❤IKM uke 5❤ 2017

For det første: da kan jeg slå meg til ro her inne, for nå kom tr. Nr to: Glemte det viktigste jeg skal prøve nytt: ny g.tester og VENTE til ikm :p men her trenger jeg tips til noe å fordrive tiden med i dpo-land.. Tenkte å ta opp igjen hekling, kanskje begynne å hekle babyteppe? For en baby kommer nok ^^,

Her strikker jeg hver eneste dag, har til og med strikket til den fremtidige lille skatten som forhåpentligvis blir unnfanget snart, greide ikke dy meg da jeg strikker masse:-p Synes likevel dpo-land er svært så langdryg, går bare å venter på å få teste...

Jeg er deltidsstudent, jobber 50% (mer når det er skolefri) og har to små på 4 og 2,5 år fra før, og likevel er det en mare i DPO-land! :P

Her strikker jeg hver eneste dag, har til og med strikket til den fremtidige lille skatten som forhåpentligvis blir unnfanget snart, greide ikke dy meg da jeg strikker masse:-p Synes likevel dpo-land er svært så langdryg, går bare å venter på å få teste...
Ja :p men denne kvelden har løpt forbi når jeg har hekla etter jobb, så håper ikke dpo-dagene går sååå sakte :)

Vet noen om det kan være vanskeligere å bli gravid hvis man har D-vitamin mangel? Fikk vite igår at jeg har veldig lavt og har nå begynt på medisin for det.
Vet ikke om det er vanskeligere, men ikke umulig. Får stort sett beskjed om å fylle opp på d-vit og jern, ble likevel gravid sist ;)

Hva prøver dere fornoe nytt denne gangen da, jinter? :)
Tenkte å tempe denne gangen, men spørs om det blir så enkelt med ungen - pappaen hører ham ikke på natten og mener at man skulle ha ligget i ro 4t før man tar tempen?

Ellers er det fin unnskyldning for å spise grapefrukt rundt el ;)

Tenkte å tempe denne gangen, men spørs om det blir så enkelt med ungen - pappaen hører ham ikke på natten og mener at man skulle ha ligget i ro 4t før man tar tempen?

Ellers er det fin unnskyldning for å spise grapefrukt rundt el ;)
Jeg temper men sover sjeldent 4t sammenhengende.
Jeg er oppe gjerne 2-3 ganger i løpet av natta. Eneste er at man ikke kan være 100% sikker på at en tempøkning er el om man ikke veit at man har sovet minimum 4 t den dagen. Men jeg merker det ganske greit jeg altså, så lenge jeg tar tempen til rundt samme tid (+- 1,5 t).
Så lenge du våkner og føler du har sovet godt så kan du prøve. Selvom det ikke er optimalt så kan du finne el og da veit du at det kan funke for deg :)

Og jeg begynte med grapefruktjuicen i går cd1 :p

Jeg temper men sover sjeldent 4t sammenhengende.
Jeg er oppe gjerne 2-3 ganger i løpet av natta. Eneste er at man ikke kan være 100% sikker på at en tempøkning er el om man ikke veit at man har sovet minimum 4 t den dagen. Men jeg merker det ganske greit jeg altså, så lenge jeg tar tempen til rundt samme tid (+- 1,5 t).
Så lenge du våkner og føler du har sovet godt så kan du prøve. Selvom det ikke er optimalt så kan du finne el og da veit du at det kan funke for deg :)

Og jeg begynte med grapefruktjuicen i går cd1 :p
Ah ok, så greit å vite :) takker og bukker for informasjon. Tenker det kan bli spennende det her. Kan hende det ikke blir noe problem da hverken mann eller barn er helt ferdige med ideen om å samsove - dog hadde vært greit å ha sengen litt for oss selv [emoji14]

Hadde juice også, men drakk den opp :O

Ah ok, så greit å vite :) takker og bukker for informasjon. Tenker det kan bli spennende det her. Kan hende det ikke blir noe problem da hverken mann eller barn er helt ferdige med ideen om å samsove - dog hadde vært greit å ha sengen litt for oss selv [emoji14]

Hadde juice også, men drakk den opp :O
Hehe, vanskelig det der :p du får legge deg inne hos minsten da han kommer til dere :p

Pass på å ikke drikke for mye juice da. Kan visst lage et litt surt miljø der nede :)
Men skjønner greia, synes det var helt jævlig første pp jeg brukte det, nå er det sååå godt :p

Hehe, vanskelig det der [emoji14] du får legge deg inne hos minsten da han kommer til dere [emoji14]

Pass på å ikke drikke for mye juice da. Kan visst lage et litt surt miljø der nede :)
Men skjønner greia, synes det var helt jævlig første pp jeg brukte det, nå er det sååå godt :p
Heh, ikke sikker at jeg passer inn i sprinkelsenga, altså ;)

Nei,pleier egentlig å begrense til ett glass om dagen. Men mannen trengte plass i kjøleskapet til nyttår, så [emoji14]
Ja, man må nok bare bli vant til smaken (litt som vørterøl - fikk beskjed om å drikke det får å.øke melkeproduksjonen med første. Syntes det var ganske funky i starten, så ble det liksom helt ok ^^)

Heh, ikke sikker at jeg passer inn i sprinkelsenga, altså ;)

Nei,pleier egentlig å begrense til ett glass om dagen. Men mannen trengte plass i kjøleskapet til nyttår, så [emoji14]
Ja, man må nok bare bli vant til smaken (litt som vørterøl - fikk beskjed om å drikke det får å.øke melkeproduksjonen med første. Syntes det var ganske funky i starten, så ble det liksom helt ok ^^)
Haha, han er så liten ja , nei da får du bare holde ut med han i senga :p

Da ser det ut som jeg skal hit :)

Mon25 - pp2 - b2 - el 19-20 (om den er i rute denne syklusen) - ikm 3.2 :)

Skal bruke monitoren min denne syklusen :)

Da ser det ut som jeg skal hit :)

Mon25 - pp2 - b2 - el 19-20 (om den er i rute denne syklusen) - ikm 3.2 :)

Skal bruke monitoren min denne syklusen :)
Denne ganga gikk det 31dager for meg mellom første dag i sist tr til denne (hadde kjemisk kan det se ut som, men regner det som en tr da den var litt forsinket bare), så har også ikm 3/2,foreløpig :-)

Denne ganga gikk det 31dager for meg mellom første dag i sist tr til denne (hadde kjemisk kan det se ut som, men regner det som en tr da den var litt forsinket bare), så har også ikm 3/2,foreløpig :-)

Ja, blir spennende å se om el kommer når den skal denne syklusen :) artig vi kom i samme ikm gruppa :)

Vet ikke om det er vanskeligere, men ikke umulig. Får stort sett beskjed om å fylle opp på d-vit og jern, ble likevel gravid sist ;)
Hadde en verdi på 35, når man skal ligge fra 75 og over. Tar mange andre vitaminer og mineraler også, men jern har jeg ikke tatt... kanskje jeg må sette den på lista også og kjøpe inn :D

Trenger tips. Tenkte å kjøpe glidemiddel, gidder ikke bestille concive plus helt enda da jeg egentlig også trenger noe for fuktigheten og kom over vivag gel som kan brukes til begge deler, men denne kan vel ikke skade sædcellene som andre glidemidler kan?

Kan jo spørre på apoteket også, men har ikke mulighet til å få gjort nå akkurat nå, og jeg vil ha svar akkurat nå xD

Back
Topp