Rosalia
Elsker forumet
Åh ja da er det på tide at den blir negativ i morgen Så spennende!!
Dette er min første pp uten EL-tester så jeg aaner egentlig ikke når tid EL er, litt sånn frustrerende!
Ahh hvorfor har du valgt og ikke teste el da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh ja da er det på tide at den blir negativ i morgen Så spennende!!
Dette er min første pp uten EL-tester så jeg aaner egentlig ikke når tid EL er, litt sånn frustrerende!
Jupp, gikk ikke til henne etter jeg ble gravid og har byttet lege nå takk, håper dette blir din siste pp også!Det var da veldig merkelig! Hvis du allerede vet at noe er galt så burde du jo fått hjelp mye tidligere!! Det er jo bare "friske" som må vente ett år!! Dårlig lege ass
Bra dere fikk hjelp fra gyn da Satser på at spiren sitter raskere denne gangen
Har ikke akkurat valgt det Heller det at jeg blakka meg ut på julegaver og div så har ikke tatt meg råd til detAhh hvorfor har du valgt og ikke teste el da?
Godt å høreJupp, gikk ikke til henne etter jeg ble gravid og har byttet lege nå takk, håper dette blir din siste pp også!
næmen se der! Her er det jo action hihiPositive EL-tester i dag og la inn aksjer både på fredag, i går og i dag og kommer til å gjøre det noen dager fremover Vis vedlegget 213850
Åå så spennede!I morgen er jeg på cd 9 og siste dag meg femar/letrozol. tr er på vei ut døra igjen og menssmerter har begynt å melde seg. Håper det er el som har gode symptomer nå når jeg går på Femar
Hvordan tolker dere disse? Var sikker på at den burde bli negativ i dag og dermed eggløsning? Er 4 dager på rad vennlig? Eller har jeg tolket feil? Tok el test kl 06 i dag og kl 17 i dag. Har hatt positiv el-siden fredag tror jeg. Vi la inn aksjer i går, sjansen for klaff?
Jeg ville tolket 31.12 som den eneste positive. De andre er vel ikke helt like sterke? Før jeg fikk ordentlig eggløsning (femar) da vi prøvde i 2014/2015, tolket jeg sånne som så ut som din 02.01 som positive. Men da jeg hadde første eggløsning med femar, var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken. Var ikke tvil
Jaaa selvfølgelig Velkommen hit! Du er ført opp på listenHei!
Jeg hadde el 31.12 og ikm 16.01. Får jeg være med her?
Stig på stig påJeg vil inn her med dere
Forventer heksa på lørdagen, men håper hun ALDRI kommer!
Vi er på pp6
Den ser negativ ut jaNegativ el nå? Vis vedlegget 213987