⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Kaloui - b2 - pp5 (pp2 etter sa) - El ca 27.12 - IKM 7.12

Håper el kommer litt før og en litt kortere syklus.. vil så gjerne at det skal klaffe snart[emoji29] Håper uke 1 blir fylt av mange tester med to streker [emoji173]️

Hører mest sansynligtil i uke 2, men sniker her og.

Eskimonika - PP15 - EL 24.12- 29.12 - IKM ca 07-12.01

Tror jeg hiver meg inn her. Ikm blir søndagen. Så her håper vi på en koselig jul ;)
Pp2 men vært uten prevensjon i 4 mnd.

Noen som har gjort seg noen tanker ang. alkohol på nyttårsaften i år med IKM i nyttårsuka? :confused004

Noen som har gjort seg noen tanker ang. alkohol på nyttårsaften i år med IKM i nyttårsuka? :confused004
Har ikke tenkt noe på det. Tviler på det blir noe tema for min del i år

Da blir jeg vel hørende til her...
Fikk mensen på lørdagen, hadde positiv el-test 25/11, så antar at syklusen min er 28 dager. Første mens etter MA/abort. Tok 39 dager fra aborten..
Tipper jeg har EL 23/12.
IKM 6/1.
Vet ikke hvilken pp det er jeg. Vi begynte å prøve i august 2016. SA i november 2016. Så tok det 8 mnd før jeg ble gravid igjen. MA i oktober 17.
Jeg har passert middagshøyden (er 36 år).. Finnes det noe hjelp å få? Det tok som sagt 8 mnd.. som endte dritt.

jobber i romjula... - enten hele eller halve (kommer an på om jeg fremdeles er sykemeldt eller ei..), så ikke noe tema her :)
var på julebord sist helg, drakk ikke da heller - ingen spurte..

Last edited:
Da blir jeg vel hørende til her...
Fikk mensen på lørdagen, hadde positiv el-test 25/11, så antar at syklusen min er 28 dager. Første mens etter MA/abort. Tok 39 dager fra aborten..
Tipper jeg har EL 23/12.
IKM 6/1.
Vet ikke hvilken pp det er jeg. Vi begynte å prøve i august 2016. SA i november 2016. Så tok det 8 mnd før jeg ble gravid igjen. MA i oktober 17.
Jeg har passert middagshøyden (er 36 år).. Finnes det noe hjelp å få? Det tok som sagt 8 mnd.. som endte dritt.
Leit å høre at du har mistet :( Jeg ville snakket med legen om dette, finnes nok noe hjelp du kan få. Har ikke så mye peiling på dette selv, men leser jo om flere som får tabletter som skal hjelpe dem, blir henvist videre til utredning osv. Ønsker deg masse lykke til!

Ikke så mye som skjer her foreløpig ihvertfall, men bare CD 9 idag. Forholdsvis sterk, men ingen økning de siste dagene. Hadde EL på CD 23 forrige pp, håper veldig den kommer tidligere denne pp’en! :smiley-angelic001

A4166B5C-1874-469B-96D2-DB94E303614D.jpeg

Hvordan ligger dere andre an i løypa da? :)

Ikke så mye som skjer her foreløpig ihvertfall, men bare CD 9 idag. Forholdsvis sterk, men ingen økning de siste dagene. Hadde EL på CD 23 forrige pp, håper veldig den kommer tidligere denne pp’en! :smiley-angelic001

Vis vedlegget 238738

Hvordan ligger dere andre an i løypa da? :)
CD9 og negative tester. Fikk høy på monitoren da :)

Hei. Jeg er ny her (eller, det er over tre år siden sist) ☺️ Jeg er usikker på det her med ikm, men tror kanskje jeg tilhører her. Pp1 ☺️ Hva betyr CD?

Hei. Jeg er ny her (eller, det er over tre år siden sist) ☺️ Jeg er usikker på det her med ikm, men tror kanskje jeg tilhører her. Pp1 ☺️ Hva betyr CD?
CD står for syklusdag :)
Velkommen tilbake til forumet og som prøver :)

Back
Topp