⭐️⭐️ IKM uke 26 ⭐️⭐️

Gratulerer så mye til alle gravide :) Så kjekt at det ble noen spirer denne måneden!!
Og til meg selv og alle andre som fikk TR på besøk, masse lykke til neste PP :) En gang blir det vår tur også!! :D
 
Da klarte ikke jeg å vente heller☺️
imageuploadedbybv-forum1467197848-884995-jpg.184789

Gratulerer så mye til deg også... :D
:smiley-bounce016
 
Æsj..kroppen spiller meg et u-festlig puss i dag. Våkna med mensmurringer tidlig i morres, stod opp, tok smertestillende, la nedi et bind og gikk tilbake til senga. Ble veldig skuffa, siden vi har prøvd så lenge og jeg sikkert fikk litt forhåpninger om at det skulle klaffe denne måneden jeg har tatt crinone.
Blødninga har ikke tatt seg opp iløpet av dagen- hvilket er unormalt for min kropp å være. Det er som regel alt eller ingenting, men nå spotter jeg bare litt brunt, i tillegg til noen murringer. (Negativ test btw)

Håper kroppen bestemmer seg snart. Har ikke tid til slikt!
 
Gratulerer til alle gravide! Her fikk jeg et snev av sterke smerter som jeg hadde nesten hele svangerskapet sist.. :eek: men tror likevel ikke det er noe.. Fikk slike smerter sist og rett før mensen kom.. Har IKM søndag ifølge appen min.. Men er på dag 26 og har hatt alt fra 23-39 dagers syklus.. (Som regel rundt 29/30)
 
ImageUploadedByBV Forum1467234228.732220.jpg


Godt å få det bekreftet skikkelig! Krysser fingrene for alle dere fine damer her inne!! :)
 
TR her.
 
Murringer og småspotting.. Men det kan jo å være etter sex i går. Men tror mensen er i anmars.. Noe skjer der inne det er helt sikkert
 
Spotting allerede og ikke IKM før søndag :arghh:
 
Ikm i morgen. Og har absolutt ikke noe følelse på om tr kommer i morgen eller om vi er heldig nå. Ikke testet etter el denne pp heller =-O
 
Back
Topp