⭐️ IKM uke 47 ⭐️

Hei!
Det går fint :)

Ikke noe TR enda og er psykelig overbevist om at jeg er gravid til tross for negativ test :wacky:

Helt søvnløs nå..
Spennende da :)
Men desverre er det veldig vanlig å få positiv test på IKM dagen så det er stor sannsynlighet for at hun kommer :( MEN ikke gi opp håpet før hun er her da :p
 
Hei hei :) Ikm er idag. TR har enda ikke dukket opp. Ser Stigning på clearblue testen idag fra igår, men fortsatt ikke utslag (innen fristen) på BT. Noen meninger om dette her inne?:) .
8fb1d1323bb849eefdd3342b21e314a9
8ba2b6d50a65effcb3029833f318c1ba
SÅ raart! Krysser for deg :D
 
SÅ raart! Krysser for deg :D
Etter flere råd så velger jeg å stole mer på clearblue å ikke billigstrimmelene... tok en til (nr 3) å den siste jeg tok er tydelig positiv.. men er ikke så mye klokere av den grunn... :) rare greier ja :) forrige pp fikk jeg en hau med falske positive å denne pp. Vil den knappest gi skygge fra seg :))
 
Etter flere råd så velger jeg å stole mer på clearblue å ikke billigstrimmelene... tok en til (nr 3) å den siste jeg tok er tydelig positiv.. men er ikke så mye klokere av den grunn... :) rare greier ja :) forrige pp fikk jeg en hau med falske positive å denne pp. Vil den knappest gi skygge fra seg :))
Da sier jeg gratulerer! :))
 
Spennende da :)
Men desverre er det veldig vanlig å få positiv test på IKM dagen så det er stor sannsynlighet for at hun kommer :( MEN ikke gi opp håpet før hun er her da :p

Ja hun er nok på vei.. Hadde voldsomt med murringer igår både nederst i magen og i korsrygg.

Er slik idag også og føler magen holder på å sprekke.


Har brownies i fryseren hjemme og den ligger tynt an nå!
 
Etter flere råd så velger jeg å stole mer på clearblue å ikke billigstrimmelene... tok en til (nr 3) å den siste jeg tok er tydelig positiv.. men er ikke så mye klokere av den grunn... :) rare greier ja :) forrige pp fikk jeg en hau med falske positive å denne pp. Vil den knappest gi skygge fra seg :))
Blir det noe mer testing i morgen? :) Dette er spennende :D
 
Ja hun er nok på vei.. Hadde voldsomt med murringer igår både nederst i magen og i korsrygg.

Er slik idag også og føler magen holder på å sprekke.


Har brownies i fryseren hjemme og den ligger tynt an nå!
Har ikke ført deg opp på tr enda, alltid håp før blod :D
 
Back
Topp