⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Ikm 16.01, pp freakin 12... jeg er ikke motivert, bare helt sykt lei meg for at det serr har gått et år!!! Og for at det popper opp gravide venner over ALT!! Sorry.. frustrasjonen må ut..
Det er jo en av grunnene til at vi er her, man kan få ut frustrasjon og andre følelser<3 krysser fingrene for deg <3

Positiv el i dag alt!
ImageUploadedByBV Forum1483098146.338230.jpg
pleier å ha positiv el i 2-3 dager, når er det lurest og legge inn aksjer ?

Positiv el i dag alt! Vis vedlegget 213564 pleier å ha positiv el i 2-3 dager, når er det lurest og legge inn aksjer ?
Så gøy :) har fått beskjed av gynekologen å ha samleie annen hver dag rundt eggløsning, men har lest at tredje hver dag også er innafor. Er på dag 12 nå (dag 3 etter siste tablett med femar), så begynner å teste i dag.

Så gøy :) har fått beskjed av gynekologen å ha samleie annen hver dag rundt eggløsning, men har lest at tredje hver dag også er innafor. Er på dag 12 nå (dag 3 etter siste tablett med femar), så begynner å teste i dag.
Så spennende, lykke til[emoji106]
Utfordringen her er at kjæresten vil lage baby men fortsatt syns det er veldig skummelt, så har sjeldnere sex pga det. Ikke hver dag han er i baby lage humør:p Men nå hopper han i det minste ikke av i svingen som før :) Å jeg vil ikke presse han alt for mye. Så jeg sier foreløpig ikke til han når el er, for å ikke stresse han opp. Prøver heller å tilrettelegge for det. 3 dagen med positiv el-test i dag, å hadde sex på morgenen. Så får vi se om 1 gang er nok :) I morgen er nok el negativ.

Fredag 20. Pp 11[emoji19] b1.
AnneS: pp4, barn nr 2, sannsynligvis ikm 22/1 (usikker etter fødsel i april, følger bare en app for tester egentlig ikke etter el) :) håper det kommer mange positive tester :-D
Håper jeg også :D
Ikm 18(eventuelt 19) januar , har to apper som ikke er helt enige:p pp2 på første barnet :)
Satt deg opp på 18.01 :) Så får jeg endre den hvis el kommer senere :)
Hei . Lyst å være med her. :happy:
Ikm tirsdag 17 pp 6 barn nr 2
Hei, jeg håper jeg skal være her med IKM 16. Jan. Er pp 9 nå på barn nr 1. Er litt usikker på ikm fordi mine vitexpiller ble stoppet i tollen :-( Kan derfor hende el blir senere denne pp. Lykke til jenter! Håper på det beste for dere alle :)
Ånei så kjedelig at de ble stoppet :/ Satser på at EL kommer til litt tidligere enn vanlig da :)
Ikm 16.01, pp freakin 12... jeg er ikke motivert, bare helt sykt lei meg for at det serr har gått et år!!! Og for at det popper opp gravide venner over ALT!! Sorry.. frustrasjonen må ut..
Forstår deg veldig godt! Er selv i pp10 og er sykt umotivert.. :( Satser på at det klaffer for oss denne ppen da :)
Endelig ferdig med å blø etter SA 23.12 :D EL-tester fra mandag av.
Håper spiren sitter raskt igjen :)
.
.
Velkommen hit!
Dere er lagt til :) Beklager for at det tok så lang tid! :/

Kan du oppdatere listen? :) Jeg har ikke kommet med på den. IKM 18 januar , pp2 på første barnet :)
Beklager så mye at det tok så lang tid å få oppdatert listen!:eek: Har vært bortreist å glemte å ta med MACen på ferien.. Nytteløst å oppdatere listen på mobilen, for den er ikke enig i noe den :hilarious:

Hvis noen ikke finner seg selv på listen, eller står på feil dato/feil info, så si i fra :)

Beklager så mye at det tok så lang tid å få oppdatert listen!:eek: Har vært bortreist å glemte å ta med MACen på ferien.. Nytteløst å oppdatere listen på mobilen, for den er ikke enig i noe den :hilarious:

Skjønner det vettu :) Bruker appen selv å den er litt kronglete. Positiv el-test 3 dag på rad i dag, tipper den er negativ i morgen. Og vi la inn aksjer i dag :D

Skjønner det vettu :) Bruker appen selv å den er litt kronglete. Positiv el-test 3 dag på rad i dag, tipper den er negativ i morgen. Og vi la inn aksjer i dag :D
Åh ja da er det på tide at den blir negativ i morgen :D Så spennende!! :)
Dette er min første pp uten EL-tester så jeg aaner egentlig ikke når tid EL er, litt sånn frustrerende! :eek:

Negativ el-test cd 12, men la inn aksjer likevel. Har liten tro på denne pp i og med at det er første etter fødsel, men kjenner meg likevel veldig optimistisk med prøving på barn to i forhold til at jeg fikk begynne rett på femar, i stedet for å prøve ett år uten el som sist. Masse lykke til alle sammen :) spennende uker foran oss nå!

Negativ el-test cd 12, men la inn aksjer likevel. Har liten tro på denne pp i og med at det er første etter fødsel, men kjenner meg likevel veldig optimistisk med prøving på barn to i forhold til at jeg fikk begynne rett på femar, i stedet for å prøve ett år uten el som sist. Masse lykke til alle sammen :) spennende uker foran oss nå!
Åj visste du at du ikke hadde EL iløpet av det året du prøvde? :O
Negativ el test på CD 12 er vel ganske vanlig? :p

Åj visste du at du ikke hadde EL iløpet av det året du prøvde? :O
Negativ el test på CD 12 er vel ganske vanlig? :p
Hehe, forventet ikke positiv cd 12 altså, men første testedagen min :). Hadde en slags el 4-5 ganger i løpet av den prøveperioden, men har pcos så det var ingen kvalitet over eggløsningene hvis det går an å si. Forsto selv ganske tidlig at noe var galt (sykluser opp mot 100 dager o.l), men legen ville ikke henvise før etter ett år. Endte uansett opp med å gå til privat gynekolog, så burde bare gjort det tidligere.

Hehe, forventet ikke positiv cd 12 altså, men første testedagen min :). Hadde en slags el 4-5 ganger i løpet av den prøveperioden, men har pcos så det var ingen kvalitet over eggløsningene hvis det går an å si. Forsto selv ganske tidlig at noe var galt (sykluser opp mot 100 dager o.l), men legen ville ikke henvise før etter ett år. Endte uansett opp med å gå til privat gynekolog, så burde bare gjort det tidligere.
Det var da veldig merkelig! Hvis du allerede vet at noe er galt så burde du jo fått hjelp mye tidligere!! Det er jo bare "friske" som må vente ett år!! Dårlig lege ass :eek:
Bra dere fikk hjelp fra gyn da :) Satser på at spiren sitter raskere denne gangen :)

Back
Topp