⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Åh ja da er det på tide at den blir negativ i morgen :D Så spennende!! :)
Dette er min første pp uten EL-tester så jeg aaner egentlig ikke når tid EL er, litt sånn frustrerende! :eek:

Ahh hvorfor har du valgt og ikke teste el da? :)

Det var da veldig merkelig! Hvis du allerede vet at noe er galt så burde du jo fått hjelp mye tidligere!! Det er jo bare "friske" som må vente ett år!! Dårlig lege ass :eek:
Bra dere fikk hjelp fra gyn da :) Satser på at spiren sitter raskere denne gangen :)
Jupp, gikk ikke til henne etter jeg ble gravid og har byttet lege nå :) takk, håper dette blir din siste pp også!

Positive EL-tester i dag og la inn aksjer både på fredag, i går og i dag og kommer til å gjøre det noen dager fremover :D
ImageUploadedByBV Forum1483305782.603376.jpg

I morgen er jeg på cd 9 og siste dag meg femar/letrozol. :-) tr er på vei ut døra igjen og menssmerter har begynt å melde seg. Håper det er el som har gode symptomer nå når jeg går på Femar:-)

I morgen er jeg på cd 9 og siste dag meg femar/letrozol. :) tr er på vei ut døra igjen og menssmerter har begynt å melde seg. Håper det er el som har gode symptomer nå når jeg går på Femar:)
Åå så spennede! :D

Jeg skal prøve å teste etter el denne gangen. Helt blank i dag tidlig. Men jeg har nok ikke el før på fredag/lørdag, og aldri fått positiv eltest før. Tror jeg har veldig kort LH-topp, så denne pp skal jeg teste flere ganger om dagen og tafse mer på tappen. Hehe. Det var spennende å lære seg mer om tappen min forrige syklus så nå har hun gærne her fått seg sånn utstyr så man kan se den også. http://beautifulcervix.com/ herregud så teit jeg følte meg, og flau, der jeg satt alene på badet, men det var altså så interessant på samme tid! #læremeromkroppensin

Men jeg skal bort med jobben to dager til helgen, så må vel legge litt aksjer før og etter og bare håpe på det beste.. Så sånn sett kanskje ikke den beste perioden å el-teste [emoji23]

Tror eg må kjøpe meg slike EL tester neste pp om det ikkje blir positiv test i uke 3. Vet ikkje heilt om samboeren min er enig i at det er det samme som å ta det med ro og ikkje stresse men... ;) iflg app'en min skal EL denne pp være 3.1, men den 26-29.12 hadde eg mye slim. Den 29.12 var dette blankt, likt eggehvite. Den 30.12 hadde eg stikkende ubehag på venstre side i lysken, så begynner å lure på om kanskje EL kom tidligere denne pp som resultat av kjemisk sist periode. Veldig usikker, da jeg ikkje har tenkt så veldig over dette med EL og syklusen min tidligere, men tror kanskje den kom tidligere enn forventet. Litt irriterende å ikkje ha kontroll kjenner eg, men har lagt inn aksjer i romjulen 26-30.12 og igår 01.01. Så går vi håpe det holdt hvis EL kom tidligere....

Hvordan tolker dere disse? Var sikker på at den burde bli negativ i dag og dermed eggløsning? Er 4 dager på rad vennlig? Eller har jeg tolket feil? Tok el test kl 06 i dag og kl 17 i dag. Har hatt positiv el-siden fredag tror jeg. Vi la inn aksjer i går, sjansen for klaff?
ATTACH]

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1483373210.528117.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1483373210.528117.jpg
    52,1 KB · Visninger: 18
Hvordan tolker dere disse? Var sikker på at den burde bli negativ i dag og dermed eggløsning? Er 4 dager på rad vennlig? Eller har jeg tolket feil? Tok el test kl 06 i dag og kl 17 i dag. Har hatt positiv el-siden fredag tror jeg. Vi la inn aksjer i går, sjansen for klaff?
ATTACH]

ImageUploadedByBV Forum1483373267.025394.jpg
her!

Jeg ville tolket 31.12 som den eneste positive. De andre er vel ikke helt like sterke? Før jeg fikk ordentlig eggløsning (femar) da vi prøvde i 2014/2015, tolket jeg sånne som så ut som din 02.01 som positive. Men da jeg hadde første eggløsning med femar, var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken. Var ikke tvil:)

Første runde med El tester her. Negativ i dag på cd 11. Har ikke tatt El tester før. Stod at ved 27 dagers syklus skulle en begynne på cd 10. Har variert mellom 27-31. Stemmer dette med når dere mer erfarne damer begynner å teste?

Jeg vil inn her med dere :D
Forventer heksa på lørdagen, men håper hun ALDRI kommer! :p
Vi er på pp6 :)

Back
Topp