Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville nesten tolka den nederste som positiv.. Hvordan ser dagens ut?
Kjipt med MA. Jeg er også i PP3 etter MA. Håper det klaffer for oss begge denne PP[emoji4]Da var el-test negativ igjen, så kan settes opp på ikm 11.jan. PP3 etter MA, barn nr 3 [emoji4]
Håper jeg også. Men har mine tvil på om det sitter her. De andre gangene jeg har blitt gravid har det tatt 2 år +/-, så at vi skal ha så flaks at den sitter i pp3 er vel lite sannsynlig [emoji53]Kjipt med MA. Jeg er også i PP3 etter MA. Håper det klaffer for oss begge denne PP[emoji4]
Ville nok lagt inn aksjer i dag også, dersom dere har mulighet til det, men sædcellene lever visst normalt i 3-5 dager, så det skal holde med i går kveld også. Jeg tenker at jo mer jo bedre, dersom han ikke har påvist redusert kvalitet og dere har fått beskjed om noe annetPositiv EL-test i dag [emoji4][emoji4] når bør aksjene legges inn? [emoji51] La inn aksjer i gårkveld...
Tror EL 28/12 ikm 11/1 pp 5-6
Vis vedlegget 213486 mandag morgen 27/12
Mandag kveld negativ, men tror jeg hadde drukket litt og ikke holdt meg lenge nok
Vis vedlegget 213487
Tirsdag morgen 28/12
Deretter klart negative tester morgen og kveld
Hva tenker dere? Satse på at el var mandag/tirsdag? Fikk lagt inn aksjer 23,26,27, tror dere det holder? Har lang syklus(over 50 dager blir den hvis jeg hadde el nå)så håper det går!
Fin positiv test det der [emoji2] vil tippe at EL var på tirsdag, og dere har i hvert fall truffet med aksjene. Bare å krysse fingrene nå! 50 dagers syklus var fryktelig lenge, har den alltid vært så lang? Og jeg som synes mine på 31 dager varer en evighet [emoji54]
Ville nok lagt inn aksjer i dag også, dersom dere har mulighet til det, men sædcellene lever visst normalt i 3-5 dager, så det skal holde med i går kveld også. Jeg tenker at jo mer jo bedre, dersom han ikke har påvist redusert kvalitet og dere har fått beskjed om noe annet
Happy humping [emoji14]Takk for svar [emoji4] Vi kjører på [emoji4]