⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Da har tr reist, og klar for ny runde med prøving! Forhåpentligvis med mannen litt mer på lag [emoji28] Han har vært med til nå også altså, men han ser heeeelst for seg et sommerbarn, så kanskje han er litt mer ivrig nå [emoji39] Vi har et maibarn fra før, så kanskje det er mai som blir måneden vår igjen?


Jeg tror vi til og med timer TR lengden vår sånn ca xD


Jeg er på cd 7 nå :)
 
Ventetiden på EL er lang. Men dpo land vil nok bli enda lenger!

Cd 8 nå som det har bikket midnatt :)
 
Cd 11 allerede! :) Spennende tider i vente! Håper det klaffer denne måneden! Å at syklusen er stabil på 30-32 dager! Forrige syklus var helt oppi 37 (?) Sikkert pga stress og forskjøvet el! Men denne måneden tar vi det bare som det kommer!

Hadde vært gøy hvis det ble maibaby på oss også! Da vi ble sammen/forlovet og giftet oss i mai! Pluss så er det mun bursdagsmåned!
 
Hvis det klaffer så kan termindatoen bli:

10 mai (Datoen vi ble sammen for 8 år siden)
12 mai (Bryllupsdagen)
14 mai (min bursdag)
Eller en helt random dag♡
Men hadde vært morsomt hvis det klaffet å ble en av de dagene♡
 
Håper tiden plutselig flyr! Jeg er allerede på CD16 :D. EL skal i følge appen komme om tre dager, men jeg tester i tillegg. Burde jeg begynne å teste to gangen om dagen nå?
 
Håper tiden plutselig flyr! Jeg er allerede på CD16 :D. EL skal i følge appen komme om tre dager, men jeg tester i tillegg. Burde jeg begynne å teste to gangen om dagen nå?

Hmm kommer litt an på hvor sterk testen er nå kanskje?
 
Hmm kommer litt an på hvor sterk testen er nå kanskje?

Slik ser det ut så langt. Den nederste er tatt i dag :)

079A6380-A450-4BA3-AB8E-FF6D123797E9.jpeg
 
Blåveis96 - pp4 - b1 - el 13.08 - ikm 28.08

Skal på ferie og kommer hjem 3 dager før ikm. Tenkte å kose meg med alkohol siden vi er på ferie denne pp, tror dere det går greit?:angelic:
 
Blåveis96 - pp4 - b1 - el 13.08 - ikm 28.08

Skal på ferie og kommer hjem 3 dager før ikm. Tenkte å kose meg med alkohol siden vi er på ferie denne pp, tror dere det går greit?:angelic:
Det må du nesten kjenne på selv hva du føler for din del. Jeg prøver å leve mest mulig normalt fram til jeg har positiv test. Nå drikker ikke jeg så mye i utgangspunktet, men tar meg en cider eller et glass vin om jeg får lyst på.
 
Det må du nesten kjenne på selv hva du føler for din del. Jeg prøver å leve mest mulig normalt fram til jeg har positiv test. Nå drikker ikke jeg så mye i utgangspunktet, men tar meg en cider eller et glass vin om jeg får lyst på.

Ja, tærer selvfølgelig litt på samvittigheten, men når man skal holde seg edru i 9mnd og det gjerne tar litt tid å bli gravid så vil man jo ‘leve livet’ normalt så lenge en kan..
 
Back
Topp