❤Mini blir storebror ❤

Guttemammatil2

Blir kjent med forumet
Jeg fikk mitt første barn for 11 mnd siden og alt jeg kjente til ble endret. Jeg satt der med en liten skrukkete skrikende baby i armene etter mitt livs største prøvelse, fødsel. Jeg og sambo har holdt på i 2 år. Jeg har ikke turt å Få meg sjekket pga redsel for svaret "du kan ikke få barn". Så gleden var stor når vi endelig fikk det til.

Nå sånn plutselig er jeg gravid igjen. Vi har ikke brukt noe prevensjon, så skal vel egentlig ikke være så overrasket, men vi er det etter å ha kartlagt min syklus. Det viser seg at den er på 28 dager. El kommer på dag 17-20 da det tar noen dager å slippe egget. Så når den kommer så Sent og mensen kommer 8 til 10 dager etterpå, ja da er det ikke lett å få spiren til å sitte. Men vi håper at på tross av kort lutealfase så har/holder egget på å grave seg dypt ned på riktig sted.

Skulle hatt mensen 18.mai. 16.mai testet jeg positivt. Vi hadde sex 6.mai. Tror EL var 8.mai. Digital test som jeg tok 18.mai på kveld viste gravid i uke 1-2. Jeg prøver å ikke glede meg for mye, da jeg har noen SA bak med fra før fødsel, samt noen frivillige aborter fra mine yngre dager. Så kroppen min har hvert gjennom en hel del. Men nå håper vi spiren sitter så lillemann får en lille bror eller lille søster i januar 2018 [emoji173]
 
Gratulerer så mye:Heartpink
 
Takk [emoji8] Er utrolig happy å kunne gi mini en venn for livet [emoji7]

Den siste uka har jeg kjent på kvalmen. Den kommer snikende innpå meg etter lunsj på jobb. Så ille innimellom at jeg har måtte spy. Hadde det ikke sånn med mini, da var jeg bare uvell og fikk kontroll på det med å spise lite og jevnt gjennom dagen. Nå funker ikke det denne gangen. Så om noen har tips til meg tas det imot med et smil [emoji4]

Er i tillegg oppblåst og springer på do konstant. Utrolig at jeg ikke husker på hvordan denne følelsen var med mini, er jo ikke så lenge siden

Ellers er hormonella på besøk å skaper sur stemning titt og ofte Jaja, det blir sikkert bedre etter første trimester. Får trøste meg med det [emoji16]
 
Da ble det ikke nå lillebror eller lillesøster på min lille skatt. Var på tidlig ultralyd fredag 16.juni. skulle hvert 8+ ut ifra EL. De kunne ikke se at utviklingen hadde kommet lengre enn til rundt 5 uker. Ingen hjerteaktivitet. Jeg fikk ny time til oppfølging i mårra. Men i ettermiddag begynte blødningen. Siden da har det blitt mye mer og hele kroppen har satt igang prosessen med å rense ut det som ikke var liv laget.

Det er ufattelig trist og vondt. Både fysisk og psykisk. Jeg håper dere andre her inne går tiden ut og får møte msgeboern. Lykke til damer. Stay strong!
 
Uff, så forferdelig trist[emoji17][emoji17]Ta vare på hverandre[emoji173]️Klemmer sendes din vei!
 
Nei, så trist :( Mange styrketanker til deg!!
 
Huff så grusomt [emoji22] Er så vondt på alle måter å oppleve sånt [emoji174] Ta vare på hverandre, stor klem[emoji169]
 
Back
Topp