⭐️⭐️ IKM uke 26 ⭐️⭐️

Ja så... Da må vi innom apoteket i kveld og kjøpe test. IKM i morgen, så store testedag. :D
Men har en følelse altså... Vært underligt kvalm på morgenen i det siste - især i dag (Og jeg er nesten aldri kvalm). Og har alltid vondt/kramper før tr, og det har jeg ikke i dag.

Ihh... "patience is a virtue", men... læl... :p
 
ImageUploadedByBV Forum1467109205.410971.jpg

Tok denne idag! 9dpo (evt 10) :) ser dere streken? Føler meg veldig uggen i magen og litt stikninger i livmoren. Håper den klamrer seg fast! Fatter nesten ikke dette, vi la inn aksjer 3 dager før jeg hadde eggeløsning!
 
Jeg er 8 eller 9 dpo i dag, og har testet både i går og i dag. I går hadde jeg en skyggestrek, i dag er den borte. Så jeg tror ikke det blir noe denne mnd.
 
Noen som kan hjelpe meg med å tyde denne? Er veldig i tvil altså. Dag 28 nå og tr skulle komme i dag, men ingen tegn, og denne er liksom såååååå svak da. Ønsket gjerne en stor mørk strek, hvor det ikke var noe tvil.
 

Vedlegg

  • 1467174702688.jpg
    1467174702688.jpg
    31,9 KB · Visninger: 93
Noen som kan hjelpe meg med å tyde denne? Er veldig i tvil altså. Dag 28 nå og tr skulle komme i dag, men ingen tegn, og denne er liksom såååååå svak da. Ønsket gjerne en stor mørk strek, hvor det ikke var noe tvil.

Strek er strek! Gratulerer vil jeg si;)
 
Ingen tvil, fin rosa strek i dag også, så jeg kan føres opp på gravidlista :smiley-bounce016
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    439 KB · Visninger: 47
Noen som kan hjelpe meg med å tyde denne? Er veldig i tvil altså. Dag 28 nå og tr skulle komme i dag, men ingen tegn, og denne er liksom såååååå svak da. Ønsket gjerne en stor mørk strek, hvor det ikke var noe tvil.
Jeg ser også strek! Gratulerer :D
 
.
 
Last edited:
Noen som kan hjelpe meg med å tyde denne? Er veldig i tvil altså. Dag 28 nå og tr skulle komme i dag, men ingen tegn, og denne er liksom såååååå svak da. Ønsket gjerne en stor mørk strek, hvor det ikke var noe tvil.
Gravid mener jeg :) Jeg er på dag 27 og TR skal komme i dag, har alltid 27 dagers syklus. Testet negativt på billigtest i går og skal ta ny i morgen tenkte jeg☺️ man blir så usikker, når så mange får positiv 10 dpo osv. Test igjen i morgen. :)
 
Tusen takk folkens. Dette var en gledelig overraskelse før ferien, hvor vi skal besøke min familie i DK. Kjæresten til broren min har termin 2/7, så vi får forhåpentlig en liten gutt å se på ferien, og så kan jeg endelig fortelle foreldrene mine om graviditeten i person i stedet for over telefon som med den siste. :Heartred
 
Back
Topp