Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig det daPga kort syklus forrige pp så havnet jeg i ikm uke 11, hvis jeg går etter forrige syklus. Men følger med dere uansett havnet på lørdagen i uke 11, men hopper litt mellom der og her spennende å følge med dere, håper på mange fine tester
Bruker EL test ja, begynner ca på cd9-10.
Lykke til med testinga LH hormonet er for de fleste lavt om morgenen og øker utover dagen, så det er ikke sikkert du får så sterke streker hvis du tester om morgenen. Men det finner du nok ut av hvordan kroppen din er Jeg måler selv på ettermiddag og kveld.Okei [emoji4] Cd10 idag jeg, så tenkte å ta en test imorgen tidig og kveld for å se [emoji4]
Nærmer seg nå
Fra idag tidlig og ikveld [emoji4]
Spennende
Fra idag tidlig og ikveld [emoji4]
Samme som meg [emoji3] Blir spennende å se [emoji85] Lykke til!Cath141, pp4, b1, EL ca 5 mars, IKM 21 mars [emoji5]
Termin på sin egen bursdag, det må jo bety lykke[emoji2][emoji120][emoji120]Når jeg ikke har EL så føler jeg alltid at det renner etter sex, at alt kommer ut igjen. Men nå når jeg har EL så bare suger kroppen alt til seg [emoji85] håper det klaffer denne måneden. Isåfall har jeg termin på min egen bursdag [emoji5]
Termin på sin egen bursdag, det må jo bety lykke[emoji2][emoji120][emoji120]
Kjenner også igjen at det renner ut etter sex når jeg ikke har el. Helt rart[emoji23]