❤OKTOBER 2017❤

Brukte maks 10 tester forrige runde! Har jo 40 stk igjen, så må jo nesten bruke de opp når de først er kjøpt[emoji23][emoji23]
Det høres ut som en very nice plan[emoji1303] Hvis jeg skal fortsette å teste som dette burde jeg egentlig bestille flere NÅ! Utrolig fornøyd med de rosa babyplan altså!
 
Det høres ut som en very nice plan[emoji1303] Hvis jeg skal fortsette å teste som dette burde jeg egentlig bestille flere NÅ! Utrolig fornøyd med de rosa babyplan altså!

De har jeg 15 stk igjen av[emoji23] ca 15 stk hvite babyplan med rosa skrift[emoji23] også veldig fornøyd med strimlene til babyplan[emoji1303][emoji1303] og så har jeg 3 stk digitale, 2 CB+ og en hel det g-tester til monitoren! Greit å ha noen å velge mellom[emoji23][emoji23]
 
De har jeg 15 stk igjen av[emoji23] ca 15 stk hvite babyplan med rosa skrift[emoji23] også veldig fornøyd med strimlene til babyplan[emoji1303][emoji1303] og så har jeg 3 stk digitale, 2 CB+ og en hel det g-tester til monitoren! Greit å ha noen å velge mellom[emoji23][emoji23]
Bestilte meg 15 til jeg[emoji85] Har kun babyplan og digitale. Blir så stressa av alle de ulike styrkene på testene. Har den blå babyplan og, ikke så fornøyd med den som den rosa[emoji848]
 
Bestilte meg 15 til jeg[emoji85] Har kun babyplan og digitale. Blir så stressa av alle de ulike styrkene på testene. Har den blå babyplan og, ikke så fornøyd med den som den rosa[emoji848]

Jeg bestilte egentlig de blå wondfo fra billige-tester, men fikk hvite babyplan med rosa skrift! Ikke fått noe strek på den ennå, så har ikke så mye å si om dem ennå[emoji12]
 
Jeg skal sette eggløsningssprøyten i kveld! Tror morgendagen går super tregt før uttak på tirsdag. Gru/gleder meg! [emoji5]

Lykke til og nyt medisinfri dag imorra[emoji5]
 
I morgen er forhåpentligvis siste kontroll :) Har sprøytet i 13 dager.. Må vel kanskje flytte meg over til november..
 
I morgen er forhåpentligvis siste kontroll :) Har sprøytet i 13 dager.. Må vel kanskje flytte meg over til november..

Masse lykke til[emoji5] join oss gjerne i November[emoji3]
 
Lite nytt her enda, stikker litt nedentil innimellom, men vet ikke noe mer enn det.. Testing på Tirsdag [emoji119] Gleder meg [emoji4]
Hvordan går det med deg?

Åå, blir spennende[emoji1319]. Det er lange dager og prøver å kjenne etter symptomer hele tiden[emoji23], men er ikke mye til de.
Jeg har testdag (blodprøve) torsdag, men sykepleier sa jeg kunne teste tirsdag om jeg ville.. så får se om jeg tør[emoji23].
 
Back
Topp