Det skjønner jeg kan jo gå begge veier det.. Men satser på positive nyheterSkal på Fertilitetsutredning i morgen! Og er veldig spent og kansje litt redd også :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg kan jo gå begge veier det.. Men satser på positive nyheterSkal på Fertilitetsutredning i morgen! Og er veldig spent og kansje litt redd også :s
Vi krysser fingrene for positive svar [emoji106]Det skjønner jeg kan jo gå begge veier det.. Men satser på positive nyheter
Jepp mente du mandag 20 eller tirsdag 21 på ikm? Du skreiv mandag 21 men den 21 er tirsdagVi krysser fingrene for positive svar [emoji106]
Oi hehe mente mandag 20 ja [emoji14]Jepp mente du mandag 20 eller tirsdag 21 på ikm? Du skreiv mandag 21 men den 21 er tirsdag
Er det første barnet dere prøver på?
Andre barnet 8 år siden forje kom [emoji14]Jepp mente du mandag 20 eller tirsdag 21 på ikm? Du skreiv mandag 21 men den 21 er tirsdag
Er det første barnet dere prøver på?
Koselig da Vi har en gutt på snart 9 år og en gutt på snart 7 år så begynner å bli noen år her ogsåAndre barnet 8 år siden forje kom [emoji14]
Så gøy! hvilken pp er du i nå ?Koselig da Vi har en gutt på snart 9 år og en gutt på snart 7 år så begynner å bli noen år her også
Pp3. Eldste satt på 1 forsøk og yngste satt på 4 forsøk så håper det går like fort denne gangenSå gøy! hvilken pp er du i nå ?
Pp3. Eldste satt på 1 forsøk og yngste satt på 4 forsøk så håper det går like fort denne gangenSå gøy! hvilken pp er du i nå ?
Ja vi får håpe spira sitter denne gangen! [emoji41]Pp3. Eldste satt på 1 forsøk og yngste satt på 4 forsøk så håper det går like fort denne gangen
Får håpe at det skjer for alle så det blir mange søte desemberbabyer❤Ja vi får håpe spira sitter denne gangen! [emoji41]
Jaa [emoji7]Får håpe at det skjer for alle så det blir mange søte desemberbabyer[emoji173]
Ikke noe kjekt å se hvor mye andre sliter, hverfall når det er noen nære og kjære. Håper de får det til.Nei, jeg får så vondt av de.. veit hvor mye de ønsker seg et barn. Og så kommer jeg da med 2 barn allerede som satt på 1 og 4 forsøk. Og nå prøver vi på en til som forhåpentligvis sitter snart. Jeg gleder meg ikke til å være den som forteller nyheten.. men ho veit at vi ønsker oss en og jeg har fått beskjed av gubben hennes at vi kan jo ikke sette vårt ønske på vent pga de. Men det er ikke no gøy å være den som får det til når min aller beste venninne ikke får det til. Jeg håper så inderlig at de får det til❤
Den er greiSkriv meg på på tirsdagen.
Pp ørten. Xp
Bruker EL test ja, begynner ca på cd9-10.Bruker dere el tester og når begynner dere med det?[emoji4]
Nei, jeg gjør ikke det. Blir for mye å holde styr på i min verden.. så her hopper vi i det sånn ca rundt da jeg får slim og magevondt og håper på det beste har 2 gutter fra før vi da som blei til uten temping og el tester så satser på det funker denne gangen ogsåBruker dere el tester og når begynner dere med det?[emoji4]