⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Etter at vi har vært syke på omgang ble det ikke noe av denne pp før samboer måtte dra på jobb i går
 
Etter at vi har vært syke på omgang ble det ikke noe av denne pp før samboer måtte dra på jobb i går
Uff så kjedelig da. Ikke noe kjekt å bli syk og gå glipp av en pp...
 
Jeg er så glad for å være 3 dpo! Haha... EL kan ha vært tidligere, har ikke testet etter den. Dagene og timene snegler seg avgårde, har 13-timers vakt i dag så da får jeg heldigvis tenkt på noe annet :) Puppene gjør D-Ø-D-S-vondt. Brystvortene er harde og vonde og større enn de pleier å være, innbiller meg ihvertfall det [emoji23] samboer sa også at de hadde forandret seg. det er vondt i puppene når jeg går og jeg er utrolig sulten hele tiden. Er det egentlig mulig å kjenne symptomer så tidlig?
Tenk om det sitter på første [emoji16][emoji173]
 
Bare 4/5dpo men jeg vil teste! Jeg bør ikke og jeg skal ikke! :)
 
2 dpo her, teller ned til midnatt, for da er jeg 3dpo[emoji23][emoji23][emoji23] helt idiot. Kjenner stikkinger nederst i magen og er svært humørsyk, men kan bare være innbilning [emoji23][emoji173]
 
Varmen har slått knock out på meg og hjernen min. Trodde jeg hadde et skap fullt av el-tester og gravidtester (mente at jeg bestilte maaaange for en tid siden), men hadde en el-test og to gravidtester. El-testen svei jeg av før streken knapt var synlig så det blir vill gjetting denne runden. Sambo er fornøyd da, for da må vi legge inn aksjer mye mer og i en lenger periode...ikke helt det som frister i 30 varmegrader med overaktiv 2-åring.
 
Håper EL har vært da. Man får mensen selv om EL ikke har vært ja. Tror kanskje den kommer til samme tid hvis man har stabil syklus, men at den ikke blir så kraftig som ellers. Har lest at det er vanlig å ha en måned EL fri i løpet av et år.

Da får jeg bare vente å se [emoji4] Tror nok det var noe kluss denne mnd hvertfall. Men da kjører vi på neste mnd hvertfall [emoji1]
 
3dpo å på tirsdag reise vi bort. Hjem igjen fredag å da e det 8dpo. Planen e å ikke ta med testa. Men blir æ da bare å kjøp nye? MÅÅÅ da vel klar å hold mæ vel? Hihihi
 
4 dpo i dag! Om to uker er det et år siden jeg satte den aller siste p-sprøyta, om fire mnd har vi prøvd i et år. Trenger all verdens babystøv!
 
Det er det, verste er at han ikke kommer hjem igjen før august :( han er fisker så han er mye borte i perioder :/
Oi det var lenge å vente. Er han like lenge borte hver gang eller varierer det? Håper spiren sitter neste gang han er hjemme ❤️
 
Da får jeg bare vente å se [emoji4] Tror nok det var noe kluss denne mnd hvertfall. Men da kjører vi på neste mnd hvertfall [emoji1]
Kanskje du får en positiv overraskelse denne pp ;) Lykke til med ventinga!
 
Oi det var lenge å vente. Er han like lenge borte hver gang eller varierer det? Håper spiren sitter neste gang han er hjemme ❤️
Det varierer veldig, kommer helt ann på sesongen. Så alt fra en måned til tre er normalt :) Men det ser ut til at han kommer hjem en snartur i morgen før han drar videre opp til finmark :D så har ikke gidd opp denne pp helt enda da jeg ikke har hatt el enda :D :D
 
Hiver meg på her. Hadde EL i går og aksjer ble lagt inn på riktig tidspunkt denne pp. Så selvom vi ikke er super aktive prøvere lengre så håper jeg på litt spenning denne mnd likevell :)

PP 18 - B3- EL 2/6- ikm 15/6
 
påstell - pp2 - b2 - el 29.05 - ikm 14.06

Jeg er helt ny her inne, men jeg har en mann som blir litt lett skremt av ansvar og kan ikke drukne han i mulige symptomer og tanker..

Forrige pp tror jeg endte i en kjemisk graviditet, da jeg fikk mensen plutselig 4 dager før ikm. Derfor litt usikker på denne syklusen.

Jeg er nå 6 dpo, og har en god følelse!
 
Det varierer veldig, kommer helt ann på sesongen. Så alt fra en måned til tre er normalt :) Men det ser ut til at han kommer hjem en snartur i morgen før han drar videre opp til finmark :D så har ikke gidd opp denne pp helt enda da jeg ikke har hatt el enda :D :D
Så bra at han fikk komme hjemmom en tur før ferden går videre og at EL er rett rundt hjørnet :)
 
påstell - pp2 - b2 - el 29.05 - ikm 14.06

Jeg er helt ny her inne, men jeg har en mann som blir litt lett skremt av ansvar og kan ikke drukne han i mulige symptomer og tanker..

Forrige pp tror jeg endte i en kjemisk graviditet, da jeg fikk mensen plutselig 4 dager før ikm. Derfor litt usikker på denne syklusen.

Jeg er nå 6 dpo, og har en god følelse!
Velkommen inn på forumet og lykke til denne pp! Her inne kan du snakke om alt av symptomer og tanker du har :)
 
Velkommen inn på forumet og lykke til denne pp! Her inne kan du snakke om alt av symptomer og tanker du har :)

Takk! Jeg klarer jo ikke slutte å tenke på det.. sjekker appen min flere ganger om dagen.. «ja, fortsatt 9 dager til forventet mens ja..» samtidig får jeg jo veldig mange symptomer med en gang jeg kikker inn her.. «ja, jo, var det er lite stikk i livmora? Fester egget seg nå? Heiaheia, kryp godt inn!» og da er det godt å ikke være alene i å bli gal. Dette er nok den minst effektive dagen på jobb noen gang.
 
Jeg er så glad for å være 3 dpo! Haha... EL kan ha vært tidligere, har ikke testet etter den. Dagene og timene snegler seg avgårde, har 13-timers vakt i dag så da får jeg heldigvis tenkt på noe annet :) Puppene gjør D-Ø-D-S-vondt. Brystvortene er harde og vonde og større enn de pleier å være, innbiller meg ihvertfall det [emoji23] samboer sa også at de hadde forandret seg. det er vondt i puppene når jeg går og jeg er utrolig sulten hele tiden. Er det egentlig mulig å kjenne symptomer så tidlig?
Tenk om det sitter på første [emoji16][emoji173]

Hei! Dersom det bare er 3 dager siden befruktning er det nok litt tidlig med symptomer, dessverre. Hvis det har gått lenger tid så kan det være mulig. Vonde pupper er ofte et resultat av hormonet progesteron. Progesteron nivået i kroppen stiger rett etter eggløsning og frem til mens, evt fortsetter å stige dersom du er gravid. Vonde pupper kan derfor være et symptom på begge deler. Forskjellen for meg når jeg har vært gravid har alltid vært veldig følsomme brystvorter - sånn at det kribler og nesten gjør vondt bare de er eksponert. Når de bare er ømme og tunge så er det vært mensen som kommer.

Forbrenning/stoffskifte øker ikke før rundt uke 7. At du er mer sulten kan det derfor være hundrevis av årsaker til!

Føler meg litt kjip som melder om dette. Håper på dine vegne at de likevel er graviditetssymptomer. Alle er forskjellige! Masse, masse lykke til [emoji173]️
 
Back
Topp