⭐️ IKM UKE 41 ⭐️

Når man bruker monitor må man visst teste når den sier det, for at den skal fungere. Det er litt teit, men er visst sånn den er laget.
Syklusene mine varierer fra 24-30 dager, gjennomsnittlig 27, men de siste gangene har EL vært ganske sein og lutealfasen ganske kort (12 dager).

Jeg har begge eggstokkene i behold. :) Det er per tid en ganske stor cyste på den høyre eggstokken, som også var der under operasjonen etter EXU, så den blir fulgt opp ekstra nå. Det er den høyre egglederen som er fjernet. Har fortsatt den venstre egglederen, men gyn mistenker at den ikke er 100% god den heller. Jeg pleier å si det litt enkelt; jeg har trolig unger på begge sider av skolen, men bussen på den ene siden har fått motorstopp, og bussen på den andre siden skrangler litt :wacky: Så min utfordring er å få ungene på skolen, sånn det see ut per nå.

Åja okei, ja der ser du, jeg har ikke peiling på de monitorene :p Men da får du jo bare gjøre som den sier, forhåpentligvis klaffer det denne gangen da så du ikke trenger i bruke den så mye mer ;)

Jaja selvfølgelig har du fjernet bare egglederen, jeg blander begrepene litt her. Hvorfor tror de den gjenværende egglederen er skadet? Får håpe og satse på at ungene kommer seg trygt og fort fram på skolen da :):)
 
Åja okei, ja der ser du, jeg har ikke peiling på de monitorene :p Men da får du jo bare gjøre som den sier, forhåpentligvis klaffer det denne gangen da så du ikke trenger i bruke den så mye mer ;)

Jaja selvfølgelig har du fjernet bare egglederen, jeg blander begrepene litt her. Hvorfor tror de den gjenværende egglederen er skadet? Får håpe og satse på at ungene kommer seg trygt og fort fram på skolen da :):)

Siden jeg har vært kjemisk gravid to ganger lurte han på om det kunne skyldes egglederen. Men jeg må spyle den før jeg vet sikkert. :)
 
Her er jeg i gang med spotting og full mens i morgon. Misunner dikka som er godt i gang.

Jaa, sånn sett greit å straks være ferdig med dag 3. Men, tiden går så ufattelig seint allikevel.
Men, vært på jobb ikveld, og skal jobbe de neste 5 dagene før 3 dager fri. Så satser på at tiden går fort.
Hva jobber dere med? Jeg er sykepleier, og jobber på sykehus.
 
Jaa, sånn sett greit å straks være ferdig med dag 3. Men, tiden går så ufattelig seint allikevel.
Men, vært på jobb ikveld, og skal jobbe de neste 5 dagene før 3 dager fri. Så satser på at tiden går fort.
Hva jobber dere med? Jeg er sykepleier, og jobber på sykehus.

Jeg jobber som opratør 5 skift ordning. Skal jobbe mandag til torsdag dagtid og fri i 12 dager. Har mykje føre meg dei fri dagane. I CD perioden går det trått synest jeg.
 
CD6. Som forventet viste monitoren «lav» i dag. Men den gnåla så fælt at jeg måtte jo bare teste. :p

Dagene går så tregt...

Jeg legger på meg hver dag nå, så nå må jeg ta noen grep for å stoppe dårlige trender. Jeg har gått opp sju kilo siden i fjor :( Det hjelper ikke akkurat på sexlysten!
 
CD6. Som forventet viste monitoren «lav» i dag. Men den gnåla så fælt at jeg måtte jo bare teste. :p

Dagene går så tregt...

Jeg legger på meg hver dag nå, så nå må jeg ta noen grep for å stoppe dårlige trender. Jeg har gått opp sju kilo siden i fjor :( Det hjelper ikke akkurat på sexlysten!

I feel you.. Veier mer enn når jeg var høygravid med minstemor :wtf: Kunne gjerne gått ned 10 kg. Jobber sakte mot det, men går fryktelig tregt. Har IBS og, så sliter generelt med mat, magen, vekt ++
 
Jeg jobber som opratør 5 skift ordning. Skal jobbe mandag til torsdag dagtid og fri i 12 dager. Har mykje føre meg dei fri dagane. I CD perioden går det trått synest jeg.

Hørtes greit ut, da går det raskere frem mot EL.
Jobber du lange skift siden du har en slik ordning med mye fri?
 
Hørtes greit ut, da går det raskere frem mot EL.
Jobber du lange skift siden du har en slik ordning med mye fri?

Jeg jobber 18 skift på 5 uker periode og der er 6 av dei er 12 timer skift. Har tatt ferie 4 skift da får jeg 12 dager fri. Så da får jeg sikra EL perioden i den ferien. Får nok med aksjer den PPen :)
 
I feel you.. Veier mer enn når jeg var høygravid med minstemor :wtf: Kunne gjerne gått ned 10 kg. Jobber sakte mot det, men går fryktelig tregt. Har IBS og, så sliter generelt med mat, magen, vekt ++

Det er utfordrende når man prøver å holde fokus på så mange ting på en gang. Det er viktig å ha det bra med seg selv når man prøver, og siden jeg har hatt problemer med mat i alle år (sleit med overdrevet fokus på kropp og mat), hater jeg å tenke for mye på hva jeg ikke skal spise. Men da siger vekta på sakte, men sikkert.

Vi får heie på hverandre :D
 
Joiner her også Hatt 27 dagers syklus i det siste, men plutselig blir de 28 igjen. Så holder en fot i uke 40 og en her!


Bamsemums2019 - PP5/2 etter SA - B1 - EL 24.09 - IKM 08.10 - 28 år
 
Noen av dere som har prøvd et av disse kjerringsrådene for å få EL tidligere da?:p Mannen reiser vekk dagen før jeg tror at jeg skal ha EL. Drikker lakrisrot-te for den store gullmedalje nå, men skjønner jo at dette ikke er noen garanti :D
..?:) Ser på kalenderen nå at det sikkert blir 2-3 dager før EL :( ikke bra! TR kom for fullt litt seinere enn vanlig. Og når jeg sier for fullt, mener jeg virkelig FULLT! Husker ikke at det har blødd så mye før.
 
Joiner her også Hatt 27 dagers syklus i det siste, men plutselig blir de 28 igjen. Så holder en fot i uke 40 og en her!


Bamsemums2019 - PP5/2 etter SA - B1 - EL 24.09 - IKM 08.10 - 28 år

Skal legge deg inn i morgen. Akkurat lagt meg etter travel kveldsvakt, og skal på igjen i morgen tidlig.
Trist å høre om SA'en din. Men du er uansett hjertelig velkommen hos oss, og vi håper selvfølgelig det klaffer denne måneden ❤
 
Det er utfordrende når man prøver å holde fokus på så mange ting på en gang. Det er viktig å ha det bra med seg selv når man prøver, og siden jeg har hatt problemer med mat i alle år (sleit med overdrevet fokus på kropp og mat), hater jeg å tenke for mye på hva jeg ikke skal spise. Men da siger vekta på sakte, men sikkert.

Vi får heie på hverandre :D

Er somregel ikke bare en ting med oss damer :dead:
Men ja, vi får heie på at vekta går riktig vei, og at vi begge får en liten spire som vokser seg store og sterke :dummy::dummy:
 
Back
Topp