⭐️ IKM uke 32 2018 ⭐️

Må bare si at dette er hvis 33 dagers syklus som appen min sier stemmer, jeg varierer litt i syklus, og kan ha alt fra mellom 28-34 til vanlig. Må virkelig se å skaffe meg eggløsningstester xsmile8
 
Må bare si at dette er hvis 33 dagers syklus som appen min sier stemmer, jeg varierer litt i syklus, og kan ha alt fra mellom 28-34 til vanlig. Må virkelig se å skaffe meg eggløsningstester xsmile8
Lykke til denne pp. Lurt med eggløsningstester når det kan variere nesten en uke på syklusen. Da varierer det jo når EL er også.
 
Lykke til denne pp. Lurt med eggløsningstester når det kan variere nesten en uke på syklusen. Da varierer det jo når EL er også.


Ja jeg burde rote meg til å skaffe. Tenkte på det neste mnd når vi ikke er på ferie hos svigerfar rundt tippet eggløsning xD

Denne pp har jeg ikke så store gorhåpninger for. Blir nok mer en kose PP xsmile9


Selv om jeg lurer på om EL er rundt nå. Vært litt kvalm og ellers litt våtere, men vanskelig å si. Sliter med en soppinfeksjon nå også, så tegn er vanskelig å tolke xsmile8

Hvor anbefaler dere EL tester fra?
 
Ja jeg burde rote meg til å skaffe. Tenkte på det neste mnd når vi ikke er på ferie hos svigerfar rundt tippet eggløsning xD

Denne pp har jeg ikke så store gorhåpninger for. Blir nok mer en kose PP xsmile9


Selv om jeg lurer på om EL er rundt nå. Vært litt kvalm og ellers litt våtere, men vanskelig å si. Sliter med en soppinfeksjon nå også, så tegn er vanskelig å tolke xsmile8

Hvor anbefaler dere EL tester fra?
Enklere å starte med testing når man ikke er på besøk hos noen :) Kjekt med en kose pp også :)

Jeg bruker å kjøpe testene fra tostreker.no Er veldig fornøyd med de.
https://www.tostreker.no/categories/egglosningstester
 
Ja jeg burde rote meg til å skaffe. Tenkte på det neste mnd når vi ikke er på ferie hos svigerfar rundt tippet eggløsning xD

Denne pp har jeg ikke så store gorhåpninger for. Blir nok mer en kose PP xsmile9


Selv om jeg lurer på om EL er rundt nå. Vært litt kvalm og ellers litt våtere, men vanskelig å si. Sliter med en soppinfeksjon nå også, så tegn er vanskelig å tolke xsmile8

Hvor anbefaler dere EL tester fra?
Testet for eggløsning på familieferie denne måneden :p Glad jeg gjorde det for ellers hadde den nok gått meg hus forbi. Kjøper fra tostreker.no
 
Usikker på om jeg skal gi kroppen en pause fra ovitrelle sprøyten denne mnd. Men jeg er redd for å gå glipp av en eneste mulighet for å lykkes. Det er så vondt å være prøver for tiden, "alle" andre lykkes jo.
 
Tror jeg havner her i stede:

Ea☆ - PP5 - B1 - EL ca 23.07 - IKM 07.08
 
Usikker på om jeg skal gi kroppen en pause fra ovitrelle sprøyten denne mnd. Men jeg er redd for å gå glipp av en eneste mulighet for å lykkes. Det er så vondt å være prøver for tiden, "alle" andre lykkes jo.

Sender deg mange klemmer, og håper det klaffer for deg snart!
 
Sender deg mange klemmer, og håper det klaffer for deg snart!
Tusen takk, det hadde vært noe å avslutte denne sommeren med[emoji7]
 
Bondemamma85 - B5 - pp4 - EL 26/7 - IKM 9/8

Mulig dette er feil, syklusen har blitt kortere for hver pp. Men tar utgangspunkt i sist syklus som var på 24 dager[emoji4]
 
Usikker på om jeg skal gi kroppen en pause fra ovitrelle sprøyten denne mnd. Men jeg er redd for å gå glipp av en eneste mulighet for å lykkes. Det er så vondt å være prøver for tiden, "alle" andre lykkes jo.
Stor klem ❤️
Føler det samme ❤️
 
Hiver meg med her selv om sjangsene er minimale med bare en aksjeleegging noen dager før EL, og uten medisiner.[emoji28]

Trinusn - B1 - pp har ikke telling - EL 26/7 - IKM 10/08
 
Jeg tror ikke jeg har hatt el enda, hopper vel kanskje ikke rett inn i syklus etter en SA.
Første blødning kom 2-3 timer etter ul den 8.juli (7+0).
G-testene er negative, og jeg har aldri hatt så lite utslag på en el-test som i går :hilarious: Skal uansett ikke prøve denne perioden, og har tatt en ‘pause’ fra forum og prøving i denne perioden. Tankene har vært andre plasser.

Erfaringer med SA og syklus etter?
 
Stor klem [emoji173]️
Føler det samme [emoji173]️
Ja det er ikke lett, men det er faktisk litt hjelp i at du føler det samme. En slags forståelse i fortvilelsen[emoji173]
Håper virkelig vi slitene skal klare det nå.
 
Jeg tror ikke jeg har hatt el enda, hopper vel kanskje ikke rett inn i syklus etter en SA.
Første blødning kom 2-3 timer etter ul den 8.juli (7+0).
G-testene er negative, og jeg har aldri hatt så lite utslag på en el-test som i går :hilarious: Skal uansett ikke prøve denne perioden, og har tatt en ‘pause’ fra forum og prøving i denne perioden. Tankene har vært andre plasser.

Erfaringer med SA og syklus etter?
Min syklus ble nok noe forsinket, husker ikke helt. Kanskje et par uker, men da var jeg 3mnd på vei ca.

God pause, og hjertelig velkommen tilbake etterpå.[emoji173]
 
Back
Topp