❤Uke 12❤

Pga kort syklus forrige pp så havnet jeg i ikm uke 11, hvis jeg går etter forrige syklus. Men følger med dere uansett ;) havnet på lørdagen i uke 11, men hopper litt mellom der og her :) spennende å følge med dere, håper på mange fine tester :Heartred

Pga kort syklus forrige pp så havnet jeg i ikm uke 11, hvis jeg går etter forrige syklus. Men følger med dere uansett ;) havnet på lørdagen i uke 11, men hopper litt mellom der og her :) spennende å følge med dere, håper på mange fine tester :Heartred
Koselig det da:)

Okei [emoji4] Cd10 idag jeg, så tenkte å ta en test imorgen tidig og kveld for å se [emoji4]
Lykke til med testinga :) LH hormonet er for de fleste lavt om morgenen og øker utover dagen, så det er ikke sikkert du får så sterke streker hvis du tester om morgenen. Men det finner du nok ut av hvordan kroppen din er :) Jeg måler selv på ettermiddag og kveld.

195e1d2f758e02e9b689bae62ae9bf1c.jpg

Fra idag tidlig og ikveld [emoji4]

Hatt stabile sykluser siden pilleslutt. Men ikke i pp8, mensen kom to dager for sent og varte lengre. Så er usikker på hvordan denne mnd blir :/ drittlei

Hiver meg på her! Men vi/mannen har ikkje helt bestemt oss for om vi skal ha pause eller ikkje.. men jeg krysser fingrene for at han ombestemmer seg! [emoji1348][emoji846]

Pp 3, el ca 11/3 og IKM ca 25/3

PP 1, EL 05/03, B1, IKM i utgangspunktet 13/03 - men eggløsningen kom så sent denne mnd at det blir vel heller rundt 20/03 [emoji85]

Melder meg inn her også jeg! Utifra TR skulle ikm vert i uke 11, men de positive el- testene lot vente på seg. Fikk positiv el test både i går og i dag. Litt kluss i syklusen etter fødsel for 10 mnd siden.
Så forventet ikm rekker jeg med er Onsdag 22.3[emoji4]
-pp1 , b2 , el ca 8.3 [emoji173][emoji108]

Når jeg ikke har EL så føler jeg alltid at det renner etter sex, at alt kommer ut igjen. Men nå når jeg har EL så bare suger kroppen alt til seg [emoji85] håper det klaffer denne måneden. Isåfall har jeg termin på min egen bursdag [emoji5]
Termin på sin egen bursdag, det må jo bety lykke[emoji2][emoji120][emoji120]
Kjenner også igjen at det renner ut etter sex når jeg ikke har el. Helt rart[emoji23]

Niomi88 - pp1 - B2 - El rundt 10/3 - IKM rundt 24/3

El og ikm har jeg ikke peilling over. Fjernet hormonspiral i februar etter 4 år, men går etter Womanlog appen [emoji12]

Termin på sin egen bursdag, det må jo bety lykke[emoji2][emoji120][emoji120]
Kjenner også igjen at det renner ut etter sex når jeg ikke har el. Helt rart[emoji23]

Ja håper det ligger noe i det [emoji7] haha ja det er skikkelig rart det der, håper kroppen trekker den ene svømmeren til seg som er den rette [emoji85]

Back
Topp