Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut til at det er mellom 24-36 timer før EL man får fast smiley på testene. (Er det den testen med dobbelhormon?)Fikk fast smiley på EL testen i går ettermiddag (blinkende fjes på morningen). Når kan jeg forvente EL da? Har ikke lagt inn aksjer siden onsdag kveld[emoji85]![]()
Litt igjen til det. Når du får en positiv test er det mellom 24-36 timer til EL. Når du får negativ igjen så har du EL. Hvilken CD er du på?Ny på testing av eggløsning. Nederst fra i dag, eggløsning kanskje i morgen?eller?
![]()
Lykke til med videre testingVis vedlegget 231570
El test tatt i kveld - Negativ
Fikk el slim i går men det var borte i dag så da tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på å teste med el tester
Jeg har aldri brukt el test før men venter nå spent på om den blir positiv i morgen så el er rett rundt hjørnet eller svakere så jeg vet at el er over.
Forventet el er 3.september ut i fra app.
Vi har lagt inn svømmere annenhver dag siden tante rød så det skal kunne klaffe på riktig dag, men spennende å få en oversikt og kunne sammenligne symptomer på el og når eventuelt positiv test likevell![]()
Håper det![]()
Jeg har tydeligvis ett egg som ikke vil gi helt slipp. Hadde relativt sterke tester, så ble de svakere også nå sterkere igjen. Får håpe det slipper snart[emoji1][emoji120]
Det kan holde siden sæd kan leve noen dager, og etter positiv test så er EL om 24-36 timer.Vis vedlegget 231582
gårsdagens test (syklusdag 13)
Vis vedlegget 231583
dagens test syklusdag 14
Lekte ossi går, men holder det til el som er rett rundt hjørnet nå?
![]()
Ser ut til at det er mellom 24-36 timer før EL man får fast smiley på testene. (Er det den testen med dobbelhormon?)
![]()
Jeg har tydeligvis ett egg som ikke vil gi helt slipp. Hadde relativt sterke tester, så ble de svakere også nå sterkere igjen. Får håpe det slipper snart[emoji1][emoji120]
Nesten positivDenne er vel ikke positiv? Trodde jeg hadde el for flere uker siden, men syntes denne var så sterk [emoji15][emoji15]![]()
Nesten positiv
Det kan holde siden sæd kan leve noen dager, og etter positiv test så er EL om 24-36 timer.
Negativ test=EL.
I ettermiddag eller i kveld hadde jeg gjort.Når burde jeg teste?
I ettermiddag eller i kveld hadde jeg gjort.