⭐️ IKM uke 32 2018 ⭐️

Dpo4 her også, hardt kjør på jobb for tiden. Jeg er trøtt og sliten, alt for tidlig for symptomer. Gleder meg til å forhåpentligvis avspasere litt snart. Testetrangen murrer, men pga ovitrelle er det helt umulig å teste før tidligst 8dpo.
 
Blenda test 10dpo, så da er det vel bare å vente på tr :(
 
Blenda test 10dpo, så da er det vel bare å vente på tr :(
Tja, ikke så sikker på det. Jeg tok en helt blenda test i går, 10 DPO. Tok en til i dag tidlig og selv mannen ser to streker på den :) Nå venter jeg i spenning på om teststreken blir sterkere i morgen!
 
Der begynte jeg å blø - 6 dpo.... Syklusen min har vært helt på tur etter fødsel og påfølgende amming. Virker som jeg har B12 mangel eller progesteronmangel. Må ta en tur til lege for å få sjekka litt. Lykke til alle dere andre! [emoji4]
 
Tja, ikke så sikker på det. Jeg tok en helt blenda test i går, 10 DPO. Tok en til i dag tidlig og selv mannen ser to streker på den :) Nå venter jeg i spenning på om teststreken blir sterkere i morgen!

Oi, så gøy! Håper på sterkere strek for dere i morgen :) Føler "alle" får positive tester tidlig her inne, lett å miste litt motet når alle egne tester er hvitere enn snø :p
 
Oi, så gøy! Håper på sterkere strek for dere i morgen :) Føler "alle" får positive tester tidlig her inne, lett å miste litt motet når alle egne tester er hvitere enn snø :p
Samme tenkte jeg. Hadde egentlig gitt opp håpet da testen min i går var helt hvit. Og så kom plutselig en svak strek i dag :)Er nok noe i utsagnet om ikke å gi opp før tanta kommer. Krysser fingrene for deg!
 
Der begynte jeg å blø - 6 dpo.... Syklusen min har vært helt på tur etter fødsel og påfølgende amming. Virker som jeg har B12 mangel eller progesteronmangel. Må ta en tur til lege for å få sjekka litt. Lykke til alle dere andre! [emoji4]
Uff da. Håper legen finner ut av det og at du hjelp. Lykke til!
 
IMG_4118.JPG

Klarte ikke vente lenger[emoji23] blenda test 8 dpo. Skal på kjærestetur imorgen og vil gjerne vite om jeg kan ta meg noen glass eller ikke. Har faktisk litt mer håp denne gangen fått lagt inn en del aksjer og fikk kommentar fra kjæresten om at puppene så mye større ut noe jeg også hadde følt selv i noen dager uten og si noe det var første tegn flere dager før positiv test forrige gang jeg var gravid men tørr ikke håpe for mye heller[emoji28]
 
Skal prøve å ikke teste før IKM [emoji85] har heldigvis ikke tester i hus - men ikke så lang vei til apoteket heller da om testetrangen melder sin ankomst før ikm[emoji23]

Tenker også alltid det men klarer det ikke som regel[emoji23][emoji23]
 
Så spennende at noen av dere allerede har fått svak strek!! :happy093
Jeg er 10 dpo i morgen og da går nok første test :love017
Krysser fingrene for mange fine streker her inne de kommende dagene :)
Lykke til med testing :) Er 10dpo selv i morgen men skal prøve å holde meg til søndag :)
 
Back
Topp