⭐️ Den store utstyrstråden ⭐️

Vi har jo tatt av alle lapper, og de tar jo ikke imot bilstoler i retur :/ Men jeg vil uansett ha ny bilstol, bare kjipt at vi må ha ny base og.. Ville liksom spare de tusenlappene :rolleyes:

Det ble jo litt utenom planlagt, men trøsten får være at dere får en helt spjut ny og garantert sikker stol og base. Selv om det er altfor dyrt. Samtidig så sikrer man jo det mest dyrebare man har, så selv har jeg bare tenkt at «lukk øya, dra kortet, barna kan ikke prissettes». ;)
 
Det ble jo litt utenom planlagt, men trøsten får være at dere får en helt spjut ny og garantert sikker stol og base. Selv om det er altfor dyrt. Samtidig så sikrer man jo det mest dyrebare man har, så selv har jeg bare tenkt at «lukk øya, dra kortet, barna kan ikke prissettes». ;)
Ja, absolutt! Også kan vi kjøpe en bilstol som psser til den gamle basen når hun må ha ny, og slipper da bruke penger på ny base når nr 2 kommer :)
Men hadde jeg visst jeg trengte begge deler hadde jeg jo slått til en gang det var tilbud og gjerne spart litt :p
 
Sovepose er kjekt hvis babyen sparker av seg dyna eller ligger veldig urolig. Det er også greit å bruk for at de ikke skal klare å rulle over på magen når de blir litt større. Mange soveposer kan festes rundt madrassen.



Vi bruker sovepose som har en stropp rundt madrassen og det er overhode ikke fælt. Hele soveposen sitter jo ikke fast, hun kan både ligge halvveis på siden og røre på seg men hun får ikke snudd seg rundt på magen. Hun trives godt med å ”sitte fast” og både sovner og sover mye bedre.

Skjønner! Aldri hørt om det før, synes det hørtes ut som en slags tvangstrøye først :hilarious: Men greit å vite at det eksisterer og hvordan det brukes :)
 
Ble anbefalt av ei som mente den var mye bedre enn purelan osv..er jo sår allerede merker jeg. Jeeez...

Skader jo ikke å prøve. Bare sjekk at den er godkjent for å spises, holdt jeg på å si. Babyen får det jo fort i munnen når dier, så den må være så du slipper vaske puppene før amming.
 
Har foreløpig bare brukt ren kokosolje de dagene det har vært litt sårt. Både på brystvorter og nede og solbrent og det som er, når jeg tenker meg om. Men har purelan klar i fødebaggen [emoji4] Tar gjerne imot forslag til andre produkter, så langt er kokosolje mer enn nok.
 
Jeg blir litt sånn... Det må fins én idé der ute som lar meg også tjene idiotiske mengder med penger!

Ja. Sånn også. Jeg blir bare så satt ut av hva folk faktisk får til. Jeg mener, det skal jo gjennom en god del godkjennende ledd før det kommer på markedet og mange ganger undrer jeg over meg at alle ledd slipper ting videre. «Ja! For en idé! Dette var lurt!».
 
Back
Topp