⭐️ ims vil bli tobarnsmamma ⭐️

Gratulerer
 
4+5

Bare to dager igjen, så er jeg 5+0 og i 6. graviditetsuke! :woot: Ooog da også bare to uker igjen til første TUL :Heartred Små (men også litt store) milepæler foreløpig :happy:
Fortsatt veldig surrealistisk at jeg faktisk er gravid. Må innrømme at jeg tar noen tester innimellom bare for å se at det faktisk er strek der fortsatt. Har ikke tempet de siste dagene og har tatt av meg Fitbit'en - blir jo bare smågal av det.
Har svært lite symptomer, men burde vel strengt tatt prise meg lykkelig for det. Føler meg kanskje litt trøttere og har ømme bryster og nipler. Litt jobbing i mage/livmor innimellom.
 
Husk at det er heeeeelt normalt ikke å ha noen symptomer på lenge enda. Bare virker ikke sånn her på forumet.
Lykke til med TUL
 
Husk at det er heeeeelt normalt ikke å ha noen symptomer på lenge enda. Bare virker ikke sånn her på forumet.
Lykke til med TUL
Takk :) Ja, her på forumet virker det jo som "alle" har "alt" :hilarious:
 
Takk :) Ja, her på forumet virker det jo som "alle" har "alt" :hilarious:
jepp.
Litt massesuggesjon, litt "hvem som roper høyest" og litt "hva kan jeg klare kjenne etter". Og litt veldig mange damer som er opptatt av det samme....
 
Gratulerer, kjære deg :Heartred
 
KAPITTEL 2 :joyful:

På tide å børste støv av denne dagboka og prøve på barn nummer to da!
Rart, men spennende og være her med prøvergjengen igjen etter over 3,5 år. Men jeg gleder meg! :woot:

Siden sist har vår lille jente blitt (snart) 3 år og vi stortrives i foreldrerollen, selvom vi ofte også både klør oss i hodet og er oppgitt over at mestringsfølelsen som foreldre er fraværende av og til. Men sånn er det vel for alle laughing6 Det er en krevende tid, men vi synes det er verdens fineste tid også :Heartred

Var vel egentlig alltid en «drøm» om å ha 3 år mellom eventuelle søsken, men omstendighetene og livet gjorde at vi bestemte oss for å vente litt til.

Forrige prøverunde var vi veldig heldige og spiren satt på tredje forsøk, så det blir spennende å se om vi er like heldige denne gangen - nå som vi ikke lengre akkurat er nyforelska og i tillegg allerede er foreldre - hehe.

Har starta med tempingen igjen da jeg syntes det ga meg en god oversikt over syklusene sist, og har kjøpt inn noen graviditetstester som ligger klare.

:wav
 
CD 13

Altså… tenkte ikke på at jeg har eksamen på 1.året på masterutdanningen i juni og hvis vi skulle være så heldige at det klaffet denne første pp’en, så ville jeg jo hatt termin i juni! Det er litt vel risikosport altså!
Har ikke helt troa på at det skal klaffe allerede første pp da, men man vet jo aldri…

Da bruker jeg denne syklusen på å kartlegge syklusen min litt mer igjen, og bestille meg eggløsningstester :happy: Så er jeg VELDIG klar for å starte på pp1 om drøye to uker! :woot:
 
CD 4 ~ pp 1 (b2)

Endelig over i ny syklus og starter med første pp på barn nr. 2! Tanta er på vei ut døra og jeg gleder meg som en liten unge til å følge med på EL-tester, tempen og ikke minst legge aksjer :D Samt den ekstremt nervepirrende tiden i dpo-land :nailbiting:
Startet med salvie-te og grapefruktkjerneeksrakt, så blir spennende å se om det har noen virkning denne gangen eller om det faktisk bare var tilfeldigheter som gjorde det under prøvingen på første barn. Jeg har ihvertfall troa! EL på CD 19 forrige syklus.

Nå er det bare å vente pent til ca. CD 12. Tenker jeg starter EL-testingen da.

Ellers er lillemor og jeg alene hjemme til uka og skal kose oss masse med de fine bursdagsgavene hun har fått! Flere hobbyting som lekesand og et diy-dukkehus med maling og «tapet» osv. Det blir stas :love2
 
Last edited:
9 dpo ~ pp 1 (b2)
Hehe, glemte helt bort denne dagboka jeg. Men nå har jeg altså kommet helt til 9 dpo i første pp på barn nr. 2 :Heartred

Jeg har variert mellom å føle meg ganske lik som da jeg ble gravid med datteren vår og dermed ganske positiv, til å se på den rare og kjipe tempkurven og dermed være ganske negativ :p
Testetrangen ble for stor i ettermiddag og etter å ha holdt meg i 3 timer klarte jeg ikke mer, så da ble det en test jeg regnet med skulle være blenda… Men jammen meg er det jo noe der! Spennende altså. Kan nesten ikke vente med å legge meg for å kunne ta en ny test imorgen :knegg:

5A711B17-AED2-43D0-9790-A422A390D5D7.jpeg

131FEC2D-113E-4462-BB26-9423A1E0D411.jpeg
 
Last edited:
10 dpo ~ pp 1 (b2)

Dagens test :D Synes det er litt rart med styrken på testen og lurer nesten på om jeg er 12 dpo i stedet. Og også hvis jeg ser på tempkurven. Men igjen… hvis jeg skal ta den positive EL-testen med i beregningen så skal det stemme med 10 dpo idag. Spiller uansett liten rolle, bare kontrollfreaken i meg som vil vite hva som er riktig :p

CF5BDF92-62BB-4909-9619-776F4CE51D07.jpeg


8EA66E15-5BE9-45E1-9AD3-513DC7662103.jpeg
 
9 dpo ~ pp 1 (b2)
Hehe, glemte helt bort denne dagboka jeg. Men nå har jeg altså kommet helt til 9 dpo i første pp på barn nr. 2 :Heartred

Jeg har variert mellom å føle meg ganske lik som da jeg ble gravid med datteren vår og dermed ganske positiv, til å se på den rare og kjipe tempkurven og dermed være ganske negativ :p
Testetrangen ble for stor i ettermiddag og etter å ha holdt meg i 3 timer klarte jeg ikke mer, så da ble det en test jeg regnet med skulle være blenda… Men jammen meg er det jo noe der! Spennende altså. Kan nesten ikke vente med å legge meg for å kunne ta en ny test imorgen :knegg:

Vis vedlegget 370551
Vis vedlegget 370552
Aiai! Husker deg fra oktober 2018, så moro at dere prøver på nummer to :D Her ser jeg en svak strek, spennende! Tenk om det klaffet på første forsøk?
 
Aiai! Husker deg fra oktober 2018, så moro at dere prøver på nummer to :D Her ser jeg en svak strek, spennende! Tenk om det klaffet på første forsøk?
Så gøy :joyful: Ja, det er superspennende! Tydelig økning på testene også, så det lover jo bra :Heartred Kan nesten ikke fatte at vi skal være så heldige at det klaffet på første forsøk! Men… IKM er fortsatt noen dager til, så prøver å ta det litt rolig laughing6
 
12 dpo ~ pp 1 (b2)

Strekene øker i styrke og jeg har fortsatt ikke fattet at de utallige testene er positive :wideyed: :hilarious:
IKM imorgen og da ryker første digitale test også. Herrrrrremin altså :nailbiting:

0791768D-FB30-4081-8CAD-DF06B40C6226.jpeg
 
Back
Topp