⭐️ IKM UKE 41 ⭐️

CD 5 idag, mensen ser ut til å avta :)
 
Mensen har stoppet helt her nå, så nå går jeg inn i den kjedelige ventefasen. Lav på monitoren (så klart) i dag også.

Jeg kjenner jeg er innmari spent på når EL er denne mnd - håååper den ikke drøyer så lenge, men at den kommer på dag 14, midt i syklusen.

Av en eller annen merkelig grunn har jeg alltid EL mens jeg er utenlands. I mai var jeg i USA, i juli var jeg i Bergen (så ikke utenlands, men på reise), i august var jeg i Tyskland og denne gang kan det hende jeg er i Danmark! Håper ikke det er det som ødelegger spirene mine :joyful:
 
CD 5 idag, mensen ser ut til å avta :)

Heldig dere med så korte sykluser! Her er jeg CD17. Jeg må liksom vente over en måned før jeg kan delta i IKM-grupper hvis ikke det klaffer på denne pp'en :wtf: Men nå er det jo ikke så lenge vi skal til med å legge inn aksjer, så får håpe det klaffer da :happy:
 
Heldig dere med så korte sykluser! Her er jeg CD17. Jeg må liksom vente over en måned før jeg kan delta i IKM-grupper hvis ikke det klaffer på denne pp'en :wtf: Men nå er det jo ikke så lenge vi skal til med å legge inn aksjer, så får håpe det klaffer da :happy:

Uff! Lange sykluser når man prøver må være helt jævlig! [emoji17]
 
Uff! Lange sykluser når man prøver må være helt jævlig! [emoji17]

Ja det er ganske kjedelig, usynkroniserte er de også, men de siste 3 har stort sett holdt seg mellom 38-42. Prøver å ikke tenke så mye på prøvingen før el/dpo, men her sitter jeg på forumet og leser daglig da :hilarious: Lettere sagt enn gjort for å si det sånn.
 
Heldig dere med så korte sykluser! Her er jeg CD17. Jeg må liksom vente over en måned før jeg kan delta i IKM-grupper hvis ikke det klaffer på denne pp'en :wtf: Men nå er det jo ikke så lenge vi skal til med å legge inn aksjer, så får håpe det klaffer da :happy:

Enig der! Greit med ny pp. Samtidig er det greit at ikke lutealfasen er så kort at egget blir skylt ut før det rekker å feste seg :eek:
Alle skulle ært helt på midten ifølge meg! :)

Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere!
 
Enig der! Greit med ny pp. Samtidig er det greit at ikke lutealfasen er så kort at egget blir skylt ut før det rekker å feste seg :eek:
Alle skulle ært helt på midten ifølge meg! :)

Krysser alt jeg har for at det klaffer for dere!

Jeg tror lutealfasen min er ca 14 dager, og da er det jo innafor! :happy: Men har jo bare 1 pp bak meg foreløpig, så holder fortsatt på å bli kjent med den delen av syklusen min :p Det viktigste er jo som du sier at egget får sjans til å feste seg, så får jeg heller bare tåle at syklusen er lang så lenge egget slipper.

Takk og i like måte! :)
 
Jeg tror lutealfasen min er ca 14 dager, og da er det jo innafor! :happy: Men har jo bare 1 pp bak meg foreløpig, så holder fortsatt på å bli kjent med den delen av syklusen min :p Det viktigste er jo som du sier at egget får sjans til å feste seg, så får jeg heller bare tåle at syklusen er lang så lenge egget slipper.

Takk og i like måte! :)

14 dager lutealfase er jo helt supert! Bare dumt at ventinga på el er lang. Kanskje det finnes noen urter eller noe for å fremskyndde el? :p
 
CD5 her - og funderer på om jeg skal gå for eggløsningstester eller ikke denne måneden :confused2 Skal - skal ikke - redd jeg bare skal bli stresset av det :happy090 Men, vi har kun et par-tre måneder å prøve på før vi legger prøvingen bort - og da for alltid... Så kjenner at det hadde vært fint å safet mest mulig på når eggløsning er og ha en reell sjangse til å treffe :sign17:sign19
 
Cd6 i dag og har slutta å blø etter MAen, men har fortsatt hcg i kroppen, så tar vel litt tid før EL kommer. :)
 
Last edited:
Så kjedelig at alt blir så voldsomt. Ble det en kjemisk den forrige PP da altså? :(
Ser ut som kjemisk blir min venn. Virker som den vennen er trofast det lux. Hater den vennen der. Vil ha den vennen VEKK. Ønsker ein mnd med tester som blir sterkare og sterkare og sterkare og etc :)
 
CD5 her - og funderer på om jeg skal gå for eggløsningstester eller ikke denne måneden :confused2 Skal - skal ikke - redd jeg bare skal bli stresset av det :happy090 Men, vi har kun et par-tre måneder å prøve på før vi legger prøvingen bort - og da for alltid... Så kjenner at det hadde vært fint å safet mest mulig på når eggløsning er og ha en reell sjangse til å treffe :sign17:sign19
Hvorfor legger dere prøvingen på hylla for godt? Du har sikkert skrevet det et sted, men har ikke fått det med meg :sorry:
 
Hvorfor legger dere prøvingen på hylla for godt? Du har sikkert skrevet det et sted, men har ikke fått det med meg :sorry:

Det har med alder og jobbsituasjon å gjøre - går det ikke så går det ikke... Vi har mistet to ganget på to år, og prøvd aktivt en runde tidligere i fjor på denne tiden uten å lykkes...så nå gir vi det en siste sjanse :dummy:
 
Det har med alder og jobbsituasjon å gjøre - går det ikke så går det ikke... Vi har mistet to ganget på to år, og prøvd aktivt en runde tidligere i fjor på denne tiden uten å lykkes...så nå gir vi det en siste sjanse :dummy:
Skjønner. Da tror jeg at jeg hadde kjørt på med tester hvis jeg var deg. Hadde nok prøvd å gjøre «alt» disse siste gangene. Men det kommer jo selvdagt an på hvor mye det stresser deg da. Personlig hadde jeg nok blitt mer stresset av å lure på om vi traff EL osv, enn testingen.
 
Hovedinnlegg er oppdatert med Kalaya00 og Bamsemums2019 :) Velkommen, og lykke til denne prøveperioden! :Heartred

Gårdsfrua: Da hadde jeg kjørt på med tester denne måneden, for å optimalisere de siste sjansene :Heartred
Jeg har tenkt meg på å teste etter EL for første gang. Venter på testene i posten en av de første dagene.

CD5 her i dag, og har ikke blødd noe det siste døgnet. Så satser på at tanta er bortevekk for denne ganga. Veldig uvandt å blø så kort tid, da jeg har hatt kobberspiral i 4,5 år, og blødde ca 7 - 9 dager, og det var MASSE blod og smerter. Måtte fjerne den i oktober ifjor, grunnet grove celleforandringer og gjennomgikk konisering av livmorhalsen. Har gått på p-piller fra oktober - juli, og da blødd ca 5 dager, noe som har fortsatt etter p-pilleslutt. Deilig!! :cheers Så nå er det nedtelling til EL. Gleder meg til testene kommer i posten.
Når starter dere andre med testing? Tenkte å starte på CD 9 - 10, for å få en oversikt. Håper flere vil dele sine tester frem mot EL.
 
Har forresten blitt skikkelig forkjøla, og håper det gir seg før helga når vi må begynne å legge inn litt aksjer.
Ikke så deilig med rennende nese da. Men, må man så må man. Mannen har ihvertfall ikke noe valg :love022
 
Back
Topp