⭐️ Den store utstyrstråden ⭐️

Jeg blir rett og slett litt fascinert. Hvem bruker smokker til 900 kroner stykket? Jeg synes at de mam-smokkene til 80 for 2 er dyre nok når de blir borte i ett sett. o_O
Vet ikke om jeg skal le av dem eller synes synd på dem for å være ærlig. :)
 
Hvem ville være villig til å betale 900 kr for en smokk? :eek: Der hadde min grense gått vertfall når det kan kjøpes for en helt annen pris enn det
 
Oi, lille venn, nå skal vi slutte med smokk, så nå drar vi til Dyreparken og gir smokken din til Kaptein Sabeltann. Farvel 900,- spenn! Snart er skatten ikke vår.
 
Den får jeg opp på facebook hele tiden også.. Det er jo helt sprøtt? Lurer på hvor mange de har solgt... Skjønner ikke at de gidder å betale for å promotere den der, den er for ekstremt spesielt interesserte som hadde funnet den uansett..

Ja, jeg tenker at det er noe Kardashian slenger med på kjøpet når de allikevel raider D&G for innkjøp. For den vanlige mannen i gata, not so much.
 
Ble et ekstra babynest her :) Brukes overalt og gadd ikke bære ned i vognen hele tiden. Ligger nå ett hjemme og det andre i vognen som blir med på turer/reise ;)
 
Back
Topp