⭐️ IKM uke 32 2018 ⭐️

Kjenner det murrer litt i eggstokkene og har økt utfloden, så EL er nok i anmarsj - mannen kommer hjem imorgen og jeg drar bort fredag-søndag, så tviler på det går denne runden da[emoji13]
 
Ja det er ikke lett, men det er faktisk litt hjelp i at du føler det samme. En slags forståelse i fortvilelsen[emoji173]
Håper virkelig vi slitene skal klare det nå.
Heldigvis er man ikke alene selv om man selvfølgelig ikke skulle ønske at det tok så lang tid. Syns det er på tide at vi slitere får komme oss inn i terminforum nå med en spire som sitter hele veien :Heartred Tar virkelig på være langtidsprøver.
 
Heldigvis er man ikke alene selv om man selvfølgelig ikke skulle ønske at det tok så lang tid. Syns det er på tide at vi slitere får komme oss inn i terminforum nå med en spire som sitter hele veien [emoji813]red Tar virkelig på være langtidsprøver.
Det håper jeg også! Det er ikke moro å se at andre får det til uten å ha prøvd.
 
Det håper jeg også! Det er ikke moro å se at andre får det til uten å ha prøvd.
Sant så sant [emoji173]
Heldigvis er man ikke alene selv om man selvfølgelig ikke skulle ønske at det tok så lang tid. Syns det er på tide at vi slitere får komme oss inn i terminforum nå med en spire som sitter hele veien [emoji813]red Tar virkelig på være langtidsprøver.
Nå burde virkelig bli vår tur, jeg er klarere enn eggene mine[emoji28] [emoji173]
 
Appen sier el i dag, men hadde litt el slim på tirsdag som stoppet samme dag. Så vi får se.

Hater dpo land[emoji28] går såå sakte.
 
Dpo dagene snegler seg som vanlig avgårde.. Men likevel best å være i denne delen av syklusen.
De første Dpo dagene er håpet på topp, så begynner håpet å synke fram mot test-dagene. Er nok en slags mental forberedelse på at fallhøyden ikke skal bli for stor om testen er negativ. Enn så lenge nyter jeg ferien med godt mot
Har ingen tester med på ferie, og er langt unna butikker. Så blir ingen testing før vi kommer hjem 10 Dpo
 
Ny pp og nye muligheter :)

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen ❤️
Tilleggsopplysninger er alltid kjekt, som f.eks pp, el dato, barn nr... :)
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista :)



Mandag 6.august

Drømmen om en til ~ PP4 ~ B3 ~ EL 24.07 ~ IKM 06.08
Skjermtrollet - PP4 (7. måneder) - B2 - EL ca 23.07 - IKM 06.08
MiniMe80 - PP32 - B1 - EL ca 26.07 - IKM 06.-08.08


Tirsdag 7.august

Ønskefrue - PP1 etter SA - B2 - EL 25.07 - IKM 07.08
Ea☆ - PP5 - B1 - EL ca 23.07 - IKM 07.08


Onsdag 8.august

drømmeromnr2 - PP6 etter MA nr 2 - B2 - EL 25.07(tror jeg) IKM 08.08


Torsdag 9.august

Aiko - PP1 - B2 - EL 26.07 - IKM 09.08
Lille lykke - PP1 - B5 - EL 26.07 - IKM 09.08 (ustabil syklus så litt usikkert)
Bella2 - PP4 - B2 - EL ca 25.07 - IKM 09.08
Bondemamma85 - PP4 - B5 - EL 26.07 - IKM 09.08


Fredag 10.august

Thessa86 - PP3 - B1 - EL 26.07 - IKM 10.08
Elentári - PP3 - B2 - EL 27.07 - IKM 10.08
Trinusn - PP har ikke telling - B1 - EL 26.07 - IKM 10.08


Lørdag 11.august




Søndag 12.august

Bærbaby16 - PP2 - B2 - EL 29.07 - IKM 12.08
Mamma13,16&19? - PP3 - B3 - EL 29.07 - IKM 12.08
Miniknøttet - PP6 etter MA nr. 2 - EL ca 30.07 - IKM ca 12.08
Rainbowdash ~ PP 26 ~ B+ ~ EL 30.07 ~ IKM 12.08



Usikker IKM

:Twinni - PP8 - B3 - EL ca 25.7 - IKM varierer



Gravid :love017




TR :smiley-angry016




Over IKM / Ventende / Usikker :confused004




Ikke oppdatert :confused005

Kvakkis - PP ? - B 1 - EL 24.07 - IKM 07.08
 
4 dpo, økt utflod og småmurringer- kan bety så mangt. Tar det ganske rolig på ferie, men gleder meg til å komme hjem og teste til uken! :)
 
Etter EL, blir man helt tørr neddi der da? (Sånn at man vet når EL har vært liksom[emoji23]) Tror EL var igår (ifølge app), men har utflod i dag også[emoji848]
Er spent på om pulsen øker til i morgen!
 
Etter EL, blir man helt tørr neddi der da? (Sånn at man vet når EL har vært liksom[emoji23]) Tror EL var igår (ifølge app), men har utflod i dag også[emoji848]
Er spent på om pulsen øker til i morgen!
Ikke nødvendigvis nei! Man tørker mer og mer opp etter el, men jeg har en del utflod hele syklusen i grunn. Men det blir mer vannaktig etter el hos meg, for så å bli mer kremete etterhvert mot mens. Før el har jeg alltid eggløsningsslim.
 
Etter EL, blir man helt tørr neddi der da? (Sånn at man vet når EL har vært liksom[emoji23]) Tror EL var igår (ifølge app), men har utflod i dag også[emoji848]
Er spent på om pulsen øker til i morgen!
Jeg "tørker":laughing002 alltid ganske kjapt opp etter El har vært. 1 dpo er utfloden mer kremet og hvitaktig. Så for meg er det et ganske sikkert tegn at El er overstått:)
 
Ikke nødvendigvis nei! Man tørker mer og mer opp etter el, men jeg har en del utflod hele syklusen i grunn. Men det blir mer vannaktig etter el hos meg, for så å bli mer kremete etterhvert mot mens. Før el har jeg alltid eggløsningsslim.
Jeg må bli mye flinkere til å sjekke konsistens og loggføre på app - har ikke sjans til å huske dette fra mnd til mnd[emoji23] jeg bruker å være ganske tørr etter mens, men det var jeg ikke denne gangen,d har egentlig bare økt, men mens var også helt snål denne pp [emoji23]
 
Jeg "tørker":laughing002 alltid ganske kjapt opp etter El har vært. 1 dpo er utfloden mer kremet og hvitaktig. Så for meg er det et ganske sikkert tegn at El er overstått:)
Jeg må bare følge med i dagene fremover - hadde skikkelig murring i eggstokkene i går (hele dagen) og mye mindre av det i dag,så kanskje jeg er dpo1 imorgen da eller noe[emoji848] får bare sjekke ståa neddi der i morgen [emoji23]
 
Etter EL, blir man helt tørr neddi der da? (Sånn at man vet når EL har vært liksom[emoji23]) Tror EL var igår (ifølge app), men har utflod i dag også[emoji848]
Er spent på om pulsen øker til i morgen!

Jeg blir tørr der nede etter EL, føler alt av lyst og fuktighet bare dør ut.......
 
Back
Topp