⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Hvis EL er på onsdag så er det kanskje litt sent med aksjer på fredagen siden egget bare lever ca 24 timer etter EL. Men selv om appen sier du har EL på onsdagen så betyr det ikke nødvendigvis at det er da EL er, så ville ha lagt inn aksjer på fredag i tilfelle. Tester du etter EL eller bare ser på eventuelle symptomer?

Jeg trodde bare at EL (ved 28dagers syklus) kom på dag 14. Spotting sent fredags kveld regner jeg som mensstart lørdag og da vil EL etter mine beregninger være på neste fredag. Har kjøpt inn EL-tester nå, så får vi et bedre svar... men kjører på når han kommer hjem uansett, man vet aldri!
 
Jeg trodde bare at EL (ved 28dagers syklus) kom på dag 14. Spotting sent fredags kveld regner jeg som mensstart lørdag og da vil EL etter mine beregninger være på neste fredag. Har kjøpt inn EL-tester nå, så får vi et bedre svar... men kjører på når han kommer hjem uansett, man vet aldri!
EL kommer ca 14 dager før IKM, så har man kortere eller lengre syklus så blir jo EL tidligere eller senere i syklusen.
Greit med el tester når man er litt usikker, og når mannen er borte dagene før, så vet man litt mer :) Er EL på fredagen så skal det jo gå da :) Lykke til med testinga!
 
Vi har samme el og ikm [emoji38][emoji1303]

Åååh, har vi:D:):smug: Da får vi håpe og tro at vi sammen skal komme i mål denne gangen da:):D Ser at du har noen prøveperioder mer enn meg..Men nå skal det sitte for oss begge!!:) Dagene fra mensen og frem til el går så utrolig sakte men nå har vi de mer spennende dagene i vente...Masse masse lykke til;)
 
Åååh, har vi:D:):smug: Da får vi håpe og tro at vi sammen skal komme i mål denne gangen da:):D Ser at du har noen prøveperioder mer enn meg..Men nå skal det sitte for oss begge!!:) Dagene fra mensen og frem til el går så utrolig sakte men nå har vi de mer spennende dagene i vente...Masse masse lykke til;)

Jaaaa [emoji322][emoji322] Krysser alt utenom beina [emoji38][emoji23] Hadde vært moro hvis det hadde klaffet for oss begge, og egentlig alle sammen her inne [emoji173]️ Når begynner du å teste?
 
Jaaaa [emoji322][emoji322] Krysser alt utenom beina [emoji38][emoji23] Hadde vært moro hvis det hadde klaffet for oss begge, og egentlig alle sammen her inne [emoji173]️ Når begynner du å teste?

Ja, nå gjelder det:):) Vi har ikke vært så "på" denne pp, med vilje da. Vi la inn aksjer i går og så satser vi på å få lagt inn aksjer i morgen. Prøver å se om det lar seg ordne med kun 2 omganger nå i den fruktbare perioden. De andre pp har vi liksom stresset litt mer med å måtte ha sex hver eneste dag i el-perioden..Men nå tar vi det litt mer med ro og ser om den taktikken funker:rolleyes: Det som funket sist når jeg ble gravid var å ha sex 2 dager før el, og that`s it..Riktig nok så mistet vi da men det holdt hvertfall med den ene gangen den måneden, haha;);)

Jeg testet i dag på morgen, da var det veldig svak strek. Tenkte å teste nå i natt før jeg legger meg for å se om det blir noe sterkere:smug: Når tester du?
 
Ja, nå gjelder det:):) Vi har ikke vært så "på" denne pp, med vilje da. Vi la inn aksjer i går og så satser vi på å få lagt inn aksjer i morgen. Prøver å se om det lar seg ordne med kun 2 omganger nå i den fruktbare perioden. De andre pp har vi liksom stresset litt mer med å måtte ha sex hver eneste dag i el-perioden..Men nå tar vi det litt mer med ro og ser om den taktikken funker:rolleyes: Det som funket sist når jeg ble gravid var å ha sex 2 dager før el, og that`s it..Riktig nok så mistet vi da men det holdt hvertfall med den ene gangen den måneden, haha;);)

Jeg testet i dag på morgen, da var det veldig svak strek. Tenkte å teste nå i natt før jeg legger meg for å se om det blir noe sterkere:smug: Når tester du?

Åååh så spennende [emoji5] Vi kjører samme taktikken her med annenhver dag! Jeg fikk positiv el test i går ettermiddag/kveld (og i dag) så jeg regner med at egget slipper snart. Håper det slipper i dag [emoji5]
 
Åååh så spennende [emoji5] Vi kjører samme taktikken her med annenhver dag! Jeg fikk positiv el test i går ettermiddag/kveld (og i dag) så jeg regner med at egget slipper snart. Håper det slipper i dag [emoji5]

Ja, dette her er utrolig spennende:D Håper sånn at det klaffer nå..Neste pp får vi egentlig ikke utnyttet noe særlig da jeg er på jobbreise fire dager fra torsdag-søndag den fruktbare perioden, søndag er el-dag:p Så da håper jeg virkelig at det skal sitte nå...:angel8
Fikk positiv test på strimmel i går natt, men helt negativ på CB digital. I dag morges var strimlene fortsatt positiv, enda mer enn i natt så da vil jeg tror at el skjer ila i dag..Har nok ganske kort LH-topp, derfor får jeg som regel negativ på de digitale helt frem til kvelden på el-dag, men positiv på strimlene:smug: Vi får hvertfall kjøre på i dag før duden skal på nattevaktxsmile9Mååttee det gå for oss alle denne pp:):):):HeartredHeier på oss:D
 
Positiv EL test og max på monitoren i dag, CD12 i dag.

CAE74B7D-47BF-4965-A07E-9C7622868F75.jpeg A3A882C7-C312-461F-AA8D-7F12544B61A2.jpeg
 
Wohoooo [emoji322][emoji322] Herlig! Hump ivei! Positive el tester her også i gårkveld og i dag, så her humpes set [emoji38][emoji23]
Takk og happy humping til deg :) Nå å det bli spire på oss :)
 
Jeg skal ha EL i morgen, men test i går var veldig negativ, så hvis det ikke er et skyhøyt hopp på testen i kveld blir nok EL litt forsinket, ser det ut som.
 
Back
Topp