❤OKTOBER 2017❤

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Da jeg var prøver på vanlig "prøver forum", levde jeg av ikm-gruppene. Nå har jeg ventet meg ihjel på en oktober-gruppe her inne, da jeg trenger tilhørighet og å snakke med noen i samme situasjon. :rolleyes: Så da kjører jeg på med en, jeg!

Venter på oppstart:
Solidarisk - 1 ivf - første barn
Fru B - 3 ivf
Eiddwen - 2 ivf - andre barn
Star - 1 ivf
Ask - 1 ivf


Stimulerer:
WCE
Ingrid91 - ivf?
VictoriaH - 4 ivf - første barn
Bringebærpudding - 1 ivf - første barn
Unicorn59 - 1 ivf - første barn
Spennendetider - 1 ivf

Ruger: :smiley-angelic001
LillyBE
YoughurtNøtt - FER
Truddelutt'n - 6 FER
Vifvic
Sengepolka - 1 ivf - andre barn

Gravid: :Heartred
Janke - naturlig
Jente88
Emilie89

Negativt/avbrutt:
Arytai
sheipo
Lmn86
Sctr

TESTDATO: :nailbiting::angelic:
24/10 - vifvic
 
Last edited:
Sånn ellers er jeg redd mitt forsøk blir forskjøvet til november, da syklusen er helt på bærtur. :(
 
jeg hører til her! Skal ha uttak og innsett i november, men starter vel med medisiner i oktober.

Har ikke fått noe oversikt over medisinering enda.. er vårt første forsøk, håper det også blir vårt siste..
 
Blir FER etter 3 IVF som idag endte med 22 egg ut, men totalfrys. Håper på noen fine eskimoer i fryseren innen onsdag, blir noen nervepirrende dager :)
 
Så..

VictoriaH - FER
 
Hei! Syns du jeg skal lage en oversikt øverst med hvem som skal hva? Forslag på oppsett? :) litt ny på det her inne

Om du ser på feks august-tråden så deler vi inn i 5 kategorier: Venter på oppstart, Stimulerer (de som har begynt på spray/sprøyter), Ruger (når du har satt inn), Gravid og Negativt/Avbrutt. Så fører du:

Brukernavn - hvilken behandling (feks 3IVF) - hvilket barn

I tillegg skriver mange på slutten av den føringen for eksempel "sprøyter fra 13.8", men det er ikke nødvendig.
 
Om du ser på feks august-tråden så deler vi inn i 5 kategorier: Venter på oppstart, Stimulerer (de som har begynt på spray/sprøyter), Ruger (når du har satt inn), Gravid og Negativt/Avbrutt. Så fører du:

Brukernavn - hvilken behandling (feks 3IVF) - hvilket barn

I tillegg skriver mange på slutten av den føringen for eksempel "sprøyter fra 13.8", men det er ikke nødvendig.
Takk, da fikser jeg det etterhvert :D
 
Håååååper at jeg også kan bli med her [emoji2] Skal ha mitt tredje forsøk privat og får jeg det som jeg vil, blir det kort protokoll med oppstart i slutten av september/begynnelsen av oktober og uttak 2./3. uke av oktober.
 
Ser dystert ut her for FER i oktover. Kun 3 av 22 egg befruktet og jeg vet av erfaring at sannsynligheten for at noen av de fryses ned er lav :( Så da blir det vel fersk eller til skrekk avbrutt (om eventuelle egg ikke tåler opptining) :sorry:
 
Ser dystert ut her for FER i oktover. Kun 3 av 22 egg befruktet og jeg vet av erfaring at sannsynligheten for at noen av de fryses ned er lav :( Så da blir det vel fersk eller til skrekk avbrutt (om eventuelle egg ikke tåler opptining) :sorry:
Så utrolig kjedelig, Victoria! Hvordan har det pleid å være tidligere med befrukting? Krysser alt for st de tre befruktete kan bruktes <3
 
Håååååper at jeg også kan bli med her [emoji2] Skal ha mitt tredje forsøk privat og får jeg det som jeg vil, blir det kort protokoll med oppstart i slutten av september/begynnelsen av oktober og uttak 2./3. uke av oktober.
Da er du lagt inn og masse lykke til :D
 
Hei hei! Vi skal igang med 1. fryseforsøk i oktober![emoji4] (Har en IVF-gutt fra før, født mai-15).
Venter på menstruasjonen som skal komme i slutten av september, da begynner jeg på Progynova og Lutinus (styrt syklus), og så er det innsetting i oktober en gang[emoji4]
 
Jeg slenger meg på her :gen053
Sengepolka, første IVF, prøvere siden 2011, barn nr 2


Begynner med sprøyter i slutten av september...
 
Jeg tilhører denne gruppa, begynner med nesespray 10 sept, spray 27 september og første UL 6 oktober. Blir spennende å følge dere
 
Jeg hører nok også til denne gruppen syns jeg hehe :)
Jeg starter på progynova for styrt fryseforsøk om ca 2-2,5 uke så da blir innsett i oktober :) det er 2 egg igjen på frys og de blir begge satt inn om de overlever tining.

Truddelutt'n - 6 FER - venter på oppstart.
 
Melder meg ut.. Ingen egg utviklet seg.. Så da blir nok fersk på slutten av året..
 
Back
Topp