Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emina* - PP2 - B3 - EL 30.09 - IKM 14.10 [emoji93]
Hei alle sammen
Weee, vi blir helt lik... [emoji1303]
Sweeeet Krysser fingrene for TO positive graviditetstester på samme oktoberdag ! [emoji173]️
11 lange dager til EL...
Heldige du! Skulle gitt mye for å ha regelmessig syklus akkurat nå. Pleier å ha det, men den siste ble to dager for lang og med el tre dager for seint... teller ned jeg også [emoji12]
Ikke mye regelmessig her altså.. Men letrozol pleier oppføre seg så antar EL kommer syklusdag 17
Stimuleringsdag 3 her[emoji12] EL vil jeg absolutt ikke ha, og jeg teller ned til dager til UL-kontroll[emoji23] litt godt å slippe EL-testing denne runden også[emoji23]
Når er det UL-ktr?
Da er du heldig! Jeg har fått tr fra helvete etter MAen i januar. Det hjelper ikke en gang med Ibux de to første dagene pga alt som kommer. Sover med håndkle under rumpa [emoji13]Hmmm, merkelig slutt på en merkelig syklus. Har vanligvis masse menssmerter to dager (lever fra Ibux til Ibux), en dag med moderat blødning, en heavy dag og så en moderat igjen før det tar slutt. Nå er det bare helt moderat blødning og vondtene tok slutt etter første Ibux i går. Klager ikke altså, bare håper det ikke føkker opp neste syklus [emoji33]
Da er du heldig! Jeg har fått tr fra helvete etter MAen i januar. Det hjelper ikke en gang med Ibux de to første dagene pga alt som kommer. Sover med håndkle under rumpa [emoji13]
Håper vi snart er gravide. Jeg krysser fingrene for oss [emoji4]
Hmmm, kanskje det jeg må få tak i da. Jeg pleier å ha el midt i 28-dagers syklus, så da det ikke ble el før cd18 denne runden, holdt jeg på å klikke og mannen ble utslitt stakkars.., [emoji12]