Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble gravid med mitt første barn etter første doble kur med letrozol fikk ny fornyet resepten nå som vi prøver på nummer to. Er på dag 4 med tablett i dag (cd 8). Heier på deg!Glad sau, pp11, barn nr 2. Denne pp skal jeg prøve Letrozol/femar. Heia oss!!
Å så spennende!! Tar første tablettene i morgen :-D så spent!!!Jeg ble gravid med mitt første barn etter første doble kur med letrozol fikk ny fornyet resepten nå som vi prøver på nummer to. Er på dag 4 med tablett i dag (cd 8). Heier på deg!
Kjenner du forresten på noen bivirkninger?Jeg ble gravid med mitt første barn etter første doble kur med letrozol fikk ny fornyet resepten nå som vi prøver på nummer to. Er på dag 4 med tablett i dag (cd 8). Heier på deg!
Kun at jeg blir veldig trøtt - typ reisesyketablett-trøtt. Var samme sist kur også tar to tabletter i fem dager fra CD 5.Kjenner du forresten på noen bivirkninger?
Hvor stor er dobbel kur?
Håper spiren sitter for dere med en gang :-D
Samme dose herKun at jeg blir veldig trøtt - typ reisesyketablett-trøtt. Var samme sist kur også tar to tabletter i fem dager fra CD 5.
Det er litt usikkert ettersom det varierer hvor fort hcg synker per pers osv, men personlig tror jeg at jeg hadde tatt utgangspunkt i at den dagen du mista var dag 1 i ny syklus.Noen som vet hvordan jeg skal regne når jeg hadde SA 24. Desember og det var 4+6, skal jeg da regne det som at syklus er det samme som sist eller en uke forsinka neste gang?
Noen som vet hvordan jeg skal regne når jeg hadde SA 24. Desember og det var 4+6, skal jeg da regne det som at syklus er det samme som sist eller en uke forsinka neste gang?
Jeg har valgt å sette dagen jeg mistet (23.12) som dag 1 i ny syklus. Jeg var 5+2.
Ikm 16.01, pp freakin 12... jeg er ikke motivert, bare helt sykt lei meg for at det serr har gått et år!!! Og for at det popper opp gravide venner over ALT!! Sorry.. frustrasjonen må ut..
Her er det bare å blåse ut! Forstår godt frustrasjonen! Håper det blir deres tur denne mnd