strimmel testene som ikke var positive
default_scratch1.gif
Blir IKKE klok på dette.

Vil nok si at EL er i dag for din del ja :) EL kommer rundt 12-36 timer etter positiv test :)
Når jeg har EL kommer det dagen etter første positive test :)
Strimmelen har nok vært positiv i går, men av og til bruker de litt tid på å bli svakere :)
 
Screenshot_20171228-113331.jpg

Hva tenker dere om Denne? Skal egentlig ikke ha EL før mandag eller tirsdag...
 
Back
Topp