⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Fikk positiv el-test i dag, så da kan jeg vel forvente eggløsning en gang i løpet av et par dager :happy:

EE4CC371-D096-4189-B754-B2354B82F1FF.jpeg
 
Får dere alltid tegn på EL i forkant? Skal etter mine (og appens) beregninger ha EL om noen dager, men har null utflod, stigninger eller andre tegn på at den kommer... hadde liksom bare denne helgen på oss til å legge inn aksjer, så hadde håpet EL skulle komme nå.....
 
Får dere alltid tegn på EL i forkant? Skal etter mine (og appens) beregninger ha EL om noen dager, men har null utflod, stigninger eller andre tegn på at den kommer... hadde liksom bare denne helgen på oss til å legge inn aksjer, så hadde håpet EL skulle komme nå.....
Får alltid el-slim noen dager i forkant, men varierer litt hvor mye, og hvor mange dager.. Har bare brukt eggløsningstest 1 mnd, da brukte jeg cb digital, da fikk jeg blinkende smilefjes både morgen og kveld, og maks neste morgen.. Altså 1 dag med stigning før maks.. Standardberegning i app etc sier eggløsning to dager for tidlig på meg..
håper el kommer litt stille denne mnd og at dere traff!! :happy:
 
Får alltid el-slim noen dager i forkant, men varierer litt hvor mye, og hvor mange dager.. Har bare brukt eggløsningstest 1 mnd, da brukte jeg cb digital, da fikk jeg blinkende smilefjes både morgen og kveld, og maks neste morgen.. Altså 1 dag med stigning før maks.. Standardberegning i app etc sier eggløsning to dager for tidlig på meg..
håper el kommer litt stille denne mnd og at dere traff!! :happy:

Det håper jeg og! Etter p-pilleslutt har mens levd sitt eget liv og jeg kjenner ikke igjen tegnene fra før forrige graviditet.... får bare krysse fingrene!
 
Får dere alltid tegn på EL i forkant? Skal etter mine (og appens) beregninger ha EL om noen dager, men har null utflod, stigninger eller andre tegn på at den kommer... hadde liksom bare denne helgen på oss til å legge inn aksjer, så hadde håpet EL skulle komme nå.....

Jeg får el slim, men ingen andre symptomer før el er på gang og da syns det også på testene. Kunne helt sikkert gått forbi ubemerket om jeg ikke fulgte med på syklusen min :rolleyes:
 
Positiv el-test i morges og negativ nå, så da har jeg vel eggløsning nå :happy:. Et par dager før appen mener. Vi har lagt inn aksjer hver dag siden mandag og skal fortsette noen dager til :). Snart i dpo-land da. Noen andre som er det?
 
Jeg merker når el har vært mtp niplene mine! De blir alltid såre når el har vært! Og får slum i forkant!:)
 
Akkurat blitt cd 12 her nå, fikk høy på cb digital igår, blir spennende å se hva det blir idag på morningen. Hadde EL cd 12 forrige pp, blir litt seinere denne mnd. Det er egentlig helt greit. Syns det er litt tidlig med el på CD 12. Redd egget ikke får modnet bra nok :p
 
Hadde sengevals nå.. og når jeg gikk på toalettet, så var det lyserosa blod i det som kom?(Blandet med sæd og elslim? Whot is that?! :O
 
Negativ EL test foreløpig. Er på cd 10 nå. Litt usikker på syklusen, men tipper den holder seg på 29 dager og forventer EL til helga (6 dager)
 

Vedlegg

  • 20180812_032430.jpg
    20180812_032430.jpg
    415,5 KB · Visninger: 43
Fikk max idag, så da blir det EL i morgen på CD 13 :)
 
CD 10 idag, tiden snegler seg av gårde [emoji28]
 
Flo appen er helt på tur denne perioden og sier jeg skal ha el i morgen på cd12! Jeg hadde el på cd 18 med 1.mann[emoji28] supernegativ eltest i dag
 
Skal ha el i dag hvis syklusen går som normalt, tror dere jeg kan ha misset en positiv el test da jeg glemte å teste kveld CD19? Er på CD21 i dag, det ekstra bildet er fra i dag. Føler testene er ganske like men føler den kanskje er sterkest morgen CD19? Irriterende om jeg har gått glipp av positiv test for da vet jeg jo ikke 100% sikkert.. eller om jeg skal fortsette å teste
 

Vedlegg

  • 23DCD3DC-4514-4576-AC17-24A265252A17.jpeg
    23DCD3DC-4514-4576-AC17-24A265252A17.jpeg
    380,9 KB · Visninger: 47
  • 6BE80A2C-189C-4C1C-B4A8-1D59F4567525.jpeg
    6BE80A2C-189C-4C1C-B4A8-1D59F4567525.jpeg
    467,9 KB · Visninger: 43
Skal ha el i dag hvis syklusen går som normalt, tror dere jeg kan ha misset en positiv el test da jeg glemte å teste kveld CD19? Er på CD21 i dag, det ekstra bildet er fra i dag. Føler testene er ganske like men føler den kanskje er sterkest morgen CD19? Irriterende om jeg har gått glipp av positiv test for da vet jeg jo ikke 100% sikkert.. eller om jeg skal fortsette å teste

Syns cd 19 og cd 20 morgen ser ganske like ut! Ville fortsatt å teste et par dager for å se om den blir svakere igjen! Blir den svakere så hadde jeg regnet cd 19 kveld, noe som betyr at eggløsning finner sted cd 20 ettermiddag(mtp da begynte den og bli svak)
 
Back
Topp