⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Syns cd 19 og cd 20 morgen ser ganske like ut! Ville fortsatt å teste et par dager for å se om den blir svakere igjen! Blir den svakere så hadde jeg regnet cd 19 kveld, noe som betyr at eggløsning finner sted cd 20 ettermiddag(mtp da begynte den og bli svak)

Ja det bildet ved siden av fra morgenen i dag (CD21) var hvertfall svakere. Får bare fortsette å teste litt
 
Cd9 - begynte å teste etter EL idag. Glow mener testen er positiv, mens monitoren viser lav [emoji28]
63e6f4e74e6df3995ed9593b777c116f.jpg
a4d7dee433490fc584e59a4d851d0098.jpg
 
Dere som har stikninger ved EL - kjenner dere det før, under eller etter EL...
Har hatt pittelitt stikninger i går og nesten konstant i hele dag. Er det et tegn på at EL nærmer seg, skjer det «nå» eller har EL vært? Hva tror dere???
(Pluss at jeg har vært tidvis veldig kvalm begge dagene)
 
Dere som har stikninger ved EL - kjenner dere det før, under eller etter EL...
Har hatt pittelitt stikninger i går og nesten konstant i hele dag. Er det et tegn på at EL nærmer seg, skjer det «nå» eller har EL vært? Hva tror dere???
(Pluss at jeg har vært tidvis veldig kvalm begge dagene)

Jeg pleier å ha det i forkant!
 
Tok en EL-test for å sjekke «ståa» idag, fortsatt en stund til EL [emoji4] 5 dager ca :)

IMG_5952.JPG
 
Hurra for å være i dpo-land :D. Jeg er 3 dpo i dag. Når svir du av første test tror du? Jeg tror første test ryker på 10 dpo for min del. Det var da jeg fikk første strek ved forrige svangerskap :happy:

Er testetøs, så begynner 8 dpo :hilarious: da jeg har fått positiv test de to forrige gangene :) blir spennende!
 
12 dpo. Nesten ikke utslag på eltesten. Bruker clearblue digital så vet ikke om jeg kan tolke strimmelen slik som billigpinner?
 
Jeg tror jeg får EL snart. Og om det er nå ikveld blir jeg sur. Mannen var for trøtt til noe sengekos ikveld :(
 
IMG_5956.JPG


Nærmer seg eggløsning nå. Kanskje den kommer litt før? Egentlig beregnet lørdag [emoji4]
 
Ser ut som du har el veldig snart ja :happy:. Tar du en ny test i kveld? Tipper den er positiv da jeg!

Ja jeg må det tenker jeg! Var litt nærmere positiv enn jeg hadde trodd [emoji28] Kan jo fort hende den er positiv i kveld eller i morgen tidlig [emoji4]

Skal vi time EL også nå xD

Tipper min også kommer før lørdagen :p

Haha, vi får se da? Vi har jo vært ganske synkrone til nå [emoji23]
 
Da prøver jeg meg på å åpne IKM uke 35! Har ikke gjort dette før, så vær snille hvis jeg gjør noe feil:angelic:

Quote meg for endringer så liker jeg kommentaren din når den er ført opp.

Nick - PP - B# (prøver på barn nr) - EL - IKM - Evt. andre ting dere vil ha med

Lykke til! Satser på det blir mange maibabyer på oss ❤️


Mandag 27/8
  • Håpefull
    emoji176.png
    pp3-b2-el 12 aug?
  • Stardust - pp 9 (2 ma) - B1 - EL ca 13.08
  • Miesl - PP1 - B2 - EL ca. 13/8
Tirsdag 28/8
  • Blåveis96 - pp4 - b1 - el 13.08
Onsdag 29/8
  • Mamstilto, PP9, B3, EL 15/8
Torsdag 30/8
  • .
Fredag 31/8
  • Lean-PP11-B1-EL 16.08
  • Ønskedrømmen2019 - pp4 (med dobbel letrozol) - B1 - EL ca 17.08
Lørdag 1/9
  • Tulla84-PP2-B3-EL ca 17/8
  • Aiko - PP2 - B3 - EL 18.08
  • Eplebit - pp 10 - b2- EL 17.08
  • Idaa89 - pp5 - b2 - el ca. 17/8
Søndag 2/9
  • LilleSpetakkel - PP3 - B2 - EL 18/8
  • Lilletusta-pp3-El?
IKM i løpet av uken
  • LIJETR - pp3 (pp1 etter ma) - b2 - EL?
  • minoja - PP7 - B4 - EL 12.8
Gravid :Heartred
  • .
TR :sick009
  • .
Over TR/ventende/usikker :anyone
  • .
Jeg kan bare strykes herfra, g-test var fortsatt superpositiv så blir ikke noe eggløsning denne uka :( Får heller håpe på ikm i uke 36!
 
Back
Topp