❤IKM UKE 42❤

Takk! Hadde vært kjekt med et sommerbarn! Det er litt mer utfordrende med laging av nr 2 gitt, det typiske uka her har vært at mini har våknet akkurat når vi var ferdige :hilarious: heldigvis ikke før!

Ja hadd vært kjekt. Nr 1 er vinterbarn så hadde vært kjekt med somner denne gang. Og ja er ikkje barebare å lage nr 2 altså :wacky: og når mannen i tillegg reiser vekk slik at aksjer kun ble lagt torsdagskeveld og han kommer ikkje hjem før i morgen kveld og eg hadde el i går kveld/dag då er man ikkje veldig optimistisk:bag:
 
Ja hadd vært kjekt. Nr 1 er vinterbarn så hadde vært kjekt med somner denne gang. Og ja er ikkje barebare å lage nr 2 altså :wacky: og når mannen i tillegg reiser vekk slik at aksjer kun ble lagt torsdagskeveld og han kommer ikkje hjem før i morgen kveld og eg hadde el i går kveld/dag då er man ikkje veldig optimistisk:bag:

Huff ja, da får man bare satse på en liten overraskelse om det gikk! Blir nok sånn neste måned for meg, gubben skal bort 1,5 uke :p Så derfor jeg virkelig krysser fingrene for denne runden :dance018
 
Huff ja, da får man bare satse på en liten overraskelse om det gikk! Blir nok sånn neste måned for meg, gubben skal bort 1,5 uke :p Så derfor jeg virkelig krysser fingrene for denne runden :dance018

Då får vi krysse litt ekstra for deg denne pp då ja ;):shy:
 
Ja hadd vært kjekt. Nr 1 er vinterbarn så hadde vært kjekt med somner denne gang. Og ja er ikkje barebare å lage nr 2 altså :wacky: og når mannen i tillegg reiser vekk slik at aksjer kun ble lagt torsdagskeveld og han kommer ikkje hjem før i morgen kveld og eg hadde el i går kveld/dag då er man ikkje veldig optimistisk:bag:

Syntes du kan være optimistisk jeg :) hvis du fikk utslag på positiv test i går, vil jo det si at du kan bli gravid de beste 48 timene. Og hvis dere hadde lagt inn aksjer som lå klare når du fikk el i tillegg så er det bare å håpe
 
Syntes du kan være optimistisk jeg :) hvis du fikk utslag på positiv test i går, vil jo det si at du kan bli gravid de beste 48 timene. Og hvis dere hadde lagt inn aksjer som lå klare når du fikk el i tillegg så er det bare å håpe

Ja er et lite håp der men er ikkje veldig optimistisk :bag:
 
4 Dpo idag! Tia går... ❤️

Hvor ligger dere ann? Blir det noen tester snart?
 
79FE2B3A-A645-4C5F-9CEC-DF25B61F2BAC.jpeg
Er 8 dpo idag men fikk el tidligere og skal egentlig ha tr 16 oktober... den pleier alltid å komme nøyaktig 4 uker etter forrige uansett når el er. Slik så testen min ut idag
 
Jeg er 5 dpo. Teser 10 DPO hvis jeg synes jeg har noen symptomer. Egget har vel ikke hatt sjanse til å feste seg ennå, engang, så får gi det litt tid. :)
 
Plutselig usikker på når IKM blir likevel, EL test var definitivt positiv sent på fredag, men den var tett mot positiv også igår (ikke den typiske dipen til negativ som jeg er vant med). Og selv i dag tidlig var den ikke «typisk» negativ.. Får teste igjen i kveld og se hva som skjer:confused: Kan det være EL ikke skjedde og kroppen «prøver igjen»..?:p
 
Back
Topp