❤IKM UKE 42❤

Spørs jo litt hva som er vanlig for deg da. Noen får jo raskt EL etter positiv test og noen får det jo så seint som 36 timer etter positiv test. Tipper EL mandagish. Kanskje tirsdag.

Testen på mandag er jo svakere enn den på søndag, så da er den vel på vei til å bli negativ. :)

Vet ikke helt når jeg pleier å få EL egentlig. Har ikke helt klart å finne det ut. Jeg hadde smerter i magen både søndag og mandag. Pleier egentlig å ha positiv test i 2-3 dager men syns den ble fort negativ igjen denne syklusen.

Testen på mandag er svakere ja men litt usikker på om den fremdeles er positiv:) Føler den er like sterk som kontrollstreken men vet ikke, er ikke så dreven på disse testene :p
 
Vet ikke helt når jeg pleier å få EL egentlig. Har ikke helt klart å finne det ut. Jeg hadde smerter i magen både søndag og mandag. Pleier egentlig å ha positiv test i 2-3 dager men syns den ble fort negativ igjen denne syklusen.

Testen på mandag er svakere ja men litt usikker på om den fremdeles er positiv:) Føler den er like sterk som kontrollstreken men vet ikke, er ikke så dreven på disse testene :p

Så lenge den er svakere enn på søndag så ville ikke jeg kalt den positiv. LH nådde toppen på søndag også har det begynt å gå nedover, siden testen er blitt svakere. Spørs litt hvordan den var på tirsdag da.
 
Wohoo. Første smiley på EL-testen side SA 13.august. Blir å prøve i dag og i morgen før jeg reiser på hyttetur med venner for helgen.
Har mest lyst til å droppe det for å få lagt inn aksjer både lørdag og søndag også.
Men tror dere at det holder i dag og i morgen?
 
Hei alle sammen! Nå flytter jeg hit fra ikm43, da el min kom tydlighvis tidligere denne måned. Flaks jeg nådde å fange den og vi var litt flinke med aksjer. Nå er det stopp da kjære ble skada på jobb idag og kan ikke være så aktiv :hilarious: så håper det holder

Legger mine el tester og glow app bilde, var faktisk en fin app som hjalp å tolke testene! 1Dpo idag..:hug007

LilleMy2019 - PP2 - EL 3.10 - ikm ca 18.10 - 30 år

Er det mange som hatt el her? Hvordan er følelsene deres denne pp? :greet025
 

Vedlegg

  • 14CD791C-7752-4907-BA48-4D7557BE0DD6.jpeg
    14CD791C-7752-4907-BA48-4D7557BE0DD6.jpeg
    755,2 KB · Visninger: 50
  • C35305AC-0863-4AA3-8D8A-E5979B76B4B3.jpeg
    C35305AC-0863-4AA3-8D8A-E5979B76B4B3.jpeg
    136,7 KB · Visninger: 54
B1 glemte jeg å legge til :facepalm:

LilleMy2019 - PP2 - B1 - EL 3.10 - IKM ca 18.10 - 30 år
 
Hei alle sammen! Nå flytter jeg hit fra ikm43, da el min kom tydlighvis tidligere denne måned. Flaks jeg nådde å fange den og vi var litt flinke med aksjer. Nå er det stopp da kjære ble skada på jobb idag og kan ikke være så aktiv :hilarious: så håper det holder

Legger mine el tester og glow app bilde, var faktisk en fin app som hjalp å tolke testene! 1Dpo idag..:hug007

LilleMy2019 - PP2 - EL 3.10 - ikm ca 18.10 - 30 år

Er det mange som hatt el her? Hvordan er følelsene deres denne pp? :greet025
Har egentlig ganske god følelse denne pp, selv om det er vår 1 pp! Hadde EL smerter på mandag, så har lagt inn aksjer kontinuerlig siden da :joyful: Så vi får se!
 
Wohoo. Første smiley på EL-testen side SA 13.august. Blir å prøve i dag og i morgen før jeg reiser på hyttetur med venner for helgen.
Har mest lyst til å droppe det for å få lagt inn aksjer både lørdag og søndag også.
Men tror dere at det holder i dag og i morgen?
Det burde jo holde, vi får krysse fingrene
 
Fikk lagt inn aksjer søndag, mandag, tirsdag og igår. El mest sannsynlig onsdag eller igår.
Det bør jo holde? :bored::yuck:
 
Da kom tr hit gitt Alt er bare kluss denne mnd, så får håpe på bedre tider neste! Melder meg ut av denne gruppa, og inn i uke 44
 
Poseriv El-test i kveld cd 15. Aksjer i går kveld og no blir det ikkje noe før søndagskveld siden mannen ee bortreist så ikkje stor tro denne pp :shifty:

20181005_173308.jpg
 
Siden jeg fikk positiv EL-test i går regner jeg med det blir rett å liste seg i denne tråden :)

Navi - PP2 (første PP etter MA) - B2 - EL 5/10 - IKM 20/10 - 30år

...og aksjer i går
 
Hadde nok EL mellom onsdag og fredag, og aksjer søndag, onsdag og fredag, det burde kanskje holde :dance018
 
Krysser det som krysses kan for deg der ;)

Takk! Hadde vært kjekt med et sommerbarn! Det er litt mer utfordrende med laging av nr 2 gitt, det typiske uka her har vært at mini har våknet akkurat når vi var ferdige :hilarious: heldigvis ikke før!
 
Back
Topp